Kirjoitetut vastaukset
-
JulkaisijaArtikkelit
-
Tuosta superiin formula-auton palikat pikkurahalla.. 😀
http://www.leboncoin.fr/vi/104304235.htm?ca=3_s” onclick=”window.open(this.href);return false;
eipä ole ihmeempiä amille tapahtunut viime aikoina.. jotain puuttuvia osia/palasia oon sentään saanut hommattua tässä alkuvuoden aikana..
upouusi kiiltävä varustemaski odottelee paikoilleen laittoa:
Moikka!
Kirkkonummella olisi hienot harmaat kumiset italialaiset lisävarustematot. En muista mitä ne aikanaan maksoi kun ne maailmalta ostin, mutta samaan hintaan ne saisi.. jotain 40 – 100 euron väliltä se oli..
Soita tai emailaa, jos innostuttaa.. juu50@mail.com / o5o-3363486
t. Juuso
Tässäpä vielä näkymä toiselta puolelta sekä lähikuva GH aurinkolipasta:
Tänään käväisin pikaisesti tallilla, 30 minuutin pikavisiitti äkkilähdöllä, joten en ehtinyt Pentti ilmoittelemaan, kun ei ollut takoitus siellä viipyä ja ei ollut ns. suunniteltu käynti… mut eiköhän me sinne yht.aikaakin vielä osuta.
Oli parempi kamera mukana, joten otin pari photoa.. kilpiä en ehtinyt poraamaa pois enkä mustia AMZ-848 kilpiä siis saanut vielä soviteltua. Laitoin WD40 vaikuttamaan jousivarpojen päihin ja sovittelin tuulilasin aurinkolippavarustetta ja putsasin viime viikonlopun rasvajäljet pois valkokyljistä..
Pikkuisen photoshopattu kuva lipan kanssa:
Juu vois käväistä porukalla tuolla tallilla, vain tuon kerran olen siellä nyt päässyt käymään.. Tarkoitus on tässä mennä käväisemään uudestaan ehkä ensi kuun alkupuolella, jos vaikka tuota korkeutta hieman silloin säätäisi ja uusia kilpiä sovittelisi paikoilleen, tai ainakin poraisi ranskalaiset kilvet irti.. ja oishan sitä kaikkea muutakin puuhasteltavaa.
t. Juuso
Juu siisti on AK naapuripaikalla, sitä hieman salaa tutkailin toissa kerralla kun tuolla käväisin.
😀
Pikainen renkaanvaihto tallilla tänään.. eli sekalaiset nastat pois ja entistöidyt entiset vanteet/gummit takaisin alle..
Kai sitä pitää kapseleitakin sovittaa vaikka ihan kivalta näyttää näinkin.
Olisin tarvinnut lainaan tätä varvan säätötyökalua.. löytyisikö keneltäkään Eteläisestä-Suomesta siis lainaksi joksikin aikaa?
t. Juuso
o5o-3363486
Tässäpä mahdollinen syys tähän Ami-hartauteeni.. 😀 Vuosi on 1985 ja paikka Great Britain, allekirjoittanut kurkkii ikkunasta.
Jotain muitakin kuvia on minulla tuolta 85 kokouksesta..
“Törmäsin” tuolla Ranskan foorumeissa sälliin joka oli nähnyt tämän uuden amini silloin kun se oli myyty Ranskassa “trokarille” jolta itse sen ostin.. Nyt on hieman toivoa saada kulkimen historia selville.. Eli missä se on asunut, mitä sille on tehty ja mitä ei.. jne.
Tämä ventovieras-verkkotuttu lupasi käydä tuossa pienessä Normandialaisessa kylässä, josta auto on peräisin, ja etsiä tuon edellisen (ja kenties ainoan) yksityishenkilöomistajan (nimi tiedossa, mutta puhelinnumeroa ei löytynyt) ja haastatella hänet ja lähettää sitten minulle tiedot sähköpostitse..
Mun mielestä on toudella siistiä tuntea kulkimen historia mahdollisimman hyvin.. kovasti on ehtinyt harmittamaan, kun myyjä ei osannut kertoa mitään tarinaa kulkimelle silloin kun sen kävin hakemassa..
Innolla odotan mitä tuleman pitää..
😀
Tuolla hinnalla on M4 kampipaketti varmasti myyty samantien Ranskan sisämarkkinoilla..
(Itselläni on toi sama laatikko sisuksineen + Amin 7.75 männät/sylinterit + nokka-akselipaketti sukuperintönä hallussani ja tallessa pahan päivän varalle.)
Vanteita myy sama herra, jolta kävin hakemassa Amin.. Jos joku haluaa tuolta tilata, ilmoittakaa, niin voisin ehkä hoitaa tilausta. (Tosin ei kai noi vanteet nyt niin kalliita oo Suomessakaan.. 40 euron kieppeillä?)
Rengasrinkuloiden lisäksi oon saanut rojektia edistettyä myös FM rintamalla.. Radioen saa kaverikseen vuoden 1967 matka/autoradion.. Eli pääsee kuuntelemaan FM-kanavia ja pystyy nauttimaan radioaalloista sitten kulkimen ulkopuolellekin.
Kyseessä on näppärän kokoinen ranskalainen Pygmy 1205.. On äänen tone-säätö ja autoantenniliitin ja FM 108mhz asti. Laite oli uusi, mutta risa.. koitettiin kovasti korjata.. hankalaa, mutta lopulta löysin samanlaisen laitteen kokonaisen ehjän käytetyn koneiston, joka sitten päätyi uusien kuorien sisälle.
Sain nyt renkaat “valmiiksi” tässä vielä pari kuvaa.. täytyy katsoa sitten kuinka näiden kanssa käy.. ainakaan vielä ei ole merkkejä kellastumisesta.. Irtovalkosivujen kanssa tuli muutamassa päivässä yhdessä renkaassa kellertävällä renkaan pinnassa olleet tekstit läpi valkokylkeen.. Nyt on kyllästetty/pinnoitettu vielä kuminsuoja-aineella 3 kertaan ohjeiden mukaan.
Soitinpas konttorille ja tarkistivat jotta koneella ovat katsastuspäivät taisiis -vuodet oikein.. eli juurikin ovat papereissa jostakin syystä väärin.. Eli seuraava katastus 30.9.2010 – 31.1.2011 välillä.. eli kai halutessani vasta keväällä 2011..
Uutta paperia ei tartte hakea, kun asia korjaantuu kun otan kulkimen takaisin liikenteeseen keväällä..
-
JulkaisijaArtikkelit