Kirjoitetut vastaukset
-
JulkaisijaArtikkelit
-
Yks taas.
Jo selkeni. Kiitoksia kovasti!
No löytyyhän multa mustaa teippiä. Pitää fixata jossain vaiheessa 🙂
@PienempiOlli wrote:
Hienolta näyttää! Mutta laita hyvä ihminen puskureihin niiden mustat teipit, niin eivät näytä noin härskiltä!
-Olli
Mustat teipit ???
Pari uutta piti ottaa ku tuli niin puhdas 🙂
Eilen kello 19:30 koimme suuren hetken Salossa kun uusi laakeri oli paikallaan. Koeajon aikan kului hetken hentoista vinkunaa, mutta luulen että projekti on onnistunut. HURRAA!!!
Porasin lukkorenkaan kahdesta kohtaa poikki.
Jumalavita että osaa olla palanen tiukassa…. 👿
Kuinka pitkällä kangella tuota oikein uskaltaa vääntää ettei nitkahda tukivarsi.
Nimim: Poraanko suosiolla???
HURRAA!!! Sylinteri paikoillaan ja jarrut toimii kuin unelma
@Akaile wrote:
Kai vaihdat tiivisteet samalla kun tuota urakoit, vai tutustutko vain sielunelämään…..?
Siitähän se ajatus lähti, kun se laski nesteitä läpi.
Tänne kirjottamisella on selkeesti avustava vaikutus. Heti nitkahti ja mokoma pullahti ulos… Nyt enää pitäis kasata tuo oikein…
@Musta Hattuinen Mies wrote:
@Tulppa wrote:
Tuntuu tuota projektia tulevan ja Motonetin varasto oli nolla 🙁
Oletkos käynyt kirjastossa katsoon,, voi löytyä jokin ainakin 2cv pohjainen opas?? 💡
Kirjastossa on, mutta aina lainassa. Lisäksi käyttöä on vaikka kuinka paljon joten oma painos olisi kiva 🙂 paljon mulla onkin noita nelkun huolto-oppaita mutta niistä ei ihan kaikki selviä… esim. jarrupääsylinteri 😀
Milläs perskeleellä se taaempi “mäntä” lähtee ulos sieltä? ensimmäinen tuli ihan nätisti mutta millä tuota toista pitää koukkia ja mistä suunnasta?
Ongelma ratkaistu. Kysyn lisää sitten kun alan purkamaan ja etenkin kasaamaan mokomaa 😉
Eli saako tästä nyt puhua vai pähkäilenkö itekseni? Vai onko se nyt hyshys jos palasia vaihtaa?
Eli onko autoon laitonta laittaa uudempaa osaa jos auton sen jälkeen muutoskatsestaa ja hyväksyttää konttorilla? Tämä taitaakin olla monimutkainen juttu…
-
JulkaisijaArtikkelit