Kirjoitetut vastaukset
-
JulkaisijaArtikkelit
-
Seppo, olin tulossa kovaa vauhtia ostamaan kaikenmoista sälää, mutta jälleen iski toinen homma yhtäaikaa. Joudun lähtemään Mikkeliin appiukon avuksi, hirsiä nostamaan joten kai minun pitää sitten sinne mennä. Mietin pitkään kumpa on pahempi asia, äkäinen eukko vai Seppo, niin tuloksen näät tässä vastauksessa. Vesku
Seppo mikäs tuonne on se oikea osoite, minä unohdan nopeammin kuin satavuotias mummo, siksi tässä kyselen ???
Huomenna minun caminan nokka kääntyy kohti Lahtea. Hiukka tulee käryä kapiiniin, mutta milläs muulla siihen tunnelmaa saisi, ei muuta kuin nuuskitaan :))
Kerros mulle vähän lisää, mitä tarkoitit sillä laulujutulla. Olen vähän pihalla, mutta laita mulle enemmän tietoa omaan postiin. Voin yrittää nyt kun “rauta on kuumaa” 🙂
Hyvä juttu, kiitos kokeille siellä isossa tuvassa, saitte minut niin täyteen, etten enää jaksanut tehdä mitään vaan läksin kotiin. Nyt ei muuta kuin ootellaan, tapahtumapäivää. Saas nähä mitä käy, minä saan pohjalaisen kyytiin, saan varmasti Joosesta kovan kilpapuhujan itelleni. Elikkä Iso-Jukka, kyllä se jalasjärven kossi tulee minun kera, sinne huutamaan. Mutta onneksi mylsän äijässä on enemmän meteliä, kuin kolmessa pohjalaisessa:):) 8) 👿
Miten minä muistan, että ennen aina neuvottiin laittamaan vanha pultti hivenen tiukempaan, kuin suositus on. Kun vaikka kantta kiristettiin uusilla 2,5 kg, niin vanhat noin 2,7, Tälleen olen tehdyt ja hyvin on pelannu. Aattelin vaan jos on vedynyt pultti, niin eikö se jää “löysään” muuten.
Eiköhän ne lähe kun ekaksi poraat lyöntitapille reiän, ja kierrät pois. Minusta paljon parempi kuin vastakierre tapit.
Noniin kaikki mäni tai lähtee, kiitos kovasti kiinnostuneille.
Ne on aivan normaalit -71 ja -74 penkit. Toinen on sätkän “nahkapenkki”, ja toinen on muistaakseni vanhus malli, putket missä on ohutta kangasta päällä. Ei uuden veroiset, mutta ei pulunpaskomatkaan. Eikä ne ole hirmu kalliitkaan. Sätkä kirjallisuutta on jostaan siunaantunut, olen lukenut niitä jo ihan tarpeeksi.
Kojootille, minusta nivelet on aika iskussa, iskareista ei mitään hajua, hyvin keikkuu. Mitä tulee renkaisiin, niin yritän niin kauan kuin saa pitää tätä omaa kokoa. Monella on hyvä ilme kun kertoo koon, luulevat heti tuumaseksi, onpa tässä isot renkaat. Meinasin ensikeväänä ripustaa caminan männyn oksaan roikkumaan, ja ravistella tosissaan. Jollei muuten niin käymään ja ykköstä tupaan, niin luulisi se jostain vatkaavan, jos vaan naru kestää.
Muuten epäilisin vanhuutta, mutta takana on samaa sarjaa, niin ne on kuin uudet vielä.
Pidin 3,5 joka nullissa, renkaat edessä kului tasasen liukkaasti. Ranskan reissussa meni aivan sileäksi, vaikka lähteissä olivat miltei uudet. Hiukan söi miestä, mutta aattelin että otetaan uusi räkä nenään ja korjataan. Renkaat ovat Kleberin teräsvyöt, 2000 luvulta, elikkä ei paljoa ajetut. Nykyisin kun ei meina saada 19/400, niin siksi pakko ruveta terästäytymään, ettei enää silleen kulu.
Kyllä muistin, on minusta aivan sama kuin sätkässä. Mittasin ekaksi keppi, ja naulat, sen jälkeen tehtiin porukassa linjalangalla. Siellä nyt joku mättää kohan keksisin sen.
Onneksi olkoon Mylsältäkin, Lahden koville 2cv harrastelijoille. Kyllähän te Kouvolan jaoksen jälkeen olette vuotenne ansainneet, vaikka sinä et oikein kauhian kova kalamies olekkaan:DDD
Olen vielä tänään yösydänmellä lähdössä kohti Mikkeliä, ja kattomaan rallia. Onneksi yksi pikis menee anopin asumuksen luota, joten enpä joudu pitkää matkaa edes kävelemään. Ei muuta kuin huutamaan tienposkeen, hyvä hyvä.
-
JulkaisijaArtikkelit