Kirjoitetut vastaukset
-
JulkaisijaArtikkelit
-
Kiitos kovasti oltermannille kun kerrankin uskaltaa ottaa käytöstavat esille. Minusta jotkut kun unohtavat että tulevat vierailijoina toisten järjestämiin tapahtumiin, että siellä pitää kunnioittaa muita paikalla olijoita eikä tuijottaa omaan napaan. Järjestäjiä on minusta turha haukkua pitäisi olla tyytyväinen että yleensä tapahtumia on. Tiedän saavani muutamilta taas moitteita mutta hällä väli, meitä on monta ketkä ollaan keskusteltu tästä ja kaikki on ollu kanssani samaa mieltä. Olen ollu sitä mieltä jo pitkään että 2cv kilta saisi laittaa ryhtiä peliin. 😈
Minun mielipiteeni on, että osta uudet vilkut pohjineen jollet pelkkiä vilkun laseja saa. Ne ovat melko edullisia sekä kestävät taas pitkään mitään laittamatta. Sekä jos sätkäsi on pelkässä kesäajossa niin sulle riittää ne valot mitkä siihen on tarkoitettu. Välistä ihmettelen neuvoja että kaikesta loppuun pidetystä pitää vielä saaga korjattua vaikka uusia saa kaupasta, esim.. alusta mikä on aivan loppu saa kuulemma uuden verosen muutamalla raudan hitsauksella. Minusta aikanaan oli hyvä varotus nyytisissä missä sätkä oli lentänyt tieltä ulos rungon mennessä poikki sekä rattiputken katkettua siinä muistaakseni menehtyi joku en ole aivan varma. Minulla aikanaan katkesi runko mutta siinä ei mennyt muuta kuin jakajan merkki sekä läheltä liippasi kahta kävelijää, no nyt menee asian vierestä mutta sainpahan sydänmeltäni pois. 👿 🙄
Minusta olisit sitonut vain hinauslenkeistä, poikittain että tulee molenmista lenkeistä. Vedät räksyttimillä sen verran tiukkaan ettei se pääse paljoa heilumaan. Olen vienyt usein silleen eikä ole sätkään mitään vaurioita tullu, mitä nyt minulle henkisiä kun sätkä tälleen tulee. Tukivarsissa piilee juuri vaara että takaputki menee rikki, sitten hommaa piisaa, mutta ittehän paremmin tiedät. 😀 😀 😯
Jalppikselle, minusta sinun sätkä kiertää normaali pannuksi ihan hyvin. Epäilen kun sulla on nuo 145 renkaat että ne saattaa hieman jarruttaa menoa. Vai onko sinun konetta miten piristetty, en ainakaan huomannut kun kerroit mitä se sisältää. Epäilen myös vähän sitä 123 että saattaa viedä hieman tehoja pois, jasu osaa sanoa sen paremmin. Mutta muuten jos sulla vehe pelittää niin ajelet vaan sillä nuo kaasarin vaihdot usein vain pilaavat koko pelin. SEKÄ KAIKILLE SÄTKÄLÄISILLE HYVÄÄ JUHANNUSTA, iltalöysi koko juhannuksen harmi olisi muuten ollut kiva tulla le manseen. Vesku
Minkä kuntoiset ovesi ovat ja paljonko niistä pyydät???
Kyllä vastasi, veera kiiltää entistä enemmän tulevana kesänä. Misukka ukko pääsee istumaan joko etupuskurille tai johonkin muuhun näkyvään paikkaan. Ei muuta kuin vahaamaan ja lakkaamaan kromiosia.
Paketti on perillä, kiitos paljon. Rahat on tulossa sinnepäin.
Nyt heitit aika pahan, elikkä öljynlämpötila. Arvelen että tarkoitat kun pumppu on perässä niin öljykin on kuumenpaa, saattaa olla enpä ala väittämään vastaan. Itse en henk.koht. usko tota ja vaikka olisikin niin ei se silti pitäisi laakereita kuluttaa sen edenpää. Päinvastoin paremminhan kulkee reissä, mutta tästähän voi väitellä vaikka sata vuotta mutta tuskin hengissä silloin ollaan. Ja mitä tulee tuohon lohkojen väljyyteen tuskin nekään on paljoa muuttuneet. Ainakaan minä viitti niitä jatkuvasti halkoa, eihän ne muuten kuluisi, ellet ole nakannut kaulassa olevaa tappia mäkeen sit se saattaa pyöriä ei muuten. Lika eli toiselta nimeltä paska jos sitä jättää remontin jälkeen kyllä aiheuttaa etenkin laakereille pientä kulumista mutta paremminhan rutisee. Saattaa olla muutama kirjotusvirhe, mutta kivenpihän on arvuutella mitä tarkoitin.
Muutama vastaus, en nitrannut muuta kuin hiotutin sorvissa tai eipä niistä tarvinnut ottaa kuin pölyt päältä pois. Sekä kyllä teetin takapäänkin laakerin mutta ei ollu kuin etupäästä juttua niin miksi sitä pitkittää. Sanoisin tuohon väljyyteen että mistä tiedät kuinka paljon etupää on kulunut jollet ota sitä pois?? Pelkällä näppituntumalla en usko että onnistuu. Jos siellä on hirveesti päittäilappia ei niihin auta enää mikään vaan nakkaa laakereilla vesilintua onhan pöytään ainakin särvintä. Mutta kyllä minä pidän ajatteluna jos aksilissa on kaksi laakeria , niin kyllä ne molemmat kuluu tai sitten pitää olla tosi ihmeellinen kampi. Mitä vielä tohon maksamiseen tulee, kyllä minusta kuka osat tekee sanoo hinnan ei yleensä ostaja. Minun osieni sorvauskin oli neuvottelu kysymys, ilta baarissa ( tuli hiukka kaalliit laakerit), mutta kysyin noin hintaa ja sano 20e, mitä ei voi yleistää. Onneksi teetin aika monta ja vielä on yhteen koneeseen. Tulihan nyt tarinaa, ei muuta kuin turiskaa lisää.
Sanoisin tuohon laakeri juttuun, että semmosen pystyy tekemään hyvässä sorvaamossa missäpäin Suomea tahansa. Olen teettänyt muutaman etupään laakerin, ovat sekote pronssia hiukan omaa painavanpia, mutta ei muuten pelaisi. Tulee maksamaan noin 20e, kannatta viedä kampi mukana. 😀
Tere, minusta kannattaa jos ottaa rattaat pois niin sorvauttaa kokonaan uusi etupäänlaakeri. Minä ainakin olen tehdyt niin, klappi on yleensä loppunut siihen. Taitaa olla yksi uusi sorvattu laakeri tallessa. Se kun tehdään pitää muistaa katsoa miten mikäkin aineseos keskenään käy. Olen kolmeen koneeseen vaihtanut eikä ne ainakaan enenpää ole kolisseet kuin muutkaan. Tämä oli vaan minun ehdotus, laittaka muutkin ketkä tietävät lisää.
Kiitos sinnekin. Sekä kaikille sätkäläisille erittäin HYVÄT JOULUT!!!!
Kyllä vähän harmittaa kun aloin puhua muista mutta ajattelin jos sulla olisi ollut city tai askoa kun alkavat loppua. Niitä tuppaa jokkiksessa menemään liikaa siksi otin heti kiinni sun Opelin hävitykseen. Nyt on harvinainen coupe -68 kadett työn alla mutta citymalli olisi paras. Vauksallikin samalla kopalla kelpaisi tai sitten lähellä askoa muistuttava malli valot siinä on vain erinlaiset. Jos kuulet kerro vaikka mun nettiosoitteeseen ettei muut ota hernettä nenään. Pientä vitsiä loppuun
Minkäläisiä Opeleita sulla on, kerro kerro !!!
No nyt olen laskenut täpit, kyllä juuri pitäisi noihin kaikkiin riittää, riippuen paljonko Sitronen ottaa välitys lisää. Minulla on Charlestonissa jo niskatuet mutta kerran uusin penkin päälliset niin ei niskatyynyjen päälliset enää siihen paljoa tee. Sitten on sisältä aika kivan näköinen. Kiitos kaikille ketkä näitte vaivaa minun puolesta nyt meinaan yrittää alkamaan tilata kuhan löydän vielä osoitteen. Katon jätän vielä kesämmäksi kun moni on sanonut että itse tehty on vahvenpi ja parempi niin ostan tarpeet ja pyydän meille ne tekijämiehet jollei muuten ainakin voidaan ottaa olutta. Kiitti
-
JulkaisijaArtikkelit