Kirjoitetut vastaukset
-
JulkaisijaArtikkelit
-
Sellaisen on aika helppo vääntää pyöreästä
tangosta,jo tuollainen 8 millinen kestää varmasti ,sitten esim 2 mutteria tuikata kiinni hitsillä sinne poljinmysteeriöön.jossa sen akseli kulkee.vanha kaasu poljin ottaa pois.Ei tällä hetkellä paljoa ruostetta .ikuisia näistä ei tuu.
Voi olla että osuit oikeaan,ainakin tiesit mitä sävyä hain.nuo värikartat ei kerro koko totuutta
Laitoin kuvan tuonne mun projekti osioon väristä jonka haluan,
Pari uutta kuvaa
Okei hyvä, ajattelin pitää itseäni jännityksessä. Multa puuttuu viä osia.mietin että tekisin tuosta 12 volttisen,mutta en tiä mitä museo miehet siitä sanoo.
Moottori kasattu uusista osista,jännittää miten käy,kun tähän mennessä en oo kertaakaan onnistunut.
Pohja on nyt maalattu,ei paljon tällä hetkellä ruostetta.moottori purettu,odottaa pesua.
En halunnu ruveta vaihtaa koko Sisälokasuojia kun olivat niin ehjän oloisia eikä kaariinkaa tullu yhtään reikää kun puhalsin hellästi. Ajattelin että lopputulos voi olla huonompi jos vaihtaa koko Sisälokasuojan. Se on vain aika työmaa.ja saada siitä viä siisti.
Kiitos tiedoista.mulla oli mielessä ainoastaan saada 4 öljypumppu vanhuksen. Mulla on tuo 12 hv kone mutta en oo viä purkanut sitä.osia mä kyllä tarvitsen.esim koneen pellit kiinnostaa .mutta en oo viä kartoittanut tarkemmin mitä puuttuu.
-
JulkaisijaArtikkelit