Kirjoitetut vastaukset
-
JulkaisijaArtikkelit
-
Hyvä Jaska.
Vielä kun veispuukkiin tuuppaat saman ilmoituksen ja muistutat pari kertaa ennen tapahtumaa saatat saada hitaat hämäläisetklin liikkeelle.
Mie tuun kyllä.Naamakirjassa minä pysyn hyvin kärryillä lasteni ja lastenlapsieni menoista ja tapahtumista.
Myös ystävien ympäri maailmaa.Mikään muu ei toimi yhtä hyvin.Ei edes puhelin.Revi Jaska siitä.Luulen että Sinullekin se tulee joskus mieleen kunhan aikaa vähän kuluu.Ja ilman teräaseita.
Hyvän näköine kuljin.
Tervetuloa joukkoon.Tervetuloa Jaakko tänne keskustelupalstalle aktiivisesti asioimaan.Myös naamakirjasta löytyy Killan ryhmä.
Taisin tosiaan vuosi sitten sanoa ,että kallein vaihtoehto siihen napseeseen olisi vetopyörästössä.
Myös minä voin näköjään erehtyä näissä mystisissä vioissa.Tulen 10:tenä päivänä sinne Pekon pihalle toljailemaan.Ja rassaamaan jos jotain keksin.Mainio asia että Kouvolan jaos järjestää taas petankikisat.Toivotaan runsasta osaanottoa.
Nähdään sitten ainakin siellä.Raati ja jaosporvarit saivat männäviikolla infoa tapahtumasta.Varmaan pianilmestyvässä Nyytisessä on ohjelmaa.
Se työntötankomalli kuluttaa kaasuttimen akselia ihan eri tavalla kuin vaijerisysteemi.
On mullakin nelkun kone,mutta ei sitä uskalla hyvänä myydä.Millään konstilla ei kampiakselista näe tai tunne mitä se tulee jatkossa kestämään.Pitkän seisonnan jälkeen kiertokangen väljät pysyy piilossa.Ajapas tuhat kilsaa, niin kolina rupeaa kuulumaan.
Käytetty nelkun kone on aina riski.Jos varmasti tiedät ettei sillä ole 10 tuhatta enenpää ajettu,voit sen myydä hyvänä.Muuten se on tuurista kiinni.Kiitos hyvästä turneesta.Ensi talvena uudestaan.
Hyvä Marko
Hyvästi sopisi
Kolmetuhatta ajettu kiinalainen tarjolla 380€
Ei liian hyviä kuvia mutta tämmöinen ZN kypärän kanssa ja tavarasäiliöllä.
Matroona Jeminalta saa Jaosporvari luettelon alueellasi rekisteröityneistä rättäreistä ja niiden omistajista yhteystietoineen.
Lauantaina taas tapahtui Vääksyssä viiden miehen voimalla:
Toinen takaikkunankehys meni vielä vaihtoon.Viisimillisiä ruuveja piti taas muutama tehdä Isosta puuruuvista
Mittariston lisäpaneli vilkunkatkaisijan kanssa.
Tämännäköistä ryhmää tällä kertaa paikalla.
Etualalla tallin toisen vuokralaisen Ooppeliprojekti.Se solukumin tapaisesta aineesta tehty suojus siihen kärkikotelon eteen tuli vasta myöhempiin kutosiin.Kuvassa oleva voi olla omatekoinen.On ainakin kiinnityksiltään erilainen kuin mitä viimeksi rassasin.
Hidastaa hitokseen kärkien vaihtoa.Joku on saattanut tahallaan jättää sen pois.
Näkyisi ainakin kärkikotelo ja nokka-akselin öljyvuodot helpommin.1975 oli samanlainen kuin kutonen,mutta nelkun koneella.Lukotkin jo uudenpaa mallia.Nelikulmaiset lamput uutena.
Kaasuntangossa kuuluu olla mutka.
Killan varaosamyynnillä kai niitä venttiilikopan tiivisteitä.Vanhat oli parenpia kuin nykyiset.En vaihtaisi jos ei olisi pakko.
Vaihdekepin nuppi oli musta,pyöreä ,kaksiosainen.Kierre siinä keskellä.En ole 36 vuoteen tarvinnut 123:Sta ,enkä ihan heti laittaisikaan.Vaihdan kärjet kerran vuodessa.
Sätkän pyöränlaakerit eivät ole kiristettävää mallia.Vain jos kiinnitys on löysä.Öljynä olen käyttänyt puolisyntteettistä öljyä,silloin kun ei pahenpia öljyvuotoja ole.
Onnea harrastukselle. -
JulkaisijaArtikkelit