Kirjoitetut vastaukset

Esillä 15 viestiä, 136 - 150 (kaikkiaan 170)
  • Julkaisija
    Artikkelit
  • vastauksena käyttäjälle: Netistä löytyneitä…. #171607
    vastauksena käyttäjälle: Soodalla puhdasta #158922

    Tohtiiko ees kysyä soodapuhalluksen hintaluokkaa??

    vastauksena käyttäjälle: -68 Dyane-projekti käynnistyi #141664

    Eli kovin paksua plootua uusi aisa ei voi olla? Miten tuon etupään joustamattomuus näkyy sätkässä tai dyanessa? Ensimmäistä kertaa kuulen koko asiasta..

    vastauksena käyttäjälle: -68 Dyane-projekti käynnistyi #141662

    Jahas.. päivitetäänpä tätä vähäsen. Karu totuus on se, että rojekti on ollut “muiden kiireiden” takia täysin jäissä. Nyt on kerätty hieman intoa ja olisi tarkoitus jatkaa rungon parissa. Tarve olisi apukuskin puoleiselle taka-aisalle. Olen kuullut villejä huhuja, että näitä saisi kotimaisina “vanha-pois-uusi-tilalle-migillä-kiinni” -valmisteina, onko kellään tietoa tällaisesta vaihtoehdosta?? Eihän tuo rakettitiedettä ole itsekään tehdä suorasta pellistä mutta valmis osa olisi parempi/nopeampi.

    Samoin edelleen tarvittaisiin rungon sivussa pystyssä olevaa levyä, jonka takaa akselin kiinnityspultit tulevat..

    Kiitos ja anteeksi..

    vastauksena käyttäjälle: Rallye Le Manse, 20-22.6.2008 #146217

    Onko aivan kauhia kardaanimunaus jos uskaltautuu vaikkapa päiväseltään pistäytyä paikan päällä niinkin kovakattoisella kuin Citroën AX:llä 😳 ? Rojekti ei ole liikahtanut riittävästi, joten kangaskattoista kuljinta ei ole käytössä. Ja nyt kun killan jäsenyyskin on armollisesti myönnetty, niin olisi kiva käydä sätkätapahtuman tunnelmia aistimassa…

    vastauksena käyttäjälle: Ylimääräistä KÄYTETTYÄ 2CV-osaa #145820

    Kiitokset Jukalle vantehista sekä muille logistiikka/huolintaketjuun osallistuneille välillä Vaasa-Lahti 😀 Vanteet ovat oikein hyvät!

    vastauksena käyttäjälle: Ami 6 berline 1967 #142082

    😯 Uijui kun on hienon näköinen kuljin… 8)

    vastauksena käyttäjälle: Ylimääräistä KÄYTETTYÄ 2CV-osaa #145818

    Itsellä olisi tarve kahdelle hyvälle vanteelle. Sain kumikauppojen yhteydessä kaksi hyvää, mutta kaksi tarvittaisiin lisää.. Minkälaisia sulla olisi tarjolla??

    vastauksena käyttäjälle: kaukovalot eli pitkät ei toimi #145715

    Ei kai vakiosätkässä muita releitä ole kuin latausrele.. Ainakaan -71 nelkussa ei ollut, vaan muistaakseni suora johdotus kytkimeltä valoille.

    vastauksena käyttäjälle: -68 Dyane-projekti käynnistyi #141660

    Kiitos kysymästä, edistyy h i t a a s t i 😳

    Rungon kimpussa tässä vaiheessa, vaihtoon menee rungon “etulattiapelti” etuakselista taaksepäin n. 80 cm. Etuaksilan kiinnityskohdassa, rungon sivussa olevista raudoista (joista akselin kiinnituspultit menevät läpi) apukuskinpuoleinen on melko hapan, eli sellaisen voisin jostain huolia paremman. Kellään sopivasti purettu/purkukuntoinen runko josta voisi ko. osan luovuttaa jatkokäyttöön?

    Rungon takasarvissa pari kohtaa korjattava myös. Rungon (ja akseliston osat kaikkineen) ajattelin ajaa kirkkaalle pellille, happokäsitellä ja maalata kunnon maaleilla. Vieläkö Inertaa saa jostain? Tai onko muita hyviä ehdotuksia pohjamaaliksi??

    Onneksi ei tullut alussa luvattua, minkä vuoden wapuksi kuljin valmistuu.. 🙄 Mutta kyllä kateellisena seurailen niitä vähiä sätkiä jotka jo Lahdessa liikkeellä ovatten.. 😥

    vastauksena käyttäjälle: 2CV rungon mittoja – mistä? > ARKISTOSTA! #145122

    Noniin, sieltähän se jo löytyikin, kun otti silmän käteen ja katsoi 🙄 Kiitokset!

    vastauksena käyttäjälle: Yksi Acadyane lisää + 3 kuvaa. #145016

    Hieno on 8)

    vastauksena käyttäjälle: Arvonlisäveron maksaminen ja tilaaminen saksasta #144482

    Thomannilta myös tilanneena voin todeta että tuo 22 % pitää paikkansa. En tiedä onko ALV:n määrään merkitystä sillä että huhujen mukaan T-kaupalla on Suomessa iso varasto, josta käsin tavarat hyvin usein ostajalle toimitetaan..

    vastauksena käyttäjälle: Suomen Dyanet ja Acadianet #144136

    Hep.. täällä (Lahden seutu) yksi wanhus-Dyane 1968 (425 cc/21 hp), ei rekisterissä, rojektina, joka on vielä kesken.

    vastauksena käyttäjälle: Wanhus-Dyanen jarruosat – saako enää mistään? #143748

    No onko tosiaan näin että mahtollisessa museokatsastuksessa ei hylkyä aiheuta poikkeavat jarruosat? Eroavatko 8- ja 9 mm junttureilla olevat pyöräsylinterit tahi pääsylinteri ulkonäöltään niin paljoa että tästä voisi hylky tulla? Takajarruputkethan ovat kyllä täysin erilaisia, nelkun putkisto versus wanhus-tiinan putkisto, ja eron huomaa jos yhtään kulkimen alle kurkistaa.

Esillä 15 viestiä, 136 - 150 (kaikkiaan 170)