Kirjoitetut vastaukset
-
JulkaisijaArtikkelit
-
Oliks aikataulua kisoista, jos perheen kanssa poikkeaisi? Kalakisasta ei väliä, mutta jos rasteja olisi mahdollista käyskennellen kiertää.
Jallun lätyt on legendaarisia.
Yksipuolaisen ratin takaa,
Visa-mies
[url url=http://visamies.wordpress.com]visamies.wordpress.com[/url]
[url url=http://instagram.com/visamies]instagram.com/visamies[/url]
[url url=http://facebook.com/visamies]facebook.com/visamies[/url]
[url url=http://youtube.com/visamies]youtube.com/visamies[/url]
[url url=http://twitter.com/visamies]twitter.com/visamies[/url]
[url url=http://visamies.galleria.fi]visamies.galleria.fi[/url]
[url url=http://sitruunapatonki.fi]sitruunapatonki.fi[/url]Painojälki reklamoinnin arvoinen ja Jullelle iso + pääkirjoituksesta.
Yksipuolaisen ratin takaa,
Visa-mies
[url url=http://visamies.wordpress.com]visamies.wordpress.com[/url]
[url url=http://instagram.com/visamies]instagram.com/visamies[/url]
[url url=http://facebook.com/visamies]facebook.com/visamies[/url]
[url url=http://youtube.com/visamies]youtube.com/visamies[/url]
[url url=http://twitter.com/visamies]twitter.com/visamies[/url]
[url url=http://visamies.galleria.fi]visamies.galleria.fi[/url]
[url url=http://sitruunapatonki.fi]sitruunapatonki.fi[/url]Huhhuh, aivan mahtavaa! Kauniit on äänet ja lähtee kuin palmun alta. 😈 Raportteja tien päältä odotellaan!
Yksipuolaisen ratin takaa,
Visa-mies
[url url=http://visamies.wordpress.com]visamies.wordpress.com[/url]
[url url=http://instagram.com/visamies]instagram.com/visamies[/url]
[url url=http://facebook.com/visamies]facebook.com/visamies[/url]
[url url=http://youtube.com/visamies]youtube.com/visamies[/url]
[url url=http://twitter.com/visamies]twitter.com/visamies[/url]
[url url=http://visamies.galleria.fi]visamies.galleria.fi[/url]
[url url=http://sitruunapatonki.fi]sitruunapatonki.fi[/url]Loistavaa, haastan Olli sinut ottamaan myös lyhyttä videopätkää savuista ja käynneistä että pääsee tunnelmaan!
Yksipuolaisen ratin takaa,
Visa-mies
[url url=http://visamies.wordpress.com]visamies.wordpress.com[/url]
[url url=http://instagram.com/visamies]instagram.com/visamies[/url]
[url url=http://facebook.com/visamies]facebook.com/visamies[/url]
[url url=http://youtube.com/visamies]youtube.com/visamies[/url]
[url url=http://twitter.com/visamies]twitter.com/visamies[/url]
[url url=http://visamies.galleria.fi]visamies.galleria.fi[/url]
[url url=http://sitruunapatonki.fi]sitruunapatonki.fi[/url]Mahtava projekti, mielenkiinnolla odotellaan ja lueskellaan päivityksiä! 8)
Yksipuolaisen ratin takaa,
Visa-mies
[url url=http://visamies.wordpress.com]visamies.wordpress.com[/url]
[url url=http://instagram.com/visamies]instagram.com/visamies[/url]
[url url=http://facebook.com/visamies]facebook.com/visamies[/url]
[url url=http://youtube.com/visamies]youtube.com/visamies[/url]
[url url=http://twitter.com/visamies]twitter.com/visamies[/url]
[url url=http://visamies.galleria.fi]visamies.galleria.fi[/url]
[url url=http://sitruunapatonki.fi]sitruunapatonki.fi[/url]Hain tarvikeliikkeestä 1m 10cm pätkän sisähalkaisijaltaan 4mm letkua ja noin 50 testikilsan sisällä ei tuollaista yskimistä ole ilmennyt. Kuristinta en laittanut. Täällä aiemmin mainittu “erilainen” tapa käynnistää lämpöisenä on tullut jo tutuksi, ei lähde kuin palmun alta kone kuumana jos ei käytä kaasua “oikein”.
Pitäisköhän sitä sijoittaa uuteen Visan puolaan, vai meneekö ylivarmisteluksi, eli uusi 2cv:n puola takaisi luotettavat kilometrit?
Yksipuolaisen ratin takaa,
Visa-mies
[url url=http://visamies.wordpress.com]visamies.wordpress.com[/url]
[url url=http://instagram.com/visamies]instagram.com/visamies[/url]
[url url=http://facebook.com/visamies]facebook.com/visamies[/url]
[url url=http://youtube.com/visamies]youtube.com/visamies[/url]
[url url=http://twitter.com/visamies]twitter.com/visamies[/url]
[url url=http://visamies.galleria.fi]visamies.galleria.fi[/url]
[url url=http://sitruunapatonki.fi]sitruunapatonki.fi[/url]Mää kyllästyin tuohon sohloon nokkaan ja laitoin 123/EVOn. 😈 Samaan vahinkoon tuli tehtyä pari asennusvideota, jotta pääsee näkemään vähän kaasarinporailuakin sytkähommissa.
Toisessa sätkässä käytän toistaiseksi kärkiä, ellei sitten vastaavat ongelmat ala mekaanisen kulumisen ansiosta jossain vaiheessa.
Yksipuolaisen ratin takaa,
Visa-mies
[url url=http://visamies.wordpress.com]visamies.wordpress.com[/url]
[url url=http://instagram.com/visamies]instagram.com/visamies[/url]
[url url=http://facebook.com/visamies]facebook.com/visamies[/url]
[url url=http://youtube.com/visamies]youtube.com/visamies[/url]
[url url=http://twitter.com/visamies]twitter.com/visamies[/url]
[url url=http://visamies.galleria.fi]visamies.galleria.fi[/url]
[url url=http://sitruunapatonki.fi]sitruunapatonki.fi[/url]Pari videota EVO:n asennuksesta:
Kulku parani huomattavasti sohloon nokkaan verrattuna.
Yksipuolaisen ratin takaa,
Visa-mies
[url url=http://visamies.wordpress.com]visamies.wordpress.com[/url]
[url url=http://instagram.com/visamies]instagram.com/visamies[/url]
[url url=http://facebook.com/visamies]facebook.com/visamies[/url]
[url url=http://youtube.com/visamies]youtube.com/visamies[/url]
[url url=http://twitter.com/visamies]twitter.com/visamies[/url]
[url url=http://visamies.galleria.fi]visamies.galleria.fi[/url]
[url url=http://sitruunapatonki.fi]sitruunapatonki.fi[/url]Muutamia kuveja meidän kuljinkunnasta >>
Yksipuolaisen ratin takaa,
Visa-mies
[url url=http://visamies.wordpress.com]visamies.wordpress.com[/url]
[url url=http://instagram.com/visamies]instagram.com/visamies[/url]
[url url=http://facebook.com/visamies]facebook.com/visamies[/url]
[url url=http://youtube.com/visamies]youtube.com/visamies[/url]
[url url=http://twitter.com/visamies]twitter.com/visamies[/url]
[url url=http://visamies.galleria.fi]visamies.galleria.fi[/url]
[url url=http://sitruunapatonki.fi]sitruunapatonki.fi[/url]Jos et päässyt paikan päälle, voit istua kyytiin ja katsoa videon Dyane incar -kuvaa paraatista >>
Video ja oma osuutemme Paraatista huipentuu käyntiongelmiin, joka on videoltakin havaittavissa. Kiitoksia niille herrasmiehille, jotka selvittivät ongelman ja auttoivat bensan saannissa. Itse olisin lähtenyt selvittämään ongelmaa väärästä päästä, oli sen verran tuoreessa muistissa viimeaikaiset syttyongelmat. Jalkapumppu auttoi bensan liikkeelle ja kotimatka sujui korkki auki (bensatankin).
Kiitoksia paraatin järjestäjille! 😎
Yksipuolaisen ratin takaa,
Visa-mies
[url url=http://visamies.wordpress.com]visamies.wordpress.com[/url]
[url url=http://instagram.com/visamies]instagram.com/visamies[/url]
[url url=http://facebook.com/visamies]facebook.com/visamies[/url]
[url url=http://youtube.com/visamies]youtube.com/visamies[/url]
[url url=http://twitter.com/visamies]twitter.com/visamies[/url]
[url url=http://visamies.galleria.fi]visamies.galleria.fi[/url]
[url url=http://sitruunapatonki.fi]sitruunapatonki.fi[/url]@amikutoseeni wrote:
Kannattaa joka tapauksessa säätää niin, että toinen puoli on oikein ja toinen myöhäisellä.
@Akaile wrote:
Mutta mitä tarkoitat toinen merkki 1.5cm? Ja sitten tuo “pyörittäessä ei pysy kärkiväli samana”, sinulla on klassinen nokan pään heitto…Jos nyt löisit kulkimen ajoituslamppuun kiinni niin huomaisit, että merkki näkyy kahdessa kohtaa. Tuon heiton saat pois lyömällä lyöntituurnalla sitä nokan päätä. Wikissä on ohjeet. Se vaikuttaa oleellisesti koneesi toimintaan.
Eniten minua epäilyttää tuon kärkien kipinöinti 😯 Onko konkka uusi?
Kiitoksia neuvoista, nyt toimii auttavasti ja mittariin on kertynyt toista sataa kilometriä. Vauva ja vaimokin on tehnyt oman reissunsa Dyanella.
Säädin nyt niin, että toinen puoli on oikein ja toinen myöhäisellä tuon 1,5 cm heiton verran. Puksahtelu loppui, eli nyt ei ainakaan kukaan ole aikaisella ja kulkee kun vauhtiin pääsee. Tosin vetoa ja vääntöä ei ole riittävästi tai sitten mulla on hatarat muistikuvat Dyanen suorituskyvystä viime kesästä.
Uuden konkan vaihdoin pois vanhaan, koska itseänikin vähän epäilytti kipinöinti. Ja uudet kärjet näytti ehtineen kraatereille asti. Lyhyessä testissä roiski se vähän tälläkin konkalla.
Wikin ohje oli mielenkiintoinen, valitettavasti en löytänyt oikeita työkaluja (vasaran lisäksi) tuohon hätään ja strobonkin hain vasta ruuvilenkillä, kun en muulla kuin Dyanella suostunut sitä hakemaan 20 km päästä. Mulla tuli lisäksi tulkintaongelmia ohjeesta, miksi nokasta käännetään kello kuuteen se puoli, jolla syntyy suurin väli ja lyödään siihen päähän missä on pienin väli? Eikö tällä systeemillä kasvateta väliä entisestään, kun a) nokka taipuu alaspäin ja b) pienemmän välin nokan materiaali lyttääntyy iskun voimasta?
Tämmöstä tänään, viilaillaan lisää.
Yksipuolaisen ratin takaa,
Visa-mies
[url url=http://visamies.wordpress.com]visamies.wordpress.com[/url]
[url url=http://instagram.com/visamies]instagram.com/visamies[/url]
[url url=http://facebook.com/visamies]facebook.com/visamies[/url]
[url url=http://youtube.com/visamies]youtube.com/visamies[/url]
[url url=http://twitter.com/visamies]twitter.com/visamies[/url]
[url url=http://visamies.galleria.fi]visamies.galleria.fi[/url]
[url url=http://sitruunapatonki.fi]sitruunapatonki.fi[/url]Alan pikkuhiljaa luovuttamaan, en ole ennen saanut näin paljon aikaa tuhrautumaan sytkän säätöön. Vaihdoin Manu sen mainitsemasi johdon ja oli aikakin, aivan koppuraksi oli mennyt 30 vuodessa.
Pari ongelmaa säädössä:
– turha yrittää saada vauhtipyörän merkkiä kohdalleen sillä tällä systeemillä toinen merkki on 1,5 cm viturallaan. Tein kompromissin ja nyt molemmat on karkeat 7mm pielessä.
– kärkien väli niin ikään ei ole aina sama vaan masiinaa pyörittäessä tein kompromissin nafti 0,40 ja snadisti väljä 0,40.Ja sitten lopputuloksiin. Alla on linkki ruuvilenkkivideoon ja pahoittelen heti rikkonaista pakoputkea ja järjetöntä kaasun käyttöä:
http://www.youtube.com/watch?v=hN5v5PuQm9Q” onclick=”window.open(this.href);return false;
Kun pääsin isolle tielle niin ongelmat alkoi siinä 70 km/h korvilla, yskii sillä tavalla että pielessä on. Videossa noin 3:09 kohdalla huomaatte itsekin yskäisyn. Mihin tää nyt sitten viittaa, onko aikaisella vai säädetäänkö kärkiä – vai tehdäänkö peräti molempia?
Tällaista sohloa ei liene enää millään ohjeilla saada säätöihin vaan pitää olla pianonvirittäjän taidot, että saadaan korvakuulolla kuntoon.
Yksipuolaisen ratin takaa,
Visa-mies
[url url=http://visamies.wordpress.com]visamies.wordpress.com[/url]
[url url=http://instagram.com/visamies]instagram.com/visamies[/url]
[url url=http://facebook.com/visamies]facebook.com/visamies[/url]
[url url=http://youtube.com/visamies]youtube.com/visamies[/url]
[url url=http://twitter.com/visamies]twitter.com/visamies[/url]
[url url=http://visamies.galleria.fi]visamies.galleria.fi[/url]
[url url=http://sitruunapatonki.fi]sitruunapatonki.fi[/url]Olen säätänyt tuolla perinteisellä koitinlamppusysteemillä 💡 ja Dyane kutosen koneella tuotti harmaita hiuksia. Koitinlampussa näetsen hehkuu lanka himmeänä silloinkin, kun lampun pitäisi olla pimeänä ja kärjet on kiinni. En ole mittarilla vielä mitannut paljonko siellä virtaa kulkee. Kysymys kuuluu, onko tämä normaalia vai alanko etsiä vikaa? Konkka, kärjet, tulpat ja tulpanjohdot on uusia, kahdella eri puolalla on kokeiltu ja sama on molemmissa meininki.
Keulan avaaminen tulee taas ajankohtaiseksi, kun tänään ei oikein suostunut kulkemaan. Siinä vaiheessa kun kuljettiin iloista 90 km/h nelkun lootikolla alkoi käyntihäiriöt, vähän niin kuin bensa olis loppumassa vaikka tankissa oli täysin tuoretta 98:a ja edelliset vanhat bensat ajettu varmuudella loppuun eilen Iittalan markkinoilta palatessa. Tien päällä annettiin jerrystä vähän täytettä. Mutta joo, 70 km/h pikkuteitä ajellessa ei ongelmia.
Yksipuolaisen ratin takaa,
Visa-mies
[url url=http://visamies.wordpress.com]visamies.wordpress.com[/url]
[url url=http://instagram.com/visamies]instagram.com/visamies[/url]
[url url=http://facebook.com/visamies]facebook.com/visamies[/url]
[url url=http://youtube.com/visamies]youtube.com/visamies[/url]
[url url=http://twitter.com/visamies]twitter.com/visamies[/url]
[url url=http://visamies.galleria.fi]visamies.galleria.fi[/url]
[url url=http://sitruunapatonki.fi]sitruunapatonki.fi[/url]Tuskinpa sitä deadlineä on, vaikka sattuisi vahingossa Sanktialla paikalle niin miksikäs ei. Tarjoiluiden ja kokoontumisen puolelta on tietenkin mukava saada suuntaa osallistujamääristä.
Tais olla Nyytisissä ja pdf:ssä tunti heittoa tapahtuma-aikojen suhteen? Luotetaan linkkien tietoihin.
Itse tulen perheen kanssa Dyanella paikan päälle ja ilmoittautumiset on hoidettu.
Yksipuolaisen ratin takaa,
Visa-mies
[url url=http://visamies.wordpress.com]visamies.wordpress.com[/url]
[url url=http://instagram.com/visamies]instagram.com/visamies[/url]
[url url=http://facebook.com/visamies]facebook.com/visamies[/url]
[url url=http://youtube.com/visamies]youtube.com/visamies[/url]
[url url=http://twitter.com/visamies]twitter.com/visamies[/url]
[url url=http://visamies.galleria.fi]visamies.galleria.fi[/url]
[url url=http://sitruunapatonki.fi]sitruunapatonki.fi[/url]😆
Yksipuolaisen ratin takaa,
Visa-mies
[url url=http://visamies.wordpress.com]visamies.wordpress.com[/url]
[url url=http://instagram.com/visamies]instagram.com/visamies[/url]
[url url=http://facebook.com/visamies]facebook.com/visamies[/url]
[url url=http://youtube.com/visamies]youtube.com/visamies[/url]
[url url=http://twitter.com/visamies]twitter.com/visamies[/url]
[url url=http://visamies.galleria.fi]visamies.galleria.fi[/url]
[url url=http://sitruunapatonki.fi]sitruunapatonki.fi[/url] -
JulkaisijaArtikkelit