Kirjoitetut vastaukset
-
JulkaisijaArtikkelit
-
Hei. Kiitokset Lasselle.
Sain hyvät ohjeet. Paku toimii taas.
Tuo tyhjäkäynnin puute johtui kyllä ihan muusta kuin sytytyksestä. Jostain oli uinut roska tyhjäkäyntisuuttimeen.
T. Ari
Moi. Vieläkö sätkä myynnissä?
Hinta kiinnostaa ensisijaisesti.
T. AriTuota akselia olen ittekkin epäillyt. On siinä vähän klappia.
Kuinkas se korjataan. Muistelen että jotain sinne väliin pitää sorvata vai onko muita keinoja?Kiitokset neuvoista. Kitkaiskarista narina tulee mulla. Täytyy löysätä hiukan.
T. AriOk. Sainkin jo tiedon Lassesta. Kiitos tiedosta.
Moi. Kiitos Gustaf tarjouksestasi.
Valitsin tuon Akailen neuvoman helpomman tien eli piuhan irrotuksen.
Siispä kiitokseni neuvosta!Kiitokseni kaikille mielipiteistä ja neuvoista. Täytyypä nyt miettiä tuota Speedometerin vaihdosta. Tehdäkkö itse tuo pohjalevy katkaisimille vai löytyisikö se valmiina jostain???
…niin pitäähän siihen tietty jonkinlainen alusta kehitellä ympärille noille muille namiskoille ym.
Ok. Huomasin itsekin tuon latausmittaripuutteen. Tiedähäntä pärjäisikö ilman sitä? Liekö vaijeri liian pitkä vai taipuisiko toimivana?
Oletin että mittarin alla oleva perusrunko kaikissa näissä sama…?
Tuunausmielessä muutosta harkitsen. Minusta tuo Specialin mittaristo on vaan “kauniimpi”.Kiitos vastauksista. Tuo Mehari-peräinen ilmeisesti kuitenkin kävisi 2cv kutoseen (1-kurkkuinen kaasari).
Houkuttelisi alhaisempi hinta kovasti.
Automecan taas kylläkin takuiden takia.Ari
-
JulkaisijaArtikkelit