Kirjoitetut vastaukset
-
JulkaisijaArtikkelit
-
juup, eli tuli laitettua reilut 0,15mm kaikkialle.. eli 0.15 tulkki meni helposti, mutta 0.20mm ei ollenskaan.. ehkä pitäis aukoa ja hienosäätää ainakin tuo pakopuoli vielä.. mutta kattellaan ny.
Ja tässä taas valmiina ja siistittynä.. jos huomenna ajelisi.. venttiilinvälyset säädimme faijan kanssa riskirajoille, noin 0,17023mm (viileä kone) kauttaaltaan..
Ja tässä iltasella sain homman vihdoin valmiiksi, eli konepelti on taasen paikoillaan.. vielä pitää ootella, että tuo kylläste kuivaa kunnolla ja sit pääsee taasen baanalle. Ja varapyörän vanteellekin taisi 125 misukka jo löytyä. 😀
@dieselflosse wrote:
Kuis tuon huovan palo-ominaisuudet? Onko itsellään jotain palamatonta ja mitä kotelosuoja mahtaa siihen vaikuttaa..?
Huopa on kyllä aika huonosti palavaa laatua, mutta täytyypä viel testata kuis tuo kotelosuojakylläste tuleen reagoi..
jops, ihan hyvä idea.. laitoin testiin kun sattui olemaan hyllyssä purnukka Tectyliä.. ainakin kotelosuoja-aineen väri on lähellä alkuperäisen huovan väriä, uusi huopa kun on hieman vaaleampaa pellavahuopaa.. täytyy huomenna katsoa, mitä siitä tulee, ihan lupaavalta vaikutti.. huopa imee aikalailla.. luulen että hieman kauempaa sumutettu ohut kerros pintaan on paras ratkaisu.
on kyllä sama lokari breakissa ja berlinessä.. mulla on jouten yks ami 6 vasen takaloksu, mutta siinä on erilainen “peräkappale”, ei paikkoja ami 8 takavaloille..
Keula about kasassa.. vaihdoin maskin tässä samalla takaisin alkuperäiseen..
..nyt pitäisi saada se 125 michelin tuon 135 michelinin tilalle varapyöräksi.. sitten vielä veivin kiinnitykseen tarvitsen 5mm siipimutterin, jossa vanha tiheä ranskalainen kierre..
Konepellin peiton/karvan liimasin jo paikoilleen.. nyt tekisi mieli siihen karvaan ruiskuttaa jokin sopiva aine, ettei se lähde varisemaan karvojaan ja sotke uutta siistiä konehuonettani… ehkä jokin sopiva spray-maali.. muita ehdotuksia?
Molemmat sisälokarit siistitty, venttiilinvälykset säädetty ja nokka kasattu.. Konepelti viel huomenna paikoilleen.
@2cvkimmo wrote:
Tämänkin vaunun kohdalla kiinnitin huomiota mustapohjaisen rekisterikilven tuunaukseen – valkoinen kehys häviää tyylikkäästi. Kun tämä näyttäisi olevan vähän niinkuin trendi, onko kyseessä maali vai teippi?
Valkoisen kehyksen “poistin” syystä että amissa on valmiina puskurissa ja takaseinässä iso musta alue, johon kilpi alunperin maalattiin.. ja siihen keskelle kun tällää valkoreunaisen kilven, niin se näyttää erikoiselta…
Omalla kohdalla ei ole maali eikä teippi, vaan ihan musta “permanent marker”, eli 20 sekunnin “tuunaus” ja jonka voi sitten jollain tarvittaessa helposti pois pyyhkäistä. 😉
Sisäloksun uusi pinta:
Ainoa huono puoli on ettei toista puolta voi jättää tämän näköiseksi.. ja eikun hommiin.. 😀
Konepellin peitto.. nyt jos omasta amista puuttuu kyseinen karvahuopa, niin vielä en liimannut tuota paikoilleen, eli Kirkkonummelta saa nyt helposti piirrettyä tuosta itselleen mallin oman vastaavan tekemistä varten.
Koukero-kesämatkalla irtosi etuvaimentimen kiinnitys pultit ja mutterit.. Tai sitten niitä ei siellä koskaan ollutkaan ja etuvaimennin siirtyi painavan lastin alla vikaasentoon… Anyway, “pikkasen” joutuu parin pultin ja mutterin takia purkamaan.. prkl.. noh paikkamaalaan sisälokarin samalla ja putsailen muutenkin konehuonetta.. Ja jos sitten samalla konepeltiinkin laittaisin puuttuvan äänieristeen paikoilleen..
Ennen koukeroja vaihdoin amiin uudet vanteet ja niille päälle uudet Golden Tyre valkokylkirenkaat.. ja laitoinpas vielä upouudet lisäpölkkäritkin.. piti laittaa ulkopuolen tasapainoituspainot liimapainoilla ulkoreunan sisäkaarella jotta noi lisäpölykapselit sai jotenkuten oikealla paikalle:
Kiitokset tältäkin suunnalta!
Voitinksmä jotain suurta arpajaisissa? 8)
t. Juuso
Huomenna aamulla kasin jälkeen ami 6 vetostarttaa Nilsiästä kohti Koukeroita.. Eli varmaankin sitten kello 10 hujakoilla ollaan mestoilla..
Tulossa ollaan lauantaiksi, ja alla uudet rinkulat ja öljytkin meinaan vaihtaa vielä ennen lähtöä..
😀
Tulen sen hakemaan tässä joku sopiva päivä lähiaikoina.
-
JulkaisijaArtikkelit