Kirjoitetut vastaukset
-
JulkaisijaArtikkelit
-
AC 140 Gris Rose on vanteiden ja puskurien värikoodi kaikkiin “tavallisiin” nelkkuihin ja kutosiin. Lamppujen kuupat yleensä korin väriset.
1 käyttäjä kiitti kirjoittajaa tästä viestistä.
Kyllä se kaatuvataittuvailmankeskiputia on meidänkin Amissa kasissa.
Jos ne kärkikotelon takaiset ennakonsäätökeskipakojouset eivät painu kunnolla kasaan, niin seurauksena on juuri jotain tuollaista käyttäytymistä. Kannattaa tarkistaa, että ne liikkuttat vapaasti ja ovat kunnolla kiinni sekä paikallaaan.
Innostuin katselemaan kuvia noista tapahtumista ja törmäsin sivuun, josta löytynee lisää infoa ja pari korjausta tuohon listaan.
http://www.nuancierds.fr/icccr%20retrospective.htmTerv Risto
Asia tiedotettu Tompalle.
t. RistoEipä näytä tuo majoitusvaraus lomake toimivan. 🙁
Parillakin selaimella kokeilin, mutta saan vain tyhjän sivun tai epämääräisiä virheilmoituksia.Kyseinen numerosarja on valmistuspäivän kertova ORGA-koodi, joka on merkitty kaikkiin PSA-konsernin autoihin vuodesta -77 alkaen. Tuo 4060 tarkoittaa 21. Joulukuuta 1987. Tänään maalataan numeroa 13429.
t. Risto
Valmistenrolle 63KA7182 löytyy Killan Korppari arkistosta tilausvahvistus päivättynä 21.05.1980 ja se on tullut maahan laivalla kesäkuun alussa. Koska samalla kyydillä tuli maahan aika paljon vanhempiakin kulkimia, voitanee olettaa, että tuo yksilö ei ole seisoskellut kovin kauaa tehtaan varastossa. Niinpä veikkaisin varsinaiseksi valmistusajankohdaksi huhti-toukokuuta 1980.
Alkuperäinen kone oli muuten numerolla 900 046 87051KA60xx sarjan kulkimien tilausvahvistukset sijoittuvat marraskuulle 1978 ja niitä on tullut maahan ainakin tammikuun lopussa 1979, joten eivät ne ainakaan 1980 vuosimallia edusta.
Jos joku sen tarvii johonkin elektroniseen nalkuttajaan, niin Kossun Pajan osoite on:
Pyhäntaantie 261, 15460 Mäkelä. Nastolan kunnassa.
Maantieteelliset WGS84 koordinaatit ihan ovelle ovat kolmessa eri muodossa:
61.06756667 25.8118
61° 4.054′ 25° 48.708′
61° 4′ 3.24” 25° 48′ 42.48”Vierumäki on muuten kylä Heinolassa ihan samassa paikassa kuin ennenkin, jossain vaiheessa Se Heinola vaan muuttui maalaiskunnasta kaupungiksi 😉 .
Taidat Jukka olla kuitenkin vuoden etuajassa. Uusi systeemi koskee veropäiviä 28.02.2011 jälkeen. Nyt postitettavissa verolipuissa peritään veroa vuoden ajalta ja siten esim tänään 5.3. postitettavassa lapussa verotetaan 361 päivää vanhan mallin mukaan ja 4 päivää uuden mallin mukaan. Siis 361*0,26€+4*0,208€ = 94,692€
Väärinkäsitysten välttämiseksi haluan tuoda ilmi, että Isämestarin rallin pitopaikka päätetään vasta JP kokouksen jälken. Halukkaita järjestäjiä on toki muuallakin kuin Porissa, vai olikose Raumalla, vai sittenkin Uudessakaupungissa .
t. Isämestari Risto
Kyllä rekisteröidyn yhdistyksen hallituksen jäsenten nimet ovat ihan julkista tietoa ja ne voidaan tälläkin palstalla julkaista. Erovuoroisten tilalle valittiin vanhoja ja uusia seuraavasti:
Oltermanni: Juha Anttonen
Isämestari: Risto Uola
Matroona: Minna Koskimäki
Hupimestari: Tiina Ruuhonen
Juridicus: Martti Paavola
Varajäsenet: Noomi Inkiläinen ja Mika VirkkalaPari Caminaa, joista toinen lähtee Raisiosta parin tunnin päästä, on ainakin Gdyniaan lähdössä tänään. Tarkoitus on kylläkin kulkea pohjoista reittiä Saksan kautta Mostiin, mutta kuten Kaapelimies tuossa huomauttaa, ei varmaan laivamatkaa, jolla ei kiltalaisia olisi, ole olemassakaan.
T. Risto & Tuija
Sinun Miki tuskin kannattaa tuntea syyllisyyttä mahdollisesta virheestä ensimmäisten sätkien Suomeen tulosta vuonna 1950, sillä tieto on varmaan peräisin läpyskästä jonka kaikki kiltalaiset ovat lukeneet, nimittäin jäsenanelukaavakkeesta. Siinä on ollut jo ainakin 80-luvun alusta lause: Suomeen ensimmäiset 2CV:t tuotiin 1950 (2kpl), ja vuoteen 1980 mennessä niitä oli tuotu jo 7261 kappaletta.
Niin, mutta kun Patonkimaassakin on autoja osattu verottaa 😯 ja hyötykulkimestakin on pitänyt tehdä hyötyajoneuvo.
Eikä se ole mitään siihen verrattuna, mitä täällä meillä on kehitetty veronkieron nimissä. 🙄 -
JulkaisijaArtikkelit