Kirjoitetut vastaukset

Esillä 15 viestiä, 61 - 75 (kaikkiaan 116)
  • Julkaisija
    Artikkelit
  • vastauksena käyttäjälle: 2CV -61 verhoilut #174377

    niin minunkin mielestä,sitä ei toki kukaan tule ikinä huomaamaan,kun siinä on ne sukkulan muotoiset parkit .en olisi varmasti itekään huomannu mutta kun ne oli siinä roikkumas ja sitte kokeilin niin tein tälläisen huomion.valokatkaisimelta mulla ei johdot oo ollu irti ja kun takana silti palaa koko ajan niin vähä ihmettelen.maadoitus vialta tuo ei oikein vaikuta kun muuten parkit ja valot pelaa.

    vastauksena käyttäjälle: 2CV -61 verhoilut #174375

    Tein sellaisen huomion kun laitoin ajovaloja ,kun väännän parkit päälle, niin edessä ja takana syttyy parkit,sitte kun käännän valot päälle edessä parkit sammuu,muttei takana.onko tämä normaalia ,vai onko jokin kytkennöissä pielessä.

    vastauksena käyttäjälle: 2CV -61 verhoilut #174372

    Okei! Mulle tuli mukana harmaa melkein uusi katto,niin voinko laittaa sen tuohon,se on aika vaalea.
    Sen katon maalaaminen on myös pyöriny mieles ,mutta sinistä vinyyli maalia ei saa mistään enkä tiä kuinka tavallinen maali pysyy,vai pitääkö hommata uusi katto.

    vastauksena käyttäjälle: -61 rättäri #167730


    siinä kojelauta

    vastauksena käyttäjälle: 2CV -61 verhoilut #174367

    Oon hakenukki sieltä mun edelliseen sitikkaan,mutta nyt haen sellaista ettei se pökkää museointiin.eihän tämä muuten oliskaa mikää ongelma.

    vastauksena käyttäjälle: 2CV -61 verhoilut #174365

    Joo tuolla franzosen sivuilla jo kävin,myös sitroseen olin yhteydes.sieltä ei kaikki samaa väriä.siksi kysyin kun näin motonetissa mustaa ja keski harmaata lähinnä subbari koteloihin tarkoitettua huopa kangasta.niin mietin miten lähellä se olis alkuperäistä.

    vastauksena käyttäjälle: -61 rättäri #167729

    tein oviverhoilut.

    vastauksena käyttäjälle: -61 rättäri #167728

    vastauksena käyttäjälle: -61 rättäri #167727

    vastauksena käyttäjälle: HYVÄÄ JOULUA ARVON 2CV -VÄKI! #174219

    vastauksena käyttäjälle: Nelkusta kutoseksi? #174094

    Oon vaihtanu monta runkoa eikä mulla oo kertaakaa tullu mitää prosentteja ,ekalla kertaa noin 25 vuotta sitten mulla oli itse tekemä paperi jossa kaksi todistajaa,löin itse numeron ja insinööri löi päihin merkit.nyt myöhemmin oon vain kertonu että runko on vaihdettu ,ja oon lyöny uuden numeron,aikä ne oo vaivautunut mitää varmennuksia lyömään,rättäreitä kootaan ruosteläjistä omaksi iloksi,eriasia nämä joita hitsataan kahdesta palasta tilin toivossa.

    vastauksena käyttäjälle: Talven tekemiset #167471

    Mun 61 alkaa uhkaavasti valmistua,vielä toki tekemistä riittää sisustus kokonaan tekemättä,,oon yrittäny hommata papereita kuntoon raatoihin ,joita mulla on,yhdet paperit on kunnossa kun tiesin rek merkityn omistajan sitten tilasin akelta kantakortin ja sain omistajalta luovarin.sitte mulla on 72 josta puuttu luovari välistä ,niin soitin edelliselle omistajalle että voisiko tehdä mulle luovarin ,mielestäni täälläkin on joskus kyselty paperillista raatoa,

    vastauksena käyttäjälle: Penkin kankaat ja kumeja mallia vanhus lamput/laturi ostettu #173983

    Alkuperäiset kumit maksaa vanhukseen 350 e tarvike kumit huomattavasti vähemmän ,oon kerran ostanut ja niillä ei ainakaan tehny yhtään mitään kun kaikki katkesi heti.varmasti parempi laatuisiakin saa ,mutta jos tilaa ei voi tietää mitä on tulos,mun ehdotus on että käy vanhat kumit läpi ja sitte uusii vain tarvittavat tosin ongelma on kun vanhukses jää kaikki näkyviin ja lenkkejä on 160 kpl.

    vastauksena käyttäjälle: renkaat #173847

    Kerro mulle miten renkaat voidaan vaihdella niin että ne kuluu tasaisesti jos paremmat laitetaan taakse.eli se neuvo että renkaita kierrätetään , edestä taakse ja takaa eteen voidaan unohtaa.

    vastauksena käyttäjälle: 2CV 6 moottori 2CV 4:n tilalle #173856

    Oon tuon mun 72 koonnu ruoste kasasta kun menin katsastaan niin ilmoitin että rungon oon vaihtanu mulla oli 4 kone seuraavana talvena ostin bubbelta 6 koneen oon kats sen muutaman kerran , edelleen rekist otteessa lukee 4 eikä mitään prosentteja.

Esillä 15 viestiä, 61 - 75 (kaikkiaan 116)