Kirjoitetut vastaukset
-
JulkaisijaArtikkelit
-
Pääsuutin on 102,5. Paikallisista ei löytyny käypäisiä jotenka tilasin Mopomiehiltä 105:n. Sytkä oli melkoisesti aikaisella, sihtailin sen strobon kanssa merkkiin, seosruuvia säädin ohjeiden mukkaan ja se on nyt puolisen kierrosta enemmän auki. Bensapinta oli n. 18, vänkäsin sen molemmille kurkuille 21 milliin.
Kaatosade esti isommat operaatiot, mutta katellaan mitä em. vaikuttaa, jännää riittää!
Hyvä huomio Akaile! Huomenna pitää jatkaa ihmettelyä…
Pintakaasulla hää siis nykii, samoin kevyellä jalalla kaasutellessa – reippaammin polkiessa vähemmän.
Tänään hävis totaalisesti veto reippaasti kaasu pohjassa huristellessa ja posautti ilmanputsarin kannen kanssa veks… Säätöihin en ole vielä tohtinut koskea, 2 kurkkuinen on totaalisen uus tuttavuus ja ujostuttaa sokkona säädellä jos häviää kyyti kokonaan 🙂Piirtelin tänään merkit vauhtipyörään & kytkinkoppaan stroboilua varten, pitää sytkä kanssa tarkistaa vilkkusilmällä samalla kun kurkki Solexin sisuksiin.
Jatketaan harjoituksia!
Huhuu!
Wanhustekniikan kanssa painiskelleena olen melkoisen ihmeissäni AMI8:n 2 -kurkkuisen käytöksen kanssa. Kaasarin kyljestä löytyy merkinnät 26/18 ja 22E09200.
Oireet ykköskurkun alueella aikamoinen nykiminen ja olematon kuumakäynnistyminen. Lämmintä konetta saa sahata urakalla kaasu pohjassa ja välillä pamauttaa muoviputsarin kannen vex 🙂
Koneen saa käyntiin kaasu pohjassa. Lämä pohjassa / reippailla kierroksilla nykimistä ei esiinny, matkanopeus tällöin kepeästi 100-110 km/h jolloin kulutus n. 5.7l/100.No, eilen avasin Purkin sieltä löytyi
– 2. kurkulta 87,5
– jarruilma 2AA (lyhyt päällä)
– kapilaari 1F2 (pitkä reiällinen putki)
– tyhjäkäynti tai joku siinä etupuolella 39
– 1 kurkulla ei mittään!Avasin MHM:n vinkin ohjastamana kuskinpuolella takana olevan tulpan ja muistin jopa pelastaa kupariprikan Henkan ohjeiden mukaan vaan en löytänt mittään. Em. tulpan reijästä meisselillä sohimalla löytyy kohokammiosta suuttimen jengan mentävä reikä jossa ei ole mitään – pitäiskö olla jotain? Maa olen ihan klapilla päähän kolautettu! AMI8:lla kuitenkin ajeltu jo tovi em. kattauksella, kuumakäynnistys ollut ongelmana iät & ajat…
Ite koneesta löytyy seuraavat merkinnät :
Tyyppi: A 06/635
Valmistenumero: 0904044661T. Pöljä
Huu Hajkoine! Pakko miun on Paku myydä, kun tuhlasin porras- ja seinäremonttiin varatut rahnat AMI8 Breakiin 😯
Vahvasti näyttäisi tuolta AC 087:lta, pitää katsastaa tarkemmin kun pääsee ulos tästä pimiästä kammiosta jota myös työpaikaksi kutsutaan 🙂
Kiitoksia hiivastisti jälleen kerran!
Se onpi tämä, vuosimalli hällä on 1974. Pikaisesti näyttäisi samalta väriltä ku Pikku-Ollin AMI8 vm. 1978.Onnea Teitille marraskuussa 2011 omat Nelikymppisensä juhlineelta Joensuun Jaokselta!
Toivottaapi Joensuun JP ToppoKiitos Hantta, siun ansiosta tarve on puolittunut eli tarviin enää kuskinpuoleisen peltisuojukseen. Semmone miulle asap, strax, bitte ja pliis 🙂
Voisiko Ylläpito tehdä jotakin tälle tilanteelle?
t. Peruskäyttäjä toppok
Mika V, lähetit nimenpoistovaatimusviestin Apua-Help -työryhmälle jo marraskuun puolivälissä, joten nimesi ei ole – toiveesi mukaisesti, tulevassa Apua-Helpissä.
t. Apua-Help -työryhmäläinen toppok
Hei hou kuomat ja kuomattaret!
Mie toppok, tän forum admin (toppok(ät)hulifer.net tai webmaster(ät)2cv.fi) annoin varoituksen epäasialliseen ja mielipahaa aiheuttaneeseen kirjoitteluun syyllistyneelle.Sekä formun admin & 2CV Killan webmaster -postilootiin ropisi valituksia ko. kirjoittelijan viesteistä ja toimin kuten tällaisessa tilanteessa tuleekin toimia – annoin henkilökohtaisen varoituksen kirjoittajalle. Varoituksesta keskusteliin sähköpostitse henkilökohtaisesti asialliseen sävyyn ja kirjoittelija totesi tapahtuneen pahoitellen aiheuttamaansa hämminkiä. Oletin ja toivoin, että homma on ns. bueno ja ok ja asia olisi loppuun käsitelty ilman julkista hulaa tahi balootakaan…
“Epäasiallinen ja mielipahaa aiheuttava kirjoittelu” on kirjoittelua, joka saa Keskustelupalstan muut käyttäjät lähestymään Keskustelupalstan ylläpitoa ja valittamaan “Epäasiallisesta ja mielipahaa aiheuttavasta kirjoittelusta” ja siihen on puututtava. Siihen puututtiin.
Olen erittäin hämmentynyt tilanteesta ja vain seitinohut, näennäinen sivistynyt pintakiilto estää minua kommentoimasta tilannetta yhtään enempää.
AZU -62, kitka -Toyot ja B2 Eberi varapyöräkotelossa kuskin persauksen alle puhkumassa – niistä on talvikuljin tehty 🙂
40 -vuotias Joensuun jaos kiittää kaikkia merkkipäivän muistaneita ja myös sen autuaasti unohtaneita! Hyvät oli gaalat ja terveiset läheltä ja kaukaa tulivatten perille ajallaan ja moitteettomassa kunnossa.
Erityisen iso kiitos Kuopion Kuomille ja Kuomattarille jotka ihan fyysisesti paikalle hurruuttelivat, mahtava homma – hohtava mamma.
Terveesin Jiippe Toope.
Mahtavan mukavata oli! Uusi paikka on kanssa ihan pärkkeleen hieno! Kiitoksia jälleen onnistuneista kinkereistä.
Täälä on jokunen kuvatus : http://www.hulifer.net/joensuu/KuopionKujjeilut2011″ onclick=”window.open(this.href);return false;
Kiitoksia kaikille paikalle porhantaneille, maa viihtyin taas erittäin hyvin.
Erityiskiitokset Von Reteen veljeksille Joelille & Ollille erinomaisesta DJ:n pestin hoitamisesta!Tänne valutin ekan satsin kuvatuksia, lisää tulee kun tulee 😉
Päivitellään huikkasen tietoa!
KISA:
– Koukerokisa alkaa lauantaina jo klo. 11:00 eli kannattaa huomioida kisakuntoa optimoidessaSÄHKÖLAITOSMUSEO:
– Kontioniemellä hieno museoitu sairaalan wanha varavoimala, jonne on sovittu jatkettu aukioloaika lauantaille. Tekniset kuomat järjestävät em. moottorin käynnistysnäytöksen klo. 14, mutta toki siellä voi käydä muuhunkin aikaan.Lisäinfoa :
– http://yle.fi/alueet/pohjois-karjala/2011/06/sairaalan_voimalasta_tuli_kontioniemen_nahtavyys_2626110.html?origin=rss” onclick=”window.open(this.href);return false;
– http://www.youtube.com/watch?v=NeD36r4XZlU” onclick=”window.open(this.href);return false;… ja kyseessähän on siis Joensuun Jaoksen 40 -vuotissynttärijuhlapartygaalakoukerot ja teemana karmiva 70 -luku jolloin tyylitajuttomuus oli vielä hyve, mauton pukeutuminen suotavaa, jollei suorastaan pakollista 🙂
-
JulkaisijaArtikkelit