Kirjoitetut vastaukset
-
JulkaisijaArtikkelit
-
Hei! Löytyskö laturia 2 cv 4 ja paljonko maksaa?
Hei! Moottoriremppa menossa ja ollaan jo venttiilien hionnassa ja uusi kytkinlevypakettikin hommattu, Osaisiko joku kertoa millä konstilla ootte kytkilevyt keskittäny, ei ollu mitään apuvälinettä mukana.
Ei ihme ettei meidän 2 cv4 enää viime kesänä kulkenu kun 50 km tunnissa kun kone oli niin väljä että öljyä oli jopa ilmanputsarissa asti. Nyt kone pöydällä ja vasta-alkajat kunnostaa koneen ja vaihdetaan uudet tiivisteet ja uudet männät ja sylinterit. Samalla tulee maalattua pakoputket ja muutenkin siistittyä konehuonetta. Ja jos tarmoa keväällä riittää sähköjodot ois kiva saada ojennukseen.
Moottoriremontti vasta-alkajalla, mistä saisin tietooni miten nuo kiristysmomentit muutetaan kpm.stä nanometreiksi, kun momenttiavaimet on nanoina ja millaista avainta rättäristit käyttää?
KAIKKI AIHEESEEN LIITTYVÄ MATERIAALI KIINNOSTAA ETTÄ OIS TIETOO KUN ONGELMAA YRITTÄÄ RATKAISTA.
TÄMÄ HUOHOTIN AUTOSSA, UUSI OSA TILATTU ENGLANNISTA 2CV PARTS
ostin uuden huohottimen viime talvena, kun entinen kunnostettu osa ei kehittänyt painetta. Laitettiin huohotin paikalleen keväällä ennen kesäajoja ja luultiin et kaikki ok, on putsattu ilmanputsarin ala-osa kaksi kertaa tänä kesänä ja siltä on lurahtanut reilusti öljyä useampi desi joka kerta. Öljynä on käytetty Motonetin vanhojen autojen öljyä, peltitonkka.
Kävin motonetistä ostamassa sytytystulpasta mitattavan puristuksen mittarin ja se näytti molemmissa tulpissa 10 ja huohotin imi hyvin letkutestissä ja ois varmaan imassu koneeseen jos oisin täysillä kierroksilla antanut mennä. Kait sitä vaan vielä uskaltaa vaan ajella ja yrittää keksiä misten sais öljyn liiallisen menon ilmaputsarikoppaan hillittyä, jotenkin tuntuu et tuo kaksi desiä öljyä siellä ei oo normaalii.
-
JulkaisijaArtikkelit