Kirjoitetut vastaukset

Esillä 15 viestiä, 76 - 90 (kaikkiaan 116)
  • Julkaisija
    Artikkelit
  • vastauksena käyttäjälle: 2CV 6 moottori 2CV 4:n tilalle #173855

    Eipä tuohon juuri oo lisättävää , vanha käsijarru vipu on otettava pois tai katkaistava juuresta koska se on tiellä ja tarpeeton, uusi käsijarru systeemi kiinnitetään runkoon joka on niin ohut että ruuveilla se ei tuu pysymään eli käytännössä kaksi mahdollisuutta -1 tehdä runkoon vahvemmasta materiasta käsijarrulle peti ja tehdä siihen jengat ruuveille 2.katsoa tarkesti paikka käsijarrulle, laittaa vaikka pelti ruuvilla kiinni, ja katsoa että se mahtuu oleen tilaa ei näet ole liikaa sitten vain reilusti mikillä kiinni , on aika kovilla kun kässäriä kiskotaan.em koskee levy jarru laatikkoa.itse en joutunu tekeen mitään vetonivelille ne kävi sellaisenaan. Jarru poljin systeemiä ei oo aivan pakko vaihtaa kätevä tekee itse kaasu polkimelle mekanismin että saa vaijerilla toimavan kaasun pelittään.6 koneessa on tultava lämmön vaihtimet mukana ja sitten hommattava 6 poikittais pönttö.

    vastauksena käyttäjälle: -61 parkit #171955

    Kelpaako ne sitrosen ovi verhoilut museohemmoille , ostitko sieltä myös penkki verhoilut oliko niillä niitä varastossa.

    vastauksena käyttäjälle: -61 parkit #171952

    Okei niin olin ajatellutkin kun nuota johdotuksia selvittelin.sitten seuraava kysymys mistä saan ovihin verhoilu materiaalia , näkyy olevan tuollaista keinonahkaa.

    vastauksena käyttäjälle: -61 rättäri #167725

    vastauksena käyttäjälle: -61 rättäri #167724

    Lisäsin muutaman kuvan

    https://picasaweb.google.com/111547728382002547685/61rattari” onclick=”window.open(this.href);return false;

    vastauksena käyttäjälle: palaute #173645

    Mulla ei ole tunnuksia galleriaan, en oo toki niitä pyytänyt,

    vastauksena käyttäjälle: vanhus 61 #173299

    Nuostakaan kuvista ei kipukohta ,selviä eli millaiset ruuvit polkimien stoppareihin kuuluu kun siinä oli ikäänkuin mopon pinnoista tehdyt ruuvit niin onko ne alkuperäiset sitten jousien kiinnitys siihen peltiin joka on uusittu.kiitettävästi kaikki osat on ollu mukana jotkut pienet osat voinut hukkua ,sitten jotkut esim ruuvit pitää uusia.lasinpyyhkimien osat puuttuu tällä hetkellä eli jotkut ruuvit ja tiivisteet johon pyyhkimen koneston varret työnnetään.

    vastauksena käyttäjälle: palaute #173641

    joo tuo mun 2cv oli osittain purettu, ja mitä oon itse purkanut niin en oo älynny ottaa kuvia.enkä muista miten osat oli päänvaivaa on tuottanut nuo polkimet.eli niitten ruuvit ja muut osat.esim jouset ja niiden kiinnitys paikat myös pisteosia puuttuu jotain.toki killasta on hyviäkin kokemuksia.saan tuon varmuudella kilpiin mutta museointi on eri asia.

    vastauksena käyttäjälle: vanhus 61 #173292

    Voisko joku laittaa kuvan 61 2cv jarrupääsylinteristä jossa näkyy myös polkimet, alkuperäistä asennusta haetaan,.

    vastauksena käyttäjälle: vanhus 61 #173291

    Mulla on vissiin hukassa se kieleke.oon ite purkanu mutta ei oo tullut vastaan .muistelen että jotain piti irrottaa ennen kuin käsijarrukahvan sai vedettyä irti.

    vastauksena käyttäjälle: Pari kysymystä vanhuksesta #171946

    taaksehan ei tarvi kun kaksi johtoa ja tankille myös yksi kun tuossa on hienouksena polttoaine mittari.

    vastauksena käyttäjälle: Pari kysymystä vanhuksesta #171942

    johto meni kumikaapelilla alla rungon sivussa.

    vastauksena käyttäjälle: -61 rättäri #167722

    vastauksena käyttäjälle: -61 rättäri #167721

    lisäsin muutaman kuvan että kaikki huomaa ettei projekti oo keskeytyny,vaikka hitaasti etenee

    vastauksena käyttäjälle: -61 rättäri #167720

    https://picasaweb.google.com/111547728382002547685/61rattari” onclick=”window.open(this.href);return false;

Esillä 15 viestiä, 76 - 90 (kaikkiaan 116)