Kirjoitetut vastaukset
-
JulkaisijaArtikkelit
-
Pyyhkijöille jatkuva virta on perusasentoon palautumista varten, katkaisijan kautta tulevalla hallitaan. Jos kytkit ne oikein päin ja siitä huolimatta jatkuvasta virrasta pyyhkii jatkuvasti, pyyhinkoneistossa oleva perusasennon kohdalle pysäyttävä katkaisija on jumissa tai likainen. Puhdista ja rasvaa se, ja samalla muutkin pyyhinkoneiston liikkuvat osat kun kerran avaat sen.
Valokatkaisijaongelma ratkeaa kun vaihdat lähivaloille ja parkeille menevät johdot ristiin. Huomaa myös että pitkien asentoon työnnettynä valokatkaisijaa kiertäen tapahtuu vähän eri asentoja. Aika mysteerinen logiikka siinä.
3.6.2012, 15:32 vastauksena käyttäjälle: O: Kaasutinraato, yksikurkkuinen, kutoseen. Tai suuttimet #166199Niin vai kuluukos siitä nyt reikä vai akseli? Akseleita saa erillisenä näköjään, reijän saa vaan koko kaasarin mukana.
Niksipirkka: Kun rullaa siitepölystä vihreän puuvillakaton katon auki, siitepöly tarttuu kätevästi katon sisäpintaankin. Sitten kun seuraavan kerran rullaa katon kiinni ja lähtee ajelemaan niin siitepöly tarttuu kätevästi allergikon silmiin ja hengityselimiin. Hatsuuh!
Joskus kontakti on sopivasti huono että jännite ja mittarin pieni virta menee läpi, mutta lampun tai muun laitteen kaipaama isompi virta ei tule perille asti. Niin kätevä kun yleismittari onkin niin joissain tilanteissa oikea testilamppu johtojen jatkeena on hyvä apulainen kun selvittää minne asti virta menee.
Mulla sattui olemaan pesusieni kädessä niin repäisin siitä palan putken tukkeeksi.
Vasemmalle puoltaminen voi johtua ihan vaan punaisesta väristäkin. Kesätyöpaikassa aikanaan oli sininen Ford-traktori jonka ohjaus puolsi kaikista korjausyrityksistä huolimatta oikealle.
Ei se pauke ja humina ihan kokonaan poistu reippaammassa vauhdissa tai sivutuulessa, mutta ero on silti huomattava. Mun katto on toistaiseksi (2v) ollut erittäin vesitiivis, olen ihmetellyt ohjeistusta käyttämään kyllästysainetta kaksi kertaa vuodessa. Kulkimeni asuu siis kesät talvet katoksessa jonne lunta ja aurinkoakin pääsee, kesällä usein työpaikan pihassa taivasalla. Voisi nyt kuitenkin varmuuden vuoksi kyllästää sen josko säilyisi pidempään hyvänä.
Mulla on nyt pari vuotta ollut Sonnenland puuvillakatto. Ehdottomasti hintansa arvoinen halpiksiin verrattuna! Asennuskin meni niin helposti kuin vain saattaa eli vanha pois ruuvaten ja uusi paikalleen ruuvaten. Ei tarvinnut sattumalta edes säätöjä muuttaa ja istui heti ilman ryppyjä.
Kumpi on helpompi, istuttaa kutosen kone/vaihteisto/pakari sun muut vanhuksen rungolle vai heittää vanhuksen koppa kutosen rungon päälle? Sitten toki tulisi liimattua riippupoljinmysteerio sen vanhuskopan tulipeltiin. Mutta kaikki muut pakoputkea myöten sopisi kai suoraan, paitsi ne koneen etureunalla olevat jo mainitut asiat.
Mutta jos yrittää pakokaasuhaistelijan lukemien perusteella säätää kaasutinta vireeseen niin vuotava pakari sekoittaa pelin täysin.
Jos ei seurantaviestit suostu loppumaan muuten millään niin voihan ne sähköpostilaatikosta suodattaa automaattisesti suoraan roskikseen.
Mulle tuli kaksi, toisessa oli vastaanottajana etunimi sukunimi, ja toisessa sukunimi etunimi -järjestyksessä. Aika vekkulin (ja kalliin) mokan joku tehnyt. 😆
Eipä ole koskaan tullut mieleen että tuossa kohtaa sätkän päällä voisi seistä. 😯 Mutta entäs sitten jos tuleekin lommo, hienoa että sätkä toimii käyttöesineenä. Ja sopii hyvin tyyliin.
Täällä pirkkalassa olisi vain vähän ratkennut mutta muuten ehjä katto jouten. Tosin sisältä suljettava malli. Väärästä sulkutavasta hyvityksenä saisit sen halvemmalla kun en juo kahviakaan.
Ei korjata koska olet oikeassa.
Outoa on vaan se että mullakin oli joskus takajarrut jotka toimi erinomaisesti kokonaan ilman niitä jarrukilven takaa käänneltäviä epäkeskoja.
-
JulkaisijaArtikkelit