Kirjoitetut vastaukset
-
JulkaisijaArtikkelit
-
el diplomaat 😉
Onkos Miki sveitsiläinen nimi?
😆hola,
Jos ajatellaan 2cv:n roolia euroopassa & asemaa ihan viimevuosiin asti, “kulkimena joka kestää mitä vaan ja jota poletaan ku anoppia suohon” niin vähänkin ajettu tekniikka voipi olla melkein misä kunnossa vaan… Olet koneen neljäs omistaja ja koneella ompi ajettu 50 000 km vaan jos 3 edellistä on ajant samoilla öljyillä ja puolet niistä on vielä koneen ulkopinnalla niin ei se välttämättä kauhiasti enää kestä…
Ite oon ostellu 18 hp koneen joka kesti 200 km, shit happens. Yhteen “hyvään” kutosen koneeseen jouduin heti vaihtaan kammen etulaakerin, vaan ei se itku auta. Asiat setvittiin puhumalla ja sillä sipuli – ei tarvinnu ruveta pyörtyilemään tahi kirjoittelemaan lehtiin.
Turha parkuminen ja p—-n jauhaminen johtaap vaan kyräilyyn, nurkkakuntaisuuteen ja entistä vaikeempi on pitää kulkimet liikenteessä ku kukaan ei uskalla enää myydä käytettyjä osia.
Henkilökohtainen mielipie ompi tämä vain.
Perkele. perkele perkele ja kaupan päälle vielä perkeleHoplaa!
Vilkunpohjat löytyi. Kiitokset Multasen Timolle Ruokolahdelle, tästä ei hinta-laatu enää parane 🙂miun maski on maalattu ja maalin alla rupinen ja ruma ku rahtarin takapuoli…
… vieläkin on puutetta siitä vankkuriteltasta …
t. pekon pillhola!
Jalppis lykkäs miullen kuvia joissa näkyy Dyanen takavöiden virittelyä.
Kuvat täällä eli bilder här :http://heidi.pkky.fi/~jak/paku/turvavyo/
t. Väli Käsi eli Mellan Öl
Pitäsköhän se sarana sittenkin vetästä pop-niitillä ohtaan niin viiraisi vähemmän 🙂
höh!
Tottakai runkoon, siihen poikkipalkkiin johon käsijarrun vipuhässäkkä kiinnittyy. Alapuolelle luonnollisestikin. Tavoittelen pakuun semmoista hyvin pitkälti Hajavilaista ns. simpukkamaista keulamuotoilua. Ryppypelti sekä koneen ylä- että alapuolella.
Etu & taka-akselistoja joutuu tosin vähän muokkaamaan, jotta alempi ryppypelti ei hinkkaa maahan jos ajelee epätasaisempia teitä.
Talviajossa alemman ryppypellin voi täyttää lasi- tai puhallusvillalla, niin kone ei saa kylmää alakautta ja lämmöt nousevat nopammin. Vähentää huomattavasti kulutusta. Eikä tarvitse suuttimia vaihtaa, ne voi laittaa umpeen.
Tosin enemmän vähentäisi kulutusta, jos akselistoja ei muokkaisi lainkaan, koska tällöin pakulla ei voisi enään ajaa lainkaan… Silloin ei tartteisi murehtia renkaitakaan, vaan ne voisi myydä uudenveroisina.
No, teki niin tai näin, niin naapurit soittaa ampulanssin joka viepi miut Hoitoon.
Itse asiassa kirjoitankin tätä salaa sieltä Hoidosta. Ylihoitajan Idn mikrotietokoneelta.
Kohta tuovat taas sitä hyvää lääkettä.
t. herra huoneesta 105räääh,
Mulla on wanha sarana revenny molemmista päistä ihan psksi. Uusi ompi hommattu ja nyt pitäisi pähkäillä mitenkä sen uuden kiinnittelisi runkoon siten, ettei koko keulaa tartteisi ruveta maalailemaan uusiksi.
Pahaa jälkeä kyllä väkisinkin tulee, kun sen entisen siitä nyhrää irti – on hitsattu alareunastansa ja lisäksi mie vielä täyttelin kaikki rakoset Sikafleksillä rempan yhteydessä, eli tiukassa on!
Tuo reijistä hitsailu olis varmaan parempi ku popparilla laittelu…
Katellaan nyt, huomenissa pitäisi aloitella raatelu.No niin,
laitetaanpas linkki uusiksi kun joku mulkero sen tiältä siivosi, kaiken muunkin ohella :http://heidi.pkky.fi/~jak/paku/benk/
Kuvat ovatten Yrjölän Raimolta.
Kiitoksia hällen.Huu Jalppis, paiskaa kuvatukset mulle niin laitan jakohon ja kerron mistä löytyvätten.
Juu, onnea täältä villistä irästäkin!
Siula on nyt sitte sama tilanne ku mulla : Kulkimen katto on yhtä ryppynen ku kuskin naama 🙂
t. rusinahitto mie olen pässi! Auto-Artikkelin sarana käy nätisti kun ottaa silmän käteen ja kattoo tarkasti. Sori.
Hui kuomat ja kuomattaret!
Eihän kellään bensalämppärin omistajista satu olemaan kuvatuksia sen sijoittelusta? Jazu vihjaili jotain Dyane kuvista, oiskoos muilla?
Mie sihtailin AZUhuni Eberin B2:sta ja houkuttelisi sujauttaa se entisen varapyöräkotelon sisälle, ei tulis konehuone niin sietämättömän täyteen roinaa ja jos Eberi ryhtyy sylkemään tulta ni palaa vaan perskarvat eikä parta…
t. nuohooja -
JulkaisijaArtikkelit