Kirjoitetut vastaukset
-
JulkaisijaArtikkelit
-
Kyllä uskon nyt Isoon-Jukkaan, en voi kuvitella että meille mainio lehti syntyy tuolleen suitsait. Itse kun toimin vuosia skribana, niin meinasin välillä kirjoitteluun kyllästyä, saati sitten jotain nyytisen tekemistä. Minullakin olisi vaikka mitä tarinaa menneiltä ajoilta, mutta luulen että kiltakansa kyllästyisi alle aikayksikön niitä lukemaan. En osaa kirjoittaa oikein sitä hienoa kirjakieltä, ja virheitä on yleensä jutuissani paljon. Tosin minua ne ei ole haitanneet, jotkut ovat syntyneet vasen jalka edellä, ja otsa valmiina rutussa niin ne ovat sitten päässeet huomauttamaan. Mutta onhan hyvä että on täydellisiä ihmisiäkin syntynyt, että me vähemmän oppineet tiedetään paikkamme. Vitsi, vitsi. Mutta kiitos nyytisten tekijöille, tiedän ettei kaikki synny kuin liukuhihdalta, te sen meille teette, hyvä hyvä.
Eivät, mutta yritän laittaa vaikka mustahattuselle kuvan niin hän osaa jatkaa tänne.
No minäkin näin ekan kerran tuollasen uudemmanaikasen mallin, ihmettelin mistä tuokin lienee, mutta kiitos Jasulle kuvasta.
Taatusti tulen mukaan, minun on helppo petrata joka sija ylöspäin on kuin voitto 🙂
Se ei joulu jos mikään jollei viittä kiloa liho, joten oikein hyvää joulua sätkäläisille sekä camionnetti porukoille. Camionnettiläiset teidän pitää pari kiloa enemmän turvota kuin laihojen 2cv ihmisten, sillä pitäähän joulussakin joku tolkku olla.:)
Täällä oli nuoruudessani yksi tuon oloinen volvo farmari. Minulla on jossakin kuva siitä, ja se on todella paljon samanmoinen. Ei mitään niinkuin noissa kuvissa, vaan perä oli ihan niinkuin eri autosta. Tuli mieleen että siinä oli perä saabin 95 ja keula volvosta, ja olemus kuin lahna skodasta. Sitä en tiennyt että oli suomalaista laatua, mutta uskottava on jos kerran niin sanotaan.
Minusta tuossa selvästi matkitaan, vanhaa “puukenkä” volvoa. Siinä oli muistaakseni farmarimallissa justiinsa samanlainen takamus.
Iso kiitos sinulle joka annoit minulle neuvot, nyt taas pelaa. Puolituntia meni laittaessa, miltei jouduin kiroilemaan, mutta loppu hyvin . Kiitos !
Kyllä tuolta vielä noustaan ja kohinalla ! Jos seuraavaksi saisi täkykalalla pilkkiä, niin kyllä isot nappaisivat. 🙂
Taidan pysyä majorissa, vaikka tollanen sätkä voisi olla montulla säväyttävä peli.
Se oli aika erikoinen, pinkinvärinen. Paljonhan noita rakennettuja nelikkoja löytyy. Paljonkohan tuollanen maksaisi, jos ostaisi jonkun vanhan, mikä vielä jotenkin pelaa ? Noissahan ei menisi mitään ylimääräistä jos vain mettäkoneeksi hakisi, vai kuinka ?
Minä muistan että vanhat ojavalot tuli tunnetuksi siitä, että ne kääntyivät sinne minne pyörätkin. Roverissa on minusta semmonen vakiona, missä oli kolme lamppua keulalla. Se oli yleensä keskellä keulaa. Tosin tiedän yhden vanhan “pösön “, missä se on repsikan lampun vieressä. Ne oli minusta hienoja, kun olivat yönmustia, ja komia katti keskellä. Rehellisesti en osaa sanoa, oliko niissä valotehoa paljoakaan.
Minulla on noita kaksi kpl, mutta toisessa on lasi rikki. Onko myytävänä. Se valo oli ojavalo, jota ennen sai yksin pitää.
Tarkoittaako franzosen hinta kpl, eli m9 olisi 4,95 per pultti ? Onneksi Jasu laittoi vähän tietoa mihin muuhun niitä tarvii. Tuli mieleen jos reissussa häviäisi tai muuten menisi laturin pultti rikki, niin riittäisikö jarrupoljin systeemin pultissa pituus korvaavaksi ? Ajattelin että siihen voisi tilapäisesti laittaa toisen vaikka pienemmän, mutta laturi saisi olla sopiva. Tälläistä pähkäilen, kun camionnette seisoo kaukana, eikä tässä nyt ole juuri muutakaan. 8) 😕
Pitkiä, ja vielä pidempiä, jotta varmasti matka piisaa. Mielellään jenkaa reilusti, vaikka joutuisi lyhentämään. En ole vielä löytänyt muuta paikkaa kuin laturiin , mutta pitää purkaa jos jonnekin minne ei näy vielä menee ? Muut kertokoot jos on vielä muualla.
-
JulkaisijaArtikkelit