Kirjoitetut vastaukset
-
JulkaisijaArtikkelit
-
Eipä tuohon juuri oo lisättävää , vanha käsijarru vipu on otettava pois tai katkaistava juuresta koska se on tiellä ja tarpeeton, uusi käsijarru systeemi kiinnitetään runkoon joka on niin ohut että ruuveilla se ei tuu pysymään eli käytännössä kaksi mahdollisuutta -1 tehdä runkoon vahvemmasta materiasta käsijarrulle peti ja tehdä siihen jengat ruuveille 2.katsoa tarkesti paikka käsijarrulle, laittaa vaikka pelti ruuvilla kiinni, ja katsoa että se mahtuu oleen tilaa ei näet ole liikaa sitten vain reilusti mikillä kiinni , on aika kovilla kun kässäriä kiskotaan.em koskee levy jarru laatikkoa.itse en joutunu tekeen mitään vetonivelille ne kävi sellaisenaan. Jarru poljin systeemiä ei oo aivan pakko vaihtaa kätevä tekee itse kaasu polkimelle mekanismin että saa vaijerilla toimavan kaasun pelittään.6 koneessa on tultava lämmön vaihtimet mukana ja sitten hommattava 6 poikittais pönttö.
Kelpaako ne sitrosen ovi verhoilut museohemmoille , ostitko sieltä myös penkki verhoilut oliko niillä niitä varastossa.
Okei niin olin ajatellutkin kun nuota johdotuksia selvittelin.sitten seuraava kysymys mistä saan ovihin verhoilu materiaalia , näkyy olevan tuollaista keinonahkaa.
Lisäsin muutaman kuvan
https://picasaweb.google.com/111547728382002547685/61rattari” onclick=”window.open(this.href);return false;
Mulla ei ole tunnuksia galleriaan, en oo toki niitä pyytänyt,
Nuostakaan kuvista ei kipukohta ,selviä eli millaiset ruuvit polkimien stoppareihin kuuluu kun siinä oli ikäänkuin mopon pinnoista tehdyt ruuvit niin onko ne alkuperäiset sitten jousien kiinnitys siihen peltiin joka on uusittu.kiitettävästi kaikki osat on ollu mukana jotkut pienet osat voinut hukkua ,sitten jotkut esim ruuvit pitää uusia.lasinpyyhkimien osat puuttuu tällä hetkellä eli jotkut ruuvit ja tiivisteet johon pyyhkimen koneston varret työnnetään.
joo tuo mun 2cv oli osittain purettu, ja mitä oon itse purkanut niin en oo älynny ottaa kuvia.enkä muista miten osat oli päänvaivaa on tuottanut nuo polkimet.eli niitten ruuvit ja muut osat.esim jouset ja niiden kiinnitys paikat myös pisteosia puuttuu jotain.toki killasta on hyviäkin kokemuksia.saan tuon varmuudella kilpiin mutta museointi on eri asia.
Voisko joku laittaa kuvan 61 2cv jarrupääsylinteristä jossa näkyy myös polkimet, alkuperäistä asennusta haetaan,.
Mulla on vissiin hukassa se kieleke.oon ite purkanu mutta ei oo tullut vastaan .muistelen että jotain piti irrottaa ennen kuin käsijarrukahvan sai vedettyä irti.
taaksehan ei tarvi kun kaksi johtoa ja tankille myös yksi kun tuossa on hienouksena polttoaine mittari.
johto meni kumikaapelilla alla rungon sivussa.
lisäsin muutaman kuvan että kaikki huomaa ettei projekti oo keskeytyny,vaikka hitaasti etenee
https://picasaweb.google.com/111547728382002547685/61rattari” onclick=”window.open(this.href);return false;
-
JulkaisijaArtikkelit