Kirjoitetut vastaukset
-
JulkaisijaArtikkelit
-
Nyt on oikeasta piiskasta kyse, sellanen jos joltakin löytyy niin heti aletaan kauppoihin. 😯 😀
Kyllä minulla on ollut tommonenkin mutta etin sellaista pitkää muistaakseni valkoinen väriltään, joka heilui mutkien mukaa. Antenni oli 80 luvulla luultavasti yleisin sätkissä.
täällä näkyy uusi sätkä http://www.autoexpress.co.uk/news/autoexpressnews/208391/citroens_2cv_is_back.html
Peikkää kiitettävää palvelua. Minä olen yleensä ollut toisen kaupan asiakas, mutta siellä ei ollut mitä nyt tarvitsin joten päätin kokeilla Sitrosta. Täytyy myöntää että jäi pelkästään positiivinen vaikutelma, ehkä niin hyvä että taidan siirtyä heidän asiakkaaksi kokonaan. Sieltä tuli yhteydenotto vaikka oli viikonloppu ja erittäin asiallinen kysely. Siksi suosittelen lämpimästi kaikille.
Älkää ihmiset laittako niitä renkaita vakinaiseen ajoon. Täällä meitin jaoksessa eräs osti ne liikkeestä ja kysyi heiltä saako niillä laillisesti ajaa. Liike oli ainakin rehellinen, sanoi ei me tiietä. Katsastusasema oli myös kahden vaiheilla saako niitä laskea läpi. Joten asiakas alkoikin oikein kunnolla selvittämään. Ekaksi niiltä kuka oli ne renkaat välittänyt liikkeeseen, vastaus että ihan hyvin voi laittaa mutta eivät antaneet sitä kirjallisena. Sitten yhteyden otto sinne kuka oli renkaat tehdyt, vastaus niitä ei saa käyttää edes omalla vastuulla vakinaisessa ajossa. Onneksi liike otti renkaat takas sekä ostaja sai muualta aivan lailliset renkaat. Elikkä ne on laittomat renkaat vakinaiseen ajoon on se sätkä tai muu vastaava. Rengas firma mikä on tehdyt ne, kielsi ehdottomasti niillä ajon.
Saiko kuka kyseli niitä kytkimen osia ????
Ei välttämättä pidä jatkuvaa kahinaa, ennemmin kun kaasua painelee se saattaa koveta ja hiljetä. Olen nähdyt kun on vauhtipyörässä heittoa niin pellin laahaus ääni oli pätkittäistä. Mutta se on aika helppo todeta, alkaa tekemään joko vauhtipyörääm jälkeä tai kulumaan pellin kulma. Jollet muuten huoma taivuta pytyn pellin kulmaa että siihen tule reilu rako. Yleensä kuskin puolelta on ottanut kiinni. Välillä tuleva ääni saattaa olla melko kovakin. Kokeile niin et ainakaan tee turhaa purkua.
Niin mistä reiistä kaapelimies kirjoitti. Ei minun mielestäni vauhtipyörän kiinnitys mihinkään oljytilaan ylety. Tai sitten minun muisti alkaa rakoilee pahasti, tosin siitä on kauan kun on tarvinnut tehdä kytkimelle mitään.
Levy näyttää hyvältä, minusta siinä on reilusti pintaa. Tarviiko siihen paineasetelmaa? Olen varannut kytkimen kaikki osat sekä lähen kohta irrottaa kumeja jos on tarvis. Pultteja olen vielä ettimässä jollei muuten niin kyselen täältä muilta. Kannattaako niitä liimata silläjos ne vetää momenttiin se pitäisi minusta piisata. Voi olla vaarana kun irrottaa eikä muista lämmittää että napsahtaa poikki hatun juuresta. Mutta minulla alkaa olla kaikki jos tarvitte, niin ilmoitelkaa. vesa.karkas@pp.inet.fi
No jollette saa mistään niin löysin kaikki mitä tuossa kyseltiin. Kaksi pulttia on vielä hakusessa mutta luulen niittenkin löytyvän kuhan jaksan tonkia tarpeeksi. Hinta ei varmasti ole kaupan tiellä. Sekä minulla näköjään on muutama vauhtipyörä niihin toisenlaisiin kytkimiin. Jos joku sattuu tarvimaan.
Eihän sinulla ruvennut vain pelti laahaamaan vauhtipyörään. Minusta ainakin kuullostaa siltä kun kerroit vaihtaneesi prillit.
Tere minulla saattaa olla miltei kaikki mitä haet. Moottorin etupään kumeista en mee takuuseen. Vauhtipyörä on vanhaa mallia eli se limpun näkönen, sitäkö haet? Olitko keventänyt liikaa vai mikä sen vanhan on rikkonut?
Terve minkälaisia muttereita siinä sitten on?
Anti olla jatketaan vaikka muutaman vuoden päästä.
Minä olen varma kuka kiertää yleensä maailman kokouksissa, sille on yks hailee onko se missäpäin Suomea. Jos joku vaikka ranskalainen tai sakemanni kattoo Suomea, heille on melko helppo reitti tänne. Se että nyt aletaan jo vatvoa jaksaako joku ulkomailta ajaa tänne, eihän siinä ole mitään järkeä. Tai jos jututtaa paria tai kolmea sätkäkuskia ei sen takia kannata vaihtaa paikkaa. Ja mitä tulee säästämiseen ei se ole kuin omasta tahdosta kiinni. Laitat euron joka päivä säästöön niin on melko hyvät rahat maailman kokoukseen. Etenkin jos on tupakkamies ei voi ainaakaan sanoa ettei ole varaa. Ei muuta kuin Levillä tavataan, hyvä lapin äijät. Kouvolan J.P. Vesku
-
JulkaisijaArtikkelit