Kirjoitetut vastaukset

Esillä 15 viestiä, 361 - 375 (kaikkiaan 810)
  • Julkaisija
    Artikkelit
  • vastauksena käyttäjälle: 25 -vuotisjuhlapetankikisa ennakkokutsu #172477

    Hyvä Jaska.
    Vielä kun veispuukkiin tuuppaat saman ilmoituksen ja muistutat pari kertaa ennen tapahtumaa saatat saada hitaat hämäläisetklin liikkeelle.
    Mie tuun kyllä.

    vastauksena käyttäjälle: 2CV Dyane OEG-891 #172447

    Naamakirjassa minä pysyn hyvin kärryillä lasteni ja lastenlapsieni menoista ja tapahtumista.
    Myös ystävien ympäri maailmaa.Mikään muu ei toimi yhtä hyvin.Ei edes puhelin.

    Revi Jaska siitä.Luulen että Sinullekin se tulee joskus mieleen kunhan aikaa vähän kuluu.Ja ilman teräaseita.

    vastauksena käyttäjälle: Pekan kuljin täällä Oulussa #172450

    Hyvän näköine kuljin.
    Tervetuloa joukkoon.

    vastauksena käyttäjälle: 2CV Dyane OEG-891 #172445

    Tervetuloa Jaakko tänne keskustelupalstalle aktiivisesti asioimaan.Myös naamakirjasta löytyy Killan ryhmä.
    Taisin tosiaan vuosi sitten sanoa ,että kallein vaihtoehto siihen napseeseen olisi vetopyörästössä.
    Myös minä voin näköjään erehtyä näissä mystisissä vioissa.Tulen 10:tenä päivänä sinne Pekon pihalle toljailemaan.Ja rassaamaan jos jotain keksin.

    Mainio asia että Kouvolan jaos järjestää taas petankikisat.Toivotaan runsasta osaanottoa.
    Nähdään sitten ainakin siellä.

    vastauksena käyttäjälle: Kouvolan jaoksen rompepäivä 10.5.2014 #172386

    Raati ja jaosporvarit saivat männäviikolla infoa tapahtumasta.Varmaan pianilmestyvässä Nyytisessä on ohjelmaa.

    vastauksena käyttäjälle: Tyhmiä kysymyksiä / 2CV 4-AZ-A2 vm. 1974 #171416

    Se työntötankomalli kuluttaa kaasuttimen akselia ihan eri tavalla kuin vaijerisysteemi.

    vastauksena käyttäjälle: 2CV4 kampiakseli #172359

    On mullakin nelkun kone,mutta ei sitä uskalla hyvänä myydä.Millään konstilla ei kampiakselista näe tai tunne mitä se tulee jatkossa kestämään.Pitkän seisonnan jälkeen kiertokangen väljät pysyy piilossa.Ajapas tuhat kilsaa, niin kolina rupeaa kuulumaan.
    Käytetty nelkun kone on aina riski.Jos varmasti tiedät ettei sillä ole 10 tuhatta enenpää ajettu,voit sen myydä hyvänä.Muuten se on tuurista kiinni.

    vastauksena käyttäjälle: 2CV-Nettipilkki tour 2013-2014 #170291

    Kiitos hyvästä turneesta.Ensi talvena uudestaan.

    vastauksena käyttäjälle: Vanhat kaitafilmit #170729

    Hyvä Marko

    vastauksena käyttäjälle: Nettijaoksen tapahtumasta Sätkäbluesiin #171858

    Hyvästi sopisi

    vastauksena käyttäjälle: O: skootterimopo #172105

    Kolmetuhatta ajettu kiinalainen tarjolla 380€

    Ei liian hyviä kuvia mutta tämmöinen ZN kypärän kanssa ja tavarasäiliöllä.

    vastauksena käyttäjälle: Hy – Ri:n tapahtuma(t) #164612

    Matroona Jeminalta saa Jaosporvari luettelon alueellasi rekisteröityneistä rättäreistä ja niiden omistajista yhteystietoineen.

    vastauksena käyttäjälle: killan projekti? #143285

    Lauantaina taas tapahtui Vääksyssä viiden miehen voimalla:


    Toinen takaikkunankehys meni vielä vaihtoon.

    Viisimillisiä ruuveja piti taas muutama tehdä Isosta puuruuvista

    Mittariston lisäpaneli vilkunkatkaisijan kanssa.

    Tämännäköistä ryhmää tällä kertaa paikalla.
    Etualalla tallin toisen vuokralaisen Ooppeliprojekti.

    vastauksena käyttäjälle: Tyhmiä kysymyksiä / 2CV 4-AZ-A2 vm. 1974 #171355

    Se solukumin tapaisesta aineesta tehty suojus siihen kärkikotelon eteen tuli vasta myöhempiin kutosiin.Kuvassa oleva voi olla omatekoinen.On ainakin kiinnityksiltään erilainen kuin mitä viimeksi rassasin.

    Hidastaa hitokseen kärkien vaihtoa.Joku on saattanut tahallaan jättää sen pois.
    Näkyisi ainakin kärkikotelo ja nokka-akselin öljyvuodot helpommin.

    vastauksena käyttäjälle: Tyhmiä kysymyksiä / 2CV 4-AZ-A2 vm. 1974 #171344

    1975 oli samanlainen kuin kutonen,mutta nelkun koneella.Lukotkin jo uudenpaa mallia.Nelikulmaiset lamput uutena.
    Kaasuntangossa kuuluu olla mutka.
    Killan varaosamyynnillä kai niitä venttiilikopan tiivisteitä.Vanhat oli parenpia kuin nykyiset.En vaihtaisi jos ei olisi pakko.
    Vaihdekepin nuppi oli musta,pyöreä ,kaksiosainen.Kierre siinä keskellä.

    En ole 36 vuoteen tarvinnut 123:Sta ,enkä ihan heti laittaisikaan.Vaihdan kärjet kerran vuodessa.
    Sätkän pyöränlaakerit eivät ole kiristettävää mallia.Vain jos kiinnitys on löysä.

    Öljynä olen käyttänyt puolisyntteettistä öljyä,silloin kun ei pahenpia öljyvuotoja ole.
    Onnea harrastukselle.

Esillä 15 viestiä, 361 - 375 (kaikkiaan 810)