Kirjoitetut vastaukset
-
JulkaisijaArtikkelit
-
Kyllä näkyy Hollolassa
Sätkän kone on tarkoitettu käymään kärjillä ja konkalla.123 ei paranna olennaisesti sitä asiaa.On vaan helpompi säätää ja yksi kallis osa lisää hajoamaan.
Kärkikotelon alla nokkaakselin päässä on liikuvat epäkekosäätimet.Vaikuttavat kierroksilla sytytysennakkoon.
Minulla oli kondensaattorin liian pitkä kiinnitysruuvi kerran silpunnut ne.Voisko olla?19.8.2012, 15:09 vastauksena käyttäjälle: Charlie III MYYTY, Charlie II ei sittenkáán myynnissá #165679😆 mainiota.
Lähen tulemaan.Yksin
Parin illan hionnan,maalauskuntoon purkamisen ja suunnittelun jälkeen Remi on kohta valmiina odottamassa maalauspohjatyökurssia:
Tässä Joel hiomavuorossa
Tässä hän jo maalaa pohjamaalilla
Remieren korikehikko nyt jo kokonaan punavärissä
Vieläkin on tekemistä.
Runsaasti ylimääräisiä reikiä tinalla täytettävä.
Olemme päättäneet homman jouduttamiseksi,,että Joel itse maalaa vanteet ja pikkuosat.
Varsinainen maalaus on pohjatyökurssin jälkeisellä viikolla 11-12 pv Syyskuuta,ja seuraavana viikonloppuna kasataan
Remiereä mööttikuntoon.Varmaan sitä seuraavanakin?
Tämmöisiä tälläkertaaJo perjantaina eli huomenna paikalla väkeä.Tervetuloa Lahden Jaoksen puolesta.
Nostanpa ylös,kun ei vastauksia ole kuulunut.
Tarvitaan siis ompelutaitoista ihmistä,jolla on teollisuusompelukone käytössä.Remieren ,siis ensimmäisen suomeen tuodun rättisitikan,jota Killan nimiin entisöidään Vääksyssä,penkkien kangasosien ompeluun.2.8.2012, 18:52 vastauksena käyttäjälle: Charlie III MYYTY, Charlie II ei sittenkáán myynnissá #165677Uudet hinna charlie 2 4000€
Charlie 3 3000€
Soittele suoraan Rauli Rautaselle.
Ilomielin luovun kuten kerroin.Tuli minulle Pieksämäeltä.Hannun kautta.Tu JÄ Ke oli tunnistavinaan muotin omakseen?
Se on ollut joskus ilmeisesti ihan sateessa säilytyksessä.Pintaa irti ja irtoaa jatkuvasti.Isolla työllä siitä voisi saada.
Toimitan sen Antti pyynnöstäsi vaikka Kuopion Kujeisiin.Ilomielin luovun siitä muotista.minä en saanut sillä hyviä tehtyä.Remonttia se kaipaa.
Sori.On se syyskuun lopulla.Panovirhepaholainen iski taas.
Remiere esiintyi Classic motor showssa liki kokonaan peltipintaan hiottuna.Erkki toi sinne paikalle takalokasuojat,jotka olivat valmiit jo pintamaalaukseen.Niistä ja niiden tekemisestä kertomus Nyytisissä.
Yleensä kun minä tai joku muu on jonkun osan tai osakokonaisuuden kirkkaaksi hionut,on Joel tai Masa sen maalannut priomaatilla.
Sätkälässä Remi oli pohjamaalissa,paitsi kolme ovea ja takalokasuojat ,jotka olivat enää pintaväriä vailla.
Remi yritetään tehdä niin hyvin,että Killan satavuotisjuhlilla se on vielä maalipinnaltaan edustava.
Vääksyssä silloin 8-9 syyskuuta se valmistetaan maalauskuntoon kokonaan.Priomaattia,ruiskukittiä,ja pohjamaalia.ehkä muutaki.Minulle ei vielä ole kerrottu.Päinvastoin kuin Mika V:n Punkku,ei Remi tule koskaan niin hirveästi kiiltämään.
Ei se kiiltänyt 60 vuotta sittenkään kun sen J Korpivaara Pariisin autonäyttelystä haki.
Väri on siniharmaa metallihohto,ja kiiltoaste semmoinen puolihimmeä.Maaliksi päätetty käyttää liuotinpohjaista laatua.
Sen tulee maalaamaan paikallinen automaalari,joka on jo käynyt tutustumassa Remiin.
Ja Auto Bonn on luvannut maksaa sen maalauksen.Näin teimme,Siis renkaat pois vanteilta Kossun pajalla,ja ensi tiistai iltana Vääksyssä taas tapahtuu.
TervetuloaTule vaan Mika.Erimieltä saa ja pitääkin olla jos on aihetta.Soodapuhallusta kokeiltiin Remiin,mutta suurin osa on hiottu peltipinnalle ns.neekerintukalla.
Työlästä mutta pölyistä,mutta tulipahan tehtyä.Pohjamaali spies heckerin tummanpunainen olikohan primier.Sen päälle tullee ruiskukittiä? ja hiontapohjamaalia.Näkyypähän sitten.Lomaxia ajelee Hintsasen Taisto.Minä ajelin Säpinöissä mönkijällä roska ja muita keikkoja.Tavattiin kyllä.
-
JulkaisijaArtikkelit