Kirjoitetut vastaukset
-
JulkaisijaArtikkelit
-
Hei!
Mitä pukama maksaa ja millaisessa kunnossa se on? Laita vaikka tekstiviestiä 040-3446615 Esa Koskinen
Millainen on paketin kunto? Onko tietoa. Lisäksi kiinnostaisi mahdollinen hinta ja mistä voisi hakea jos kaupat syntyy? Noitahan ei varmaan koskaan olisi liikaa, jos vaan tilaa olisi. Kampiakselin kuntohan noissa eniten askarruttaa. Mutta aina kohtuuhintainen kiinostaa. Samoin kuin koko aihiokin, mutta se vaatii jo enemmän tilaakin.
Eiköhän se vanha totuus siitä, että silloin kun ostaja ja myyjä kohtaavat, niin loppujen lopulta hinta on kohdallaan ja kysyntä ja tarjonta kohtaa. Yleensä sätkän osat on vielä olleet killan piirissä ja muutenkin edullisia ja tarjontaakin on ollut jopa kiitettävästi. Paljon on kamaa vielä tarjolla. Kuitenkin tosiasia on, että käyttökelpoinen tavara on jatkossa yhä enemmän kiven takana, kun uustuotantoa ei ole, tai sen hinta on kova ja puretuista ei enää samalla lailla osia saa. Tän huomaa nyt jo vanhuksissa aika selvästi. Joku aika sitten kauhisteltiin sivuvilkkujen hintaa Ranskassa, mutta se oli eka paikka missä mä olen niitä nähnyt myytävän. Jos joku teettää pienen sarjan omalla kustannuksellaan, niin se maksaa, vaikkei älyttömiä voittoa firmalle vaatiskaan. Mustakilpinen Heinemann on ihan kiva, ja jos joku sellaisesta raaskii luopua, niin hän tietysti miettii mikä on sopiva korvaus. Samoin tekee ostaja. Hän tutkii markkinat ja ostaa sellaisen mikä parhaiten hänelle sopii, tai jättää ostamatta jollei sopivaa löydy. Oman kärryni hintaa en ole miettinyt, kun ei ole myynnissä, mutta varapyörä vanteineen Saksasta maksoi n. € 70,- netistä ja sitä pidin edullisena, kun en muuta löytänyt ja sellaisen halusin.
Onnea!
Kuten Jasu kirjoitti, ei talli ole koskaan liian iso, mutta toi on jo riittävä!!! Kun vielä ottaa huomioon noi yksityiskohdat, jotka siihen oli laitettu tekstiin selvitykseksi, niin ei voi kuin iloita toisten puolesta. Itselläni on pari keraa ollut mahdollisuus hetken käyttää isoa n. 30 neliön tallia ja sekin on jo juhlaa. Puhumattakaan lämmityksestä ja mahdollisuudesta vähän pistää kamaa jemmaan sellaiseen paikkaan, jossa se varmasti säilyy. Toki tonkin täyteen saa, eikä se ole vaikeaakaan, mutta iloa siitä on tolkuttomasti.
Hei!
Tosta juuri oli mullakin pientä isompi ongelma ostamassani az:ssä. Kaikki pohjapellit uusittu ja vielä kiltakansan hyvin tuntema kokenut tekijä ja ovipalkit oli vielä hitsattu tangolla paikalleen, ja silti ei sitten toiminut. Meikäläinen noviisihan siinä ihmettelee mistä oikein voi vika johtua, kun ei mee. Onneksi oli vieressä sitten toinen az, jossa kaikki palat on olleet yhdessä jo vuosikymmeniä, niin voi mittailla ja ihmetellä yksinkertaisen kotteron monimutkaisuutta. Kun ei oo insinööri, niin ei oo ja ymmärrystä ei sitten vaan löydy kaikkiin teknisiin juttuihin muuta kuin kantapaan kautta, jos sieltäkään. Niin tai näin, mutta kyllä se mitat on helpompi laittaa suoraan oikein kuin se, että kerran vikaan mennyttä alkaa palauttamaan kuosiinsa. Joskus aikanaan ostin jonkun 67(?) vanhuksen kanssa osittain korjattuna ja purettuna ja siinä oli kanssa aihdettu pohjapellit ja kynnyskotelot niin että runko oli 5 senttiä alkuperäistä kapeampi. siinä sai tehdä jonkun tunnin töitä, että pääsi lähtötilanteeseen. Sekun oli vielä eka isompi koriin tutustuminen, niin tulipahan kerralla opittua taas vähän lisää.
Hei!
Onko tosiaan niin, että pakun ja berlinen kaappariovet ovat erilaisia? Täähän tarkoittaa sitä, että vastaavasti niiden ikkunatkin on erilaiset!! Itse en ole vielä harmi kyllä siinä vaiheessa että pääsisin tätä konkreettisesti koettamaan, kun Az on ollut jo puoli vuotta maalaamossa ja ei vaan valmistu, tunteja tulee ja konkurssi siintää mielessä. Kuitenkin on tarkoitus oviin istuttaa käytetyt lasit, vaikka ne ei oven alkuperäiset olekaan, kun ne oli haljennut. Lasit on jo hankittu ja kokeilin niitä pakuun, mutta ekalla yrittämällä eivät sopineet ja jäin sitä ihmettelemään. Tästäkö se johtuu? Luulin ovien olevan samanlaisia, ainoastaan vikana kuvittelin olevan lasin säätöjen haun. Pienet on säätövarat mutta silti. Mulla on kyllä ovet senverran hyväkuntoisia että vertaamalla saan aivan tarkaan mitattua ja selvitettyä ton, mutten ole osannut edes ajatella tollaista aikoinaan sitikan mittatarkalla tehtaalla tehdyn Kuvittelin että ovi kun ovi ja eikun kiinni.
€ 15,- pitää. Jos tarjous kelpaa. Ranskassa valmistettu Heller! Ostin pois kuleksimasta.
Oisko € 15,- sopiva hinta? Soittele tai laita tekstiviesti, jos kelpaa.
040 3446615 Esa
Hei!
Kiitos kuvista ja mielenkiintoisesta keskustelusta, jota olen seurannut nöyränä, kun pelit ja vehkeet on niin vieraita, etten ole osannut ottaa mitään kantaa edes mielessäni noihin, mutta kyllä mulla on -55 azu:ssa vielä noi apurungon pätkät tai miksi viipperöiksi niitä sitten kutsutaankaan. Käsittääkseni toi minun -55 paku, joka on tuotu Ranskasta pari vuotta sitten on kuitenkin hyvinkin alkuperäisessä kunnossa ja vaikka siinä ns. avojouset onkin, niin kyllä siinä viipperät on kuten on Az:kin.
Huuto.netissä näkyy Holapalla olevan edelleen sinkitty runko myynnissä. Sen lähtöhinta on Markumaiseen tapaan paljon alle sen millä hän on rungon varmaankin halukas myymään, mutta ei kysyvä tieltä eksy. Kun rungon ostaa talveksi, niin ainakin ehtii tuunata ennen kevättä….
7.9.2006, 18:58 vastauksena käyttäjälle: Vanhus-2CV-aiheisia lehtiä Hollannista 88 kpl – MYYTY #136656Hei!
Ostaisin pois koko kasan, ilmoittele vain tekstiviestinä tai maililla kuinka paljon haluat postimaksuineen lehdistä. Puhelin 040 3446615 tai mail
koskinen.esa@gmail.comHei!
minäkin, vaikka olen vain sivusta seurannut tätä keskustelua olen iloinen päätöksestäsi. Taitaa aiheuttaa aika paljon vaaan töitä. kun siirtää kaikki kamat, mutta uskoakseni kuitenkin kannattaa. Meillä kaikilla tulee joskus sammakoita, ja ne satuttaa toisia tarkoituksettomastikin, mutta eiköhän tää ollut hyvä päätös.
Siinä on jo valmiiksi joskus maalattu harmaa pohjamaali, joka ilmeisesti on ns. autopohjamaali, ja nyt pitäisi saada sen päälle sopivaa maalia. Toi Ferrexin punanen olisi varmaan hyvää paljaalle pellile, mutta käykö se tähän, en tiedä ja ainakaan hyöty ei varmaan ole paras, koska alla on jo toinen pohjamaali. Pohjamaalit yleensäkin on aika huokoisia, ja nyt pitäisikin saada päälle kunnon pinta mielellään kestävällä maalilla.
Vieläkö toyot on myymättä? Onko jokin helppo keino saada pääkaupunkiseudulle tai mahdollisesti viikonloppuna pohojanmaalle?
Ettei toi vaan ole se vanhempi vanhuksen vilkku siirrettynä takaa tohon etulokariin? Taiteilijan vapaudella voi piirtää tietysti vähän sinnepäin, mutta aikakaudellisesti varmaan se sopisi parhaiten tohon. Niiden saatavuus on vaan vähän huonoa.Itse en ainakaan ole nähnyt missään niitä myynnissä.
-
JulkaisijaArtikkelit