Kirjoitetut vastaukset
-
JulkaisijaArtikkelit
-
Olihan siellä paljon nähtävää ja kuvattavaa…Vielä kun ois muistanu ottaa akun mukaan kameraan 😆
Tännekin löysi perille! Kiitoksia, hienot on!
äh! Mää myöhästyin!
täh?
Mitäs tällänen harvinaisuus kustantaa?
Ja mää oisin voinu hakee huomenna…
Kiinnostaa useempikin kappale!
@veera 1-2 wrote:
Camiotte kaivetaan heti, kun lumitilanne sallii. Sätkä saa olla tallissa, tai taidan paalata koko vehkeen.
Jos sätkälle on varattu noin karu kohtalo, niin voin lunastaa sen edellisesti 😉
Väittäisin että useastakin rengasliikkeestä löytyy tasapainotuskoneeseen sellainen säädettävä sovite jolla saa tasapainotettua keskireiättömän vanteen, jopa sätkän. Tosin sen asennus koneeseen vaatii pientä säätöä niin eivät halua yleensä sitä tehdä, joten eivät sitten tarjoakaan sellaista palvelua.
@Isoo-Jukka wrote:
Olen joskus asentanut käytetyn Tubeless-misukan vain käyttämällä reippaasti paineilmaa ja rengasta sopivasti painelemalla vennetta vasten saanut saumat tiivistymään. Kuitenkin uusien pinossa säilytettyjen Misukkojen olemus oli niin jäykkä ja soukka, että ilma vain karkaili isoista rakosista vanteen ja renkaan väliltä.
Homma hoitui kuitenkin “helposti” seuraavasti: Käytin ensin paikoillaan sisäkumia, jolla pakotin renkaan tubess-uran yli. Sitten ilmat ulos, poljin renkaan sisäsyrjän alas ja sain kaivettua sisärenkaan pois. Tubeless-venttiili paikalleen rautalangalla vetämällä. Edelleen ilma karkaili, mutta asettamalla toisen vanteettoman renkaan alapuolelle korokkeeksi, pystyin omaa riuumiinpainoani käyttämällä painamaan vannetta alas, jolloin viimeinenkin rakonen tiivistyi ja paineilma pysyi sisällä.
Kertokaa nyt sitten kuinka tuon olisi voinut tehdä helpommallakin. Mainittakoon, että oli sunnuntai ja rengasliikket kiinni. Vanteetkin olivat tuliterät, joten uskon ja toivon, että tasapainoitus ei ole tarpeen.
Millaisia kokemuksia teillä on muuten uusien nyky-125-misukoiden kestosta. Legendoja on, mutta kuulisin mielelläni “mitattuja” kokemuksianne. Viimeisin uusi sarjani kului ihan tasaisesti loppuun noin 30.000 km:ssä, mikä oli pettymys. Näitä viimeisimpiä en raaski ihan jokapäiväisessä käytössä pitää.
Kyllä itse ainakin käyttäsin tasapainotuksessa, vaikka vanteet ovat uudet niin kumeista tulee heittoa aina. Tosin sätkän rengas on niin pieni, että todennäkösesti aika vähän. Eivätkä uudet vanteetkaan ole aina suoria!
Puhutaankos nyt ns. merikontista? KePöstä löytyy jokunen myynnissä. Myös tuollainen löyty http://www.varastokontti.fi” onclick=”window.open(this.href);return false;
http://keltainenporssi.fi/ilmoitus/Rakennustarvikkeet/MERIKONTTI/28367691?rowId=10″ onclick=”window.open(this.href);return false;
Nuo LedLenserit ovat kyllä älyttömän tehokkaita. Würth myy ainakin niistä ladattavia versioita, muita saa myös esim Prismasta.
@PienempiOlli wrote:
@dago wrote:
hauska tuo “UUSI PAKOPUTKI MOOTTORISTA ASTI”, eli siis imupakosarja ja lämmönvaihtajat on myös uudet 😉
-Olli
Onkos kukaan käynyt lähemmin tutkimassa tätä yksilöä? Tai tietääkö rekisterinumeron perusteella historiasta jotain?
Mikäs hänen tilanne on tällähetkellä?
-
JulkaisijaArtikkelit