Kirjoitetut vastaukset
-
JulkaisijaArtikkelit
-
hommat on jatkunu pikkuhiljaa syksyn aikana.ovia on yritetty paklailla, koria hiottu ja kittailtu.seuraavana olis epoksin ruiskutus.
[imghttps://lh6.googleusercontent.com/-DHEiaBQ8gI8/US0PlpYK3MI/AAAAAAAAAWo/ZAnm_ea851g/s128/002.jpg][/img]
taas on työt jatkunu, muuta en osaa sanoa mutta ruostetta ei oo enää juuri nimeksikään,suorasta pellistä väkelsin tuon hanska loodan pohojan.
kiitän kaikkia vastauksista,taas rojekti eteni vähäsen,ja nyt uusi iso ongelma,nimittäin se pelti mittariston ja vaihde kepin alla on aivan harsoa onko kukaan vaihtanut,ei tunnu löytyvän koko maaailmasta.ymmärtääkseni se on rättärin yksi ruoste pesä. kun tuntuu että kaikilla valuu vesi sisään.
ei tuosta vastauksesta selviä mitään eli mulle tulee 4 runko ja tilasin siihen 4/6 lattia pellit mutta lähettivät vanhuksen pellit joissa on jo penkin reiät eli mun täytyy hitsata ne poikkiraudat ,nyt kysymys kuuluu mikä on profiilin malli ja koko.
ahaa .mitä eroa niissä on, sisä puolet tulee tietenkin uudet,kun koitin niitä sisä puolia sovittaa niin ei kovin hyvin istu.
laatukin on ehkä vähän sinnepäin mutta selviän kyllä siitä,itse loksut ajattelin yrittää kunnostaa vanhoista.osan ottoni, on aika murheellinen näky mutta kyllä se siitä ,kun edes yrittää.
oon antanu vanhukselle reilusti rälläkkää ,runko on jo hitsattu,ovia on kans jo pellitetty, sitroselta on tilattu hevoskuorma uusia komponentteja.
näkyykö nyt
ei se voi olla noin vaikeaa,oon tilannu autorekisteri keskukselta alkuperäiset kilvet ja tässä kulkimessa on ollu valkopohjainen kilpi heti uutena,eikä tätä alkuperäista numeroa saa mustavalkoisena,näin mulle kerrottiin akelta.
nämä kilvet on tämän -72 alkuperäinen numero ja väri, tällä numerolla ei mustapohjia saa.
miten sun saa kiinni.olisin kysyny jotain. oon laittanu viestin asia ei kiireinen.
-
JulkaisijaArtikkelit