Kirjoitetut vastaukset
-
JulkaisijaArtikkelit
-
Latauksen ihme.
Se oli tosiaan Joelille työvoitto.Monien yritysten jälkeen kokeiltiin tosiaan niin että minä olin polvillani nokkalaturin edessä ja pidin johtoa molemmissa navoissa.Kone kävi.
Joeli toinen jalka konehuoneessa pihtien kärjillä yhdistämässä releen napoja.
Yhtäkkiä Joeli pomppasi.Minä luulin että tuli 6 volttinen sähköisku,mutta Joeli tunnusti vaan horjahtaneensa.
Mutta laturin ääni muuttui.Se mokoma magnetisoitui siinä hässäkässä,ja lataus alkoi.
Täysi työvoiitto monen tunnin kokeilujen jälkeen.Hyvä Markku että löytyi,ja just sieltö mistä epäiltiin.
Tämä viikonloppu kasattiin Remiä.Kaikkiaan 7 kiltalaista kävi töissä.Vääksyssä.
Tästä on verhoilu hyvä alkaa
Laitettiinlokasuojat ,tuulilasi, konepeittokatto ja paljon muuta.
Takaapäin melko valmiin näköinen.
Kiltakapteeni sovittelee keulaa.
Ja hyvin istuu
Vielä jäi nuhaluukku,penkit,etuvalot,pyörät ja jotain pientä puuttumaan,mutta Aulangolla se on esillä.Onko sulla Jimmi tommoisia laseja?
Kossu toi justmaalatun Remin Vääksyyn Keskiviikkoaamuna.
Puotettiin alas ja todettiin että ei paha
Heti pitiJoelin ruveta rassaamaan.
Eri kulmista.
Entäs täältä.
Loput osat haen huomenna maalarilta,ja kokoonpano jatkuu.
Viikonloppuna kasataan loppuja,kunhan verhoilut saadaan paikalle.
Jos kiinnostusta tunnet, niin soita 0445058575Hyvä Jimmi.Aivan erilaiset kuin kuuskymppisissä,Irralliset heijastimien eteen asetettavat.Joeli osaa selittää paremmin.
Huomenna keskiviikona Erkin kanssa ollaan paikalla heti yhdeksän jälkee.Muitakin saa tulla.
Joeli tullee sitten iltapäivällä.Sunnuntaina jatkettiin pienemmällä porukalla?
Ihan alusta kun lähdetään niin kuopan kohdat hiotaan metallipinnalle
Siihen sitten ensin se metalliasisältävä pohjalitti,joka suurimmaksi osaksi hiotaan pois,ja parhaisiin paikkoihin jo voi laittaa sitä pehmeämpää kittiä sillä ohuemmalla 30% ohennettuna.Se keltaisempi kitti siinä alenpana.Parhaita apuja tässä vaiheessa on pitkä hiontatuki.
Kokoajan kuitenkin käytetään paineilmakäyttöisiä hiomakoneita,joissa paperiin tilalla käytettiin suomalaisen alan markkinajohtajan kehittämää verkkoa.Pysyy puhtaanpana ja kestää paljon kauemmin kuin paperilaikka.
Tarkassa paikassa kuitenkin aina käsinhionta ja aina tuen kanssa.
Erkillä oli niitä eri kokoisia ja kovuisia varmaa parikymmentä erilaista.Lisätään kittiä vielä monta kertaa.
Alusta on vanha leikkuualusta keittiöstä,jonka Erkki aina joka käyttökerran jälkeen pyyhki tinnerillä puhtaaksi.
Aina pienempiä määriä kittiä laitetaan ja hiotaan pois,kunnes voidaan jo hiontaväriä ruiskulla levittää.Siitä minulla ei näköjään kuvaa löytynytkään,mutta sarja kuvia eri vaiheista
Tuupattiin Remi pihalle ja suojailtiin.https://lh5.googleusercontent.com/-1vgR_pckRpk/UE18nTtaXxI/AAAAAAAAANE/v72d0NMuNbA/s800/Remin%2520maalaus%2520010.jpg” onclick=”window.open(this.href);return false;Tämä on jo pohjamaalia.
Tähän vaiheeseen jätettiin Sunnuntaina.Keskiviikkona taas matkataan Vääksyyn.
Ja ruuvilukitetta.
Kiitos Manu nopeasta vastauksesta.Citroen laturi voi olla ihan mitä vain ennennäkemätöntä.
Toivottavasti jotenkin selviää.Lauantaina tehtiin Remin tallilla töitä 8:n miehen voimin.Tänään jatkuu.
Tässä käytettäviä aineita:
Tämä on metallia sisältävä pohjakitti.
Pintakitti,johon lisätään 10-20%
Hammastahnamaista ohutta pintakittiä levitystä ja hiontaa helpottamaan.
Pohjamaali.Ruiskulla levitettävä.
Tänään homma jatkuu.Eikäku Vääksyyn.
Eikäku Vääksyyn
Varmasti julkaisen ja isosti.Nähdään sitten Möötissäkin.
Minä olen paikalla lauantaina klo yhdeksästä lähtien.Kouluttaja Erkki tulee kun kerkiää.Tekemistä minä löydän kyllä.
Ikkunan reunukset on vielä hiomatta.Lasit pois ja varovaista käsinhiontaa.Pohjakurssi tapahtuma on ensi viikonloppuna.
Ilmoittauduhan minulle 0445058575,niin voin Ailalle kertoa miten paljon evästä tarvitaan.Paikka on siis Vääksyn keskustassa.Huoltorinne 6.Näkyy tielle 24,mutta joutuu kiertämään yläkautta pihaan.
-
JulkaisijaArtikkelit