Kirjoitetut vastaukset

Esillä 15 viestiä, 91 - 105 (kaikkiaan 116)
  • Julkaisija
    Artikkelit
  • vastauksena käyttäjälle: -61 rättäri #167719

    vastauksena käyttäjälle: -61 rättäri #167718

    hommat on jatkunu pikkuhiljaa syksyn aikana.ovia on yritetty paklailla, koria hiottu ja kittailtu.seuraavana olis epoksin ruiskutus.

    vastauksena käyttäjälle: -61 rättäri #167717
    vastauksena käyttäjälle: -61 rättäri #167716

    [imghttps://lh6.googleusercontent.com/-DHEiaBQ8gI8/US0PlpYK3MI/AAAAAAAAAWo/ZAnm_ea851g/s128/002.jpg][/img]

    vastauksena käyttäjälle: -61 rättäri #167715

    taas on työt jatkunu, muuta en osaa sanoa mutta ruostetta ei oo enää juuri nimeksikään,suorasta pellistä väkelsin tuon hanska loodan pohojan.

    vastauksena käyttäjälle: -61 rättäri #167712

    kiitän kaikkia vastauksista,taas rojekti eteni vähäsen,ja nyt uusi iso ongelma,nimittäin se pelti mittariston ja vaihde kepin alla on aivan harsoa onko kukaan vaihtanut,ei tunnu löytyvän koko maaailmasta.ymmärtääkseni se on rättärin yksi ruoste pesä. kun tuntuu että kaikilla valuu vesi sisään.

    vastauksena käyttäjälle: runko ongelma #167893

    ei tuosta vastauksesta selviä mitään eli mulle tulee 4 runko ja tilasin siihen 4/6 lattia pellit mutta lähettivät vanhuksen pellit joissa on jo penkin reiät eli mun täytyy hitsata ne poikkiraudat ,nyt kysymys kuuluu mikä on profiilin malli ja koko.

    vastauksena käyttäjälle: -61 rättäri #167710

    ahaa .mitä eroa niissä on, sisä puolet tulee tietenkin uudet,kun koitin niitä sisä puolia sovittaa niin ei kovin hyvin istu.
    laatukin on ehkä vähän sinnepäin mutta selviän kyllä siitä,itse loksut ajattelin yrittää kunnostaa vanhoista.

    vastauksena käyttäjälle: Eka Dyane rojekti #168190

    osan ottoni, on aika murheellinen näky mutta kyllä se siitä ,kun edes yrittää.

    vastauksena käyttäjälle: -61 rättäri #167707

    oon antanu vanhukselle reilusti rälläkkää ,runko on jo hitsattu,ovia on kans jo pellitetty, sitroselta on tilattu hevoskuorma uusia komponentteja.

    vastauksena käyttäjälle: -61 rättäri #167705

    vastauksena käyttäjälle: -61 rättäri #167703

    näkyykö nyt

    vastauksena käyttäjälle: sitikka rojekti #157201

    ei se voi olla noin vaikeaa,oon tilannu autorekisteri keskukselta alkuperäiset kilvet ja tässä kulkimessa on ollu valkopohjainen kilpi heti uutena,eikä tätä alkuperäista numeroa saa mustavalkoisena,näin mulle kerrottiin akelta.

    vastauksena käyttäjälle: sitikka rojekti #157197

    nämä kilvet on tämän -72 alkuperäinen numero ja väri, tällä numerolla ei mustapohjia saa.

    vastauksena käyttäjälle: Sätkä -68 #167402

    miten sun saa kiinni.olisin kysyny jotain. oon laittanu viestin asia ei kiireinen.

Esillä 15 viestiä, 91 - 105 (kaikkiaan 116)