Kirjoitetut vastaukset

Esillä 15 viestiä, 151 - 165 (kaikkiaan 313)
  • Julkaisija
    Artikkelit
  • vastauksena käyttäjälle: LA-puhelin #143640

    Mie olen huomenna lauantaina jp -kokouksessa Vehulla, mutta rouva on yksin kotona. Voit sopii maksun hänen kanssaan 🙂

    vastauksena käyttäjälle: Aarne Mikonsaaren kalusto. #143099

    Mie aktivoin Karin tunnuksen kun saan hältä lisää tietoja…
    terveesin Topotta Karvanen

    vastauksena käyttäjälle: JOULUTERVEHDYSKETJU #142625

    Hjuva joulua kans täältä meijän metästä. Kiitoksia erittäin mukavasta kulahtaneesta vuodesta ja kärsivällisyydetä koko Kiltakansalle 🙂

    T. toopelan väki

    vastauksena käyttäjälle: Talvisätkäilyä #142328

    Meikällä on -62 AZU:ssa nokalla AK2 kone njormaaleilla modaamattomilla lämmmönvaihtimilla (tosin ovatten tiiviiksi ehjätyt), toinen puhkuu apurin jalkatilaan, toinen tuulilasille. Tuulilasille tulevassa ompi lisänä K-raudan (?) kaupittelema puhallin.

    Putkiksi laittelin Borlängestä hommatut vilttiputket, mutta olivatten aika gaggalaatua. Harva kudos, liian löperö vieteri -> putket rutussa ja lämpöä kulje ei lain. Tänään sitten pattineroisena kävin Motonetistä 80 mm pahviputkea joka mahtusi suoraan ko. riepujen sissään -> putket ryhdikkäät, kauniit katsella ja lämpökin päätyy kabiiniin halutulla tavalla. Vieterit jous hiiteen. Suositam.

    Lattialle kumimaton alle änkesin routamattoa hattuhyllystä (vaimikäsenyon) tavaratilan etureunaan reunaan asti, vaimeni metakka mahtavasti ja jalat tuntuu huomattavasti lämpimämmiltä. Ainoo hankaluus oli wanhuspenkkien kampeaminen lattiaan kairattuihin kiinnitysreikiin ja keskilukituksen paikalleen vääntäminen, vaan ruhoo ja raivoo ni asettuihan nuo.

    Wanha huollettu pommi BN2 on piilotettu entiseen varapyöräkoteloon ja puhkuu kuskin ja apurin pehvan alle, toista talvea käytössä ja hyvin toimii.

    Kumeina kivikovat Nokian ristikude piikkisiat, meteliä riittä mutta pidossa toivomisen varaa 🙂

    Maski ummessa, koneen alunen ummessa, koneen pohjassa wanha Kalinka -öljypohjanlämmitin. Hyvin starttaa, mutta kun loota vetelee viimesiään niin on pakko pitää hemmetin paksut öljyt ja jottain paksua lisäainettakin sinne lorotin jotenka kovilla pakkasilla on kytkin kovilla kun yrittää liikkeelle päästä. Rouvan kanssa sovittiin kyllä täks talveksi pakkasraja -15 asteeseen ettei pappa heitä veiviään liian aikaisin…

    vastauksena käyttäjälle: 3CV, Ami ja AK RevueTechniqueAutomobile #142451

    Täälläkin ihastellaan samaa manuskaa, kiitoksia eli tack!

    vastauksena käyttäjälle: 3CV, Ami ja AK RevueTechniqueAutomobile #142441

    Olis kätsä jos väsäis jonku salasanasuojatun dokuvaraston ni ei tartteis sähöpotsilootia täytellä…
    Onha tästä ollu kai jorinaakin vaa tarttisko tehhä jottain?

    vastauksena käyttäjälle: 3CV, Ami ja AK RevueTechniqueAutomobile #142440

    Ich auch!
    toppok ät hulifer.net

    vastauksena käyttäjälle: AK 350 kaasutin #142399

    Hei & hou,
    Miulla oli AK -kilvellä maustettu kone jossa tupla-ankannokallinen huohottelija. Huohottelija on tallessa. Konekin on, mutta kampi sönder.
    Kaasari siinä oli PICS 32, sekin on tallessa. Löytyy myös ehyt PICS 30.
    Yritin saada viriteltyä siihen PICS40 kaasaria, mutta en löytänny semmosta mistään ns. ajoissa. Imupakosarjan löysin, nyt se ompi jouten. Kauppoa kaasarista hieroin yhden mukavan kuoman kanssa, mutta koneesta hajosi kampi ennen kuin kaupat saatin lyötyä ns. lukkoon.
    Nyt en kyllä enää muista mikä oli kysymys 🙂 Sauna, olut ja makkara tekivät juuri tehtävänsä!
    PS. Miula on myös upouusi öljypumppu & kammentakalaaker jouten AK:n koneeseen.

    vastauksena käyttäjälle: KILPAILU: etsi kallein 2CV #142282

    Täällä oli kans aika hinnakas :

    http://heidi.pkky.fi/~jak/mynti/

    … harmi kun ei o yhteystietoja …

    vastauksena käyttäjälle: AMI6:n ropeli #141610

    Hou, miulla oli omassa AMI6 tyyppisessä koneessa Pakussa ihan tavallinen 2CV6 ropeli ja ihan nätisti sopi & puhaltelikin…

    vastauksena käyttäjälle: Joko rättisenne ovat talvitelasilla? #141517

    boing!
    Meinaan pitää pakun koko talven liikenteessä & ajossa. Backuppina & kakkosautona on Picasso vaan aika vähiin jäi Pablolla ajelu viime talvenakin…

    T. Kormo Japonen

    vastauksena käyttäjälle: Joko rättisenne ovat talvitelasilla? #141511

    Ketä? Meitäkö? Miks ihmeessä sie meitä haluisit suolata?

    vastauksena käyttäjälle: MInkätyypistä mussiikkiva rättärisissit kuunteloovat ? #140906

    Mie olen lukenut ääneen Kalle Päätalon ja Arto Paasilinnan tuotannot C-kaseteille ja kuuntelen niitä. Kasetteja tuli 667 kappaletta (C90), mutta eipähän lopu viihde kesken. 667 x 90 = 60030 minuuttia, joka on hyvin pitkälti 1000 tuntia eli n. 41 päivää. Ihanaa ja mahtavaa, suositan lämmöllä muillekin. Etenkin Ekille 🙂

    Päätalon Koillismaa -sarja joutaa jo lainaan, samoin Paasilinnan Operaatio Finlandia, Paratiisisaaren vangit ja Jäniksen vuosi…

    t. “Onnellinen mies”

    vastauksena käyttäjälle: Waihdelaatikkovaivoja… #140817

    uddaded,

    Alempi akseli lähtee veks hops vain. Mutteri auki ja tunkee sopivan tangon, tai meikän tapauksessa rumpukapulan akselin tilalle ja ratasymspaketti kestää läjässä. Eli nyt tarvitaan vaan enää joutilas wanhusloota josta ripata ko. akseli ja perän isoratas sille pariksi… Pitänee laitella osto-osastolle seuraava ilmo.

    Kävin sihtailemassa myös purettuja nelkun & kutvosen lootan akseleita mutta eivät käy wanhukseen. Keskenään ovat kyllä vaihtokelpoisia ja purkautuvat samalla lailla -> lootaa totaalisesti purkamatta pystyypi vaihtaan…

    vastauksena käyttäjälle: KUOPIO 2007 tapahtuu sittenkin…HA HAA KUJJEILUT ELOKUUSSA! #138322

    Hou-hou-hou!
    Hemmetin mahtavata oli, kiitoksia 🙂
    Kuvia ompi täällä : http://www.hulifer.net/joensuu/Kujjeilut07/Kujjeilut07.html
    Soutukisavireot on vielä silpomatta, mutta nekin on tulossa…
    t. toope

Esillä 15 viestiä, 151 - 165 (kaikkiaan 313)