Kirjoitetut vastaukset
-
JulkaisijaArtikkelit
-
Hei!
Mulla on katon päällä sellainen 1 cm leveä paksu nahka tukemassa noiden niittien reunoja. Jos sellaisen haluaa tehdä, niin vanhanajan vyönahasta vaan sentin levyinen pätkä, joka on kiinni molemmilla niiteillä. Täytyy tietysti niitit vaihtaa tossa yhteydessä, mutta sen pienen venymisen en uskoisi haittaavan.
Hei!
Kuvitelmistani poiketen ei minulla ollutkaan noita sivuikkunoita vaan ainoastaan takaoven laseja. Jos joku muu voi auttaa niin hyvä.
Hei!
Jos tarkoitat pikkuikkunaa takaoven takana, niin mulla on sellainen muistaakseni autotallissa Pukinmäessä. Soittaa voi 040-3446615
Hei!
Olen itse varannut lipun 4.8 klo 03.00 lähtevään m/s Finmaidiin ja silloin ainakin minulle puhelinmyyjä kertoi ko laivaan varatun enemmänkin lippuja rättäreille, eli eiköhän siinä itsestään jo synny jonkinlaista ryhmää laivalle jos on useampia lähtijöitä. Maailmankokous loppuu 2. päivä ja laskeskelin 3. illaksi hyvin ehtiväni Travemyndeen, jollei mitään yllätyksiä satu.
Hei!
Peili on alustavasti löytänyt jo uuden kodin ja varaehdokaskin on.
Hei!
Sain lauantaina Pohojanmaalla pienemmän ratin, joten tarve on nyt tyydytetty. Kiitos tarjoajille. Pitää pistää kiinni että näkee kuinka jäykäksi ohjaus tulee.
Esa
Kiitti tarjouksista. Olen toki kuullut tosta jäykkyydestä, mutta jollei se ratti aivan hirveitä maksa, niin olisin halukas koettamaan sitä. On se helpompi kuitenkin kuin penkinvaihto tai kiskojen siirto tms taaksepäin, ja kun sekään ei välttämättä auta. Itsekin olen menossa maalle pääsiäiseksi, mutta ei sieltä toisaalta kestä kauaa tulla takaisin käymään 10.4 tai sitten voisin töllistellä sitä toista rattia pääsiäisen jälkeen. Miten vaan sovitaan.
Hei!
Multa löytyy ko vilkut ja mielestäni pohjatkin. Muistaakseni kunto ihan ok, voin tarkistaa viikonloppuna. Mitä tarjotaan? Voit laitella vaikka yv:nä tai soittaa 040-344 6615 Esa
Hei!
Ranskassa merkkikerho A malleille http://lesfillesdelevallois.free.fr/ sivuilla on ko peltiä tarjolla, mutten tiedä kenelle ja miten he tuotteitaan myy. Jukalla saattaisi olla jotain kokemusta ko. kerhosta.
Hei!
Vielä oli laivalla hyttejä ja siis tilaa. Eipä taida paljoa muita kuin sätkiä ton päivän laivaan mahtua 😀 . Nyt pitää varmaan vielä varata se kisalippu etukäteen, jos vaikka olisi siitä jotain hyötyä sen aikaisemman majoituksen myötä.
-55:n ovet eivät ole enää huonekaluputkesta tehdyt, vaan kuten muissakin vanhuksissa. Osassa niistä ei ilmeisesti ole tuuletusikkunan kiinnityskumille reikää, mutta ilmeisesti -55 on tehty myös kiinnityskumillisia ovia?
Hei!
Vanhuksen vaihdekepin kuori on erilainen kuin kutosessa ja muistaakseni se on eri mittainenkin (?). Vanhuksen vaihdekepissä on sellainen sivutuki rintapeltiin.
Se vilkkurele, josta kirjoitin on Scintex, ranskalainen joka ilm. on joskus valmistanut sätkänkin vilkkuja. Siinä johdotus menee niin, että + tulee virta akusta. CL:stä lähtee virta vilkkukatkaisijaan ja 1 ja 2 tulee sitten vilkkukatkaisijasta vilkkuihin menevät johdot, jotka siis jatkavat sitten noista liittimistä lamppuihin.
Kokeiltiin eilen eri kytkentöjä, ja tää on ainut miten toimii.
Mulla oli toi ongelma Italian maailmankokuksessa. Monacossa autohallissa maanalla teki sen ekan kerran ja siitä sitten tihenevässä tahdissa kunnes oli joka starsin yhteydessä koputeltava. Sitten korjasin vian ja sepä hajosi kokonaan pian sen jälkeen.
Sen jälkeen ostin uuden startin, ja sen jälkeen ei ongelmaa tietystikään ole ollut. Jos on utelias, kannattaa katsoa mikä vanhassa on vikana, mutta hiilet tai bendix se kuitenkin ilm on. Nää uudet startit pyörittää paljon paremmin kuin ne vanhat, kun näissä on joku ‘turbo’.
Minkä tehoisella kompuralla jne maalaus onnistuu? Hommaa on kiinnostanut jo pitkään kokeilla itsekin, kun on noita maalauksia tullut teetettyä aika paljon ja joskus pienen maalauksen tekijää ei helpolla tahdo löytyä edes. Olen katsellut sellaista yli 400 litraa tuottavaa valovirtakompuraa. Riittäisiköhän se?
-
JulkaisijaArtikkelit