Kirjoitetut vastaukset
-
JulkaisijaArtikkelit
-
http://www.leboncoin.fr/voitures/138046849.htm?ca=12_s
Rapsakka AZU -54 😯
Tohtiiko ees kysyä soodapuhalluksen hintaluokkaa??
Eli kovin paksua plootua uusi aisa ei voi olla? Miten tuon etupään joustamattomuus näkyy sätkässä tai dyanessa? Ensimmäistä kertaa kuulen koko asiasta..
Jahas.. päivitetäänpä tätä vähäsen. Karu totuus on se, että rojekti on ollut “muiden kiireiden” takia täysin jäissä. Nyt on kerätty hieman intoa ja olisi tarkoitus jatkaa rungon parissa. Tarve olisi apukuskin puoleiselle taka-aisalle. Olen kuullut villejä huhuja, että näitä saisi kotimaisina “vanha-pois-uusi-tilalle-migillä-kiinni” -valmisteina, onko kellään tietoa tällaisesta vaihtoehdosta?? Eihän tuo rakettitiedettä ole itsekään tehdä suorasta pellistä mutta valmis osa olisi parempi/nopeampi.
Samoin edelleen tarvittaisiin rungon sivussa pystyssä olevaa levyä, jonka takaa akselin kiinnityspultit tulevat..
Kiitos ja anteeksi..
Onko aivan kauhia kardaanimunaus jos uskaltautuu vaikkapa päiväseltään pistäytyä paikan päällä niinkin kovakattoisella kuin Citroën AX:llä 😳 ? Rojekti ei ole liikahtanut riittävästi, joten kangaskattoista kuljinta ei ole käytössä. Ja nyt kun killan jäsenyyskin on armollisesti myönnetty, niin olisi kiva käydä sätkätapahtuman tunnelmia aistimassa…
Kiitokset Jukalle vantehista sekä muille logistiikka/huolintaketjuun osallistuneille välillä Vaasa-Lahti 😀 Vanteet ovat oikein hyvät!
😯 Uijui kun on hienon näköinen kuljin… 8)
Itsellä olisi tarve kahdelle hyvälle vanteelle. Sain kumikauppojen yhteydessä kaksi hyvää, mutta kaksi tarvittaisiin lisää.. Minkälaisia sulla olisi tarjolla??
Ei kai vakiosätkässä muita releitä ole kuin latausrele.. Ainakaan -71 nelkussa ei ollut, vaan muistaakseni suora johdotus kytkimeltä valoille.
Kiitos kysymästä, edistyy h i t a a s t i 😳
Rungon kimpussa tässä vaiheessa, vaihtoon menee rungon “etulattiapelti” etuakselista taaksepäin n. 80 cm. Etuaksilan kiinnityskohdassa, rungon sivussa olevista raudoista (joista akselin kiinnituspultit menevät läpi) apukuskinpuoleinen on melko hapan, eli sellaisen voisin jostain huolia paremman. Kellään sopivasti purettu/purkukuntoinen runko josta voisi ko. osan luovuttaa jatkokäyttöön?
Rungon takasarvissa pari kohtaa korjattava myös. Rungon (ja akseliston osat kaikkineen) ajattelin ajaa kirkkaalle pellille, happokäsitellä ja maalata kunnon maaleilla. Vieläkö Inertaa saa jostain? Tai onko muita hyviä ehdotuksia pohjamaaliksi??
Onneksi ei tullut alussa luvattua, minkä vuoden wapuksi kuljin valmistuu.. 🙄 Mutta kyllä kateellisena seurailen niitä vähiä sätkiä jotka jo Lahdessa liikkeellä ovatten.. 😥
Noniin, sieltähän se jo löytyikin, kun otti silmän käteen ja katsoi 🙄 Kiitokset!
Hieno on 8)
Thomannilta myös tilanneena voin todeta että tuo 22 % pitää paikkansa. En tiedä onko ALV:n määrään merkitystä sillä että huhujen mukaan T-kaupalla on Suomessa iso varasto, josta käsin tavarat hyvin usein ostajalle toimitetaan..
Hep.. täällä (Lahden seutu) yksi wanhus-Dyane 1968 (425 cc/21 hp), ei rekisterissä, rojektina, joka on vielä kesken.
No onko tosiaan näin että mahtollisessa museokatsastuksessa ei hylkyä aiheuta poikkeavat jarruosat? Eroavatko 8- ja 9 mm junttureilla olevat pyöräsylinterit tahi pääsylinteri ulkonäöltään niin paljoa että tästä voisi hylky tulla? Takajarruputkethan ovat kyllä täysin erilaisia, nelkun putkisto versus wanhus-tiinan putkisto, ja eron huomaa jos yhtään kulkimen alle kurkistaa.
-
JulkaisijaArtikkelit