Kirjoitetut vastaukset

Esillä 15 viestiä, 31 - 45 (kaikkiaan 116)
  • Julkaisija
    Artikkelit
  • vastauksena käyttäjälle: Sätkä rojekti -56 #233835

    Kun sain hitsattu oven alareunan valmiiksi,niin sitten vedin vanhan tiivisteet pois niin melkein koko matkalta rikkoutui tiiviste lista.

    vastauksena käyttäjälle: Sätkä rojekti -56 #232477

    Voi harmi kun kerkesin niitä pellejäkin jo tilata .mutta nyt en tiä miten menetellä.

    vastauksena käyttäjälle: Sätkä rojekti -56 #232453

    Lisäsin kuvan missä näkyy tuo numero.

    vastauksena käyttäjälle: Sätkä rojekti -56 #232452

    Niinpä tietenki mua on petetty. Korin numero on ME28 JO

    vastauksena käyttäjälle: Sätkä rojekti -56 #232437

    Oikeas olit ruuvasin tuon lapun,siihen ,kun tuntui että leviää käsiin.tuo on ymmärtääkseni ollut vain jotain 7 vuotta käytössä.sitten poistettu rekisteristä.sen jälkeen kiertänyt muutamalla omistajalla.sain mukaan sellaisen rekisteri otteen millaista en ollu koskaan nähnyt.se oli alkuperäinen.mun mielestä tuota ei oo koskaan ees maalattu.paitsi uutena. kuitenki se pyöreä merkki on pois.jossa väri koodi,

    vastauksena käyttäjälle: Sätkä rojekti -56 #232412
    vastauksena käyttäjälle: Käyntihäriöitä #228752

    Konkka pimeänä, mulla on 2 kertaa jättänyt välille ,vaikka Konkka ei oo ollu vanha ,käy tyhjäkäynti muttei mee mihinkää.

    vastauksena käyttäjälle: Ruostekasa -72 #228238

    Lisäsin pari kuvaa siinä taas hommia.

    vastauksena käyttäjälle: Ohjaus #228237

    Rasvasin myös nuo olkatapit ,että en osaa sanoa mikä auttoi.mutta ongelma on nyt pois maailmasta .myös vilkut lopetti toiminan heti kun tulin katsastuksesta ostin sinne releen ja asensin niin että alkuperäinen katkaisin ja merkkivalo jäivät ,toimii loistavasti.

    vastauksena käyttäjälle: Ohjaus #228236

    Terve terve ei oikein ikinä löytynyt,mutta kun hammastangon otin käteen,putsasin ja rasvasin, niin ongelma katosi.runko on mulla kyllä kunnossa .ja kun huomasin tuon että keskellä pikkusen tarttuilee tuo ratti niin ensimmäisenä päästin ratin ruuvit irti,mutta se ei väännättänyt yhtään.ajoin juhannuksena reilut 200 km ja pelasi oikeastaan tosi mukavasti.tuntuu olevan tosi voimakas vehje ,kun katsoin kuinka pitkää jonoa se veti perässään. nopeus noin 75 km.

    vastauksena käyttäjälle: Wanhustapahtuma #227827

    Oli tarkoitus tänään illalla lähteä.mutta kun sää näyttää aivan kaamealta.mutta pitää katsoa.

    vastauksena käyttäjälle: Wanhustapahtuma #227825

    Sataako Suolahdessa koko ajan..mulla tulee ainaki vettä sisälle.Terv tapani a

    vastauksena käyttäjälle: -61 rättäri #227475
    vastauksena käyttäjälle: -61 rättäri #227474

    Nyt on 61 museorekisterissä tänään sain kilvet.

    vastauksena käyttäjälle: -61 rättäri #227247

    Tänään kävi museoajoneuvo tarkastajat.ilmeisesti läpi meni,pienen narinan kera. Mutta myös kehuivat että Hieno on.paperit tulee sitten,kun on valmiit.hinta 140e ja molemmille katsojille 20e eli yht.180e.no nyt saa ruveta jännittää
    katsastusta.

Esillä 15 viestiä, 31 - 45 (kaikkiaan 116)