Kirjoitetut vastaukset
-
JulkaisijaArtikkelit
-
Moro kyllä jotain on mutta alkaa olee aika krääsää vein eilen ison kasan renkaita vanteilla romutettavaksi, vanteet olisi olleet hyviä mutta ne renkaat melko sököjä, nyt minulla on jo lavalla kauheasti kaatopaikalle menevää sätkän osaa( on huomenna lähdössä), mutta tuskin ne olisi paljoa ketään kiinnostaneet. Minä arvelen että monella on paljon osia millä eivät koskaan tee mitään mutta sitä en tiedä miksi niitä pitää hautoa, minusta osat kiertoon sillä kyllä ne varmaan monella ruostuvat tallin perällä. Mikkelin miehille tulen luultavasti käymään viikonloppuna sanoka tai soittaka tartteeko nelkun koneita tai muuta mukavaa, Nykäi sulle tulee ainakin jätän pihalle vaikka sinua ei kotona olisikaan. Vesa
Kyllä se aihe oli toisella nimellä mutta minusta siitä löytyy melkein kaikki samat nimet mitä tässäkin aiheessa, en tiedä onko sillä loppujen lopuksi kunhan tässä lörpötellään.Tere!
Sorry!! En tullut ajatelleeksi ollenkaan talviajoa kun en ole vuosiin sitä harrastanut, siksi minun varmaan käynnistyykiin melkein itestään kun se seisoo koko talven yksikseen mitä kissat välillä käyvät moikkaamassa, tulee vain hiukka tuoksua, mutta pitää se kärsiä mitäs en käy kattomassa sitä. En rehellisesti ees tiedä mimmonen se laite on kun en ole sitä nähdyt, yhden version näin tai kuulin äskettäin mutta ei se minua vakuuttanut vaikka jälestä päin kuulin että siinä olikin bensapuolella se vika kun kävi kuin minun majori. Mitä semmonen aparaatti kustantaa? Toiseen asiaan haluan sanoa oman mielipiteeni, kun joku ehdotti tavallista jarrunestettä lhm tilalle niin täällä eräs teki sen niin takapään kumit sulivat niin että siitä hävis kaikki hillttimet ja meinas mennä risteyksen suoraksi, ei muuten mutta oli pari pientä mukulaa mukana, että älkää tommosta suositelko mistä voi olla vaaraa sätkäläisille että muille ihmisille!! MOI
Minä en osaa sanoa ainakaan että onko käynnistys sen helpompi kärillä vai ilman, minun sätkä on aina lähtenyt hyvin käyntiin vaikka siinä kärjet onkin kunhan muistaa vaihtaa ne säännöllisesti niin uskallan väittää ettei kärjetön ole sen parenpi käyntiin lähtijä kuin vanhanajan kärjellinen. Minusta sätkään ei ole tarkoitettu kaikenlaisia muovilaatikoita, koska oma systeemi on hyväksi havaittu niin miksi sitä alkaisi muuttamaan. Vaikka olen huomannut että uudenmissa sätkissä meinaa nokanpää kulua että saa laittaa kärki laatikon aivan vinoon että saa sytkän pelaamaan sitä en tiedä onko sellaset sattuneet vain minulle mutta on ollut muutama, niihin muovisysteemi voi olla parempi vaihtoehto, ken tietää niin vastatkoon?? 💡 8) 😯
Kyllä kaikki on tarkistettu, tyhjäkäynti on säädetty aivan täysille silti se ei meina käydä ilman huikkaa. Meinasin seuraavaksi sumuttaa bensaa imusarjan päälle niin näen ainakin onko vuotoa missään. Autossa ei ollut ilmennyt aikaisemmin mitään vikaa pelasi kuin buikki, mutta auton omistaja oli ottanut viimeeksi jostain jetiltä soppaa niin oireilu oli alkanut. Sitä en osaa sanoa johtuiko se bensasta mutta kaikki oireet viittaa siihen, elikkä ei muuta kuin kukkasumutin käteen ja suihkuttamaan imupuolelle. Tuleehan ainakin se kokeiltua. Vesa
Wanhuksen kone oli mutta lähti Mikkeliin, kutoseen löytyy enää koneen osia paitsi kampuroita ei ole yhtään, sekä penkkejä että taitaa puskureita ollay.m.. sälää. Latureita, startteja, johtonippuja sekä mittareitay.m.. on vaikka kuinka paljon, en keksi laittaa muuta tähän kuin että ei mulle kahvia tartte ees tuoda, päinvastoin sinun pitää kahvia vatsassasi viedä.Akaille tiedoksi että neljä rengasta olisi mutta niillä ei ole vanteita päällä, en saanut sinua mitenkään kiinni että jos luet niin nyt tiedät. Että semmoista kysellä saa aina vastaan, kohan kerkiän. Vesa P.S.. Eikö ketään kiinnosta voisi sanoa melkein uudet taka-akselit, olisi monta täydellistä tarjolla, niissä on vaan vihreät sylinterit, mutta näppärä jätkä vaihtaa ne nopsaan. Puhelin 040-7715808
Nyt me ollaan samassa koneessa jos et hirmuisesti siitä pyydä niin ostan sen sulta kunhan siinä on kampura kunnossa. Minulla on uudet kannet että pytyt, männät sekä muut hilpetöörit mutta kampi puuttuu, siksi kysyin sitä. Tai jos jollain on uusi niin olen valmis ostamaan sen käypään hintaan. Vesa
Minä kyllä tarkoitin tota sun puolikasta kutosta mitä mainostit , siis ilman kansia oleva vai onko sitä ?
Onko 6koneen kampura ehjä jos on niin mikä koneella hinta?
En uskalla oikein ostaa petroolimoottoriasi kun vaimon ilme ei oikein luvannut hyvää, sanoi jos et tavallista löydä niin oo ilman tai myy veneesi pois. Venettä en kehtaa heti kaupata pois, elikkä minun on luovuttava sinun moottoristasi, mutta kiitos kumminkin tarjouksesta. Minusta olisi kiva joskus nähdä minkäläinen petroolimoottori on kun en ole koskaan sellaseen törmännyt, mutta muuten jätän kaupat tekemättä että sopu säilyisi. Vesa
Nyt laitoit minut aivan äimänkäeksi kun minä olen pitänyt kerosiiniä vain lentokoneille tarkoitettuna, joskus kilpa-autossa käytettiin mutta sen saatavuus oli kovan työntakana, mutta tarkotitko samaa soppaa vai ihan jotain muuta?? Kiinnostaa! Vesa
Kiitos tarjouksesta mutta en tiedä mistä täältäpäin saa yleensä petroolia, vai onko siihen jälestä päin jo vaihdettu kaasari pelkälle bensalle, jos on niin sitten kiinnostaa . Kyselin siitä moottorista niitä on kuulemma sinisiä että valkosia, ovat kuulemma hyviä jos osaa sen kanssa pelata. Muuten sen ajo tulisi sika kalliiksi jos joutuisi litranpullosta tankkaamaan. Kiitos kumminkin tarjouksesta. Vesa
-
JulkaisijaArtikkelit