Kirjoitetut vastaukset
-
JulkaisijaArtikkelit
-
@et wrote:
Sain viikko sitten alle uudet (renkaiden kyljessä leima 29/11 joten täyttänee käytämätömän lisäksi uuden määritelmän) nastoitetut Michelinit, nastojen pidosta lienee hyötyä jokunen sekunti talvessa mutta on nyt varauduttu talveen siltäkin osin.
Mistä niitä saa!?
Mun -79:ssä on tummanharmaa kolkutin. Ei voi tietenkään tietää onko se ollut siinä jo alunperin. Onkohan muuten merkkivalo pakollinen kolkuttimen kanssa? On sattunut niin sätkästä ällistyneitä katsastajia että vilkut ja se toimimaton merkkivalo on unohtunut aina tarkistaa.
Sätkän vilkkuviiksen juuressahan on juuri sitä varten kolkutin. Ehkä kulkimesi kolkuttimen joku on hiljentänyt tahallaan? Vai puuttuuko se tarpeeksi varhaisesta mallista kokonaan?
Taisin jopa ajella kyseisen kulkimen perässä alkuillasta. Hyvin se kulki moottoritietä ylämäkeenkin!
On se hieno. Ja puhdas. Ja huolella tehty. Jos kritisoida jostain voi niin tuota ei pitäisi koskaan hyväksyä museokatsastuksessa kun on tehty paljon paremmaksi kuin alkuperäinen! 😀
Jos kulkimessa on ulkomaiset voimassaolevat kilvet, katsastusleima ja vakuutus, sillä voi ajaa ilman suomalaisia tarrakilpiäkin sen verotuspäätöksen odotteluajan. Mutta verotusprosessi pitää olla käynnistettynä ja paperia siitä ajossa mukana.
Voisiko myyntipalstan ohjesääntöihin kirjoittaa että älä kommentoi sinne yhtään mitään jos et ole ostamassa tai myymässä. Se siistisi ennalta ehkäisevästi turhat höpinät pois, jos joku nyt joskus ei sitä noudata niin ei se maailmaa kaada eikä tarvitse välttämättä viestejä poistella. Jos edes enemmistö kansasta noudattaa ohjetta niin ei sinne kovin pitkiä keskusteluita tule.
Sanoisin ettei myyntipalstalle YHTÄÄN MITÄÄN kommenttia niiltä jotka ei ole ostamassa tai myymässä. Ei se ole mikään keskustelupalsta vaan myynti-/ostoilmoitus. Sitten jos sattuu harvinainen kusetustilanne tai sen epäily niin ylläpidolle vinkkiä ja saadaan siivottua pois.
@raineh6 wrote:
Jotain tollasta minäkin ajattelin mutta kun se pääsylinterikin on nyt purettuna autosta pois ja viallisena
Eikö helppo vaihtoehto olisi siirtää satularemonttia siihen asti että toimiva pääsylinteri on päässyt paikalleen ja käytettävissä avuksi. Tai toisaalta voihan käyttää jossain ihan muussa kulkimessa kiinni olevaa pääsylinteriäkin, vaikka siinä toisessa kulkimessa kiinni ollessaan.
Paitsi jos siellä on metallipuruista likaa niin paljon että siitä tulee johdin kärkin viereen.
Mistäs alkaen kolmipistevyötä sitten etupenkillä vaaditaan? Ainakin -74 mallisessa ex-kulkimessani ne oli ja alkuperäiseltä vaikutti. Tuskin sätkässä mitään turvavarustetta on ollut ennen kuin pakollista.
Aivan loistava video! Hassua että jos Suomessa aletaan vitsailemaan ranskalaisista ja ranskalaisuudesta niin aina mainitaan baskeri, patonki ja punkku. Jos siitä tehtäisiin musavideo niin tulisi juuri tuollainen.
25.8.2011, 13:36 vastauksena käyttäjälle: Varaosa toimittajien linkkejä ja asennustyön suorittajia. #162752Pirkkalan Teboililla osataan sätkän rengastyöt ja sitikka-osaamista on muutenkin. Huoltopuoli auki arkisin peräti klo 21 asti.
http://www.teboil.fi/ServiceStation.asp?path=1;1510;1549;1743;7184″ onclick=”window.open(this.href);return false;Lasiliike kyllä tekee kätevästi sopivan kokoisen lasin reikään. Vaikka koko kuljin sinne malliksi niin tekevät sopivan. Vuosituhannen vaihteessa eräs vaasalainen talon ikkunoita pääosin lasittava lasiliike leikkasi ja asensi mulle tuulilasin sadalla markalla.
Edellä olevaa loistoideaa jatkojalostaen: myös listaus korjaamoista kautta Suomen joilla on erityistä osaamista annettavana rättäristeille. Mukaan esim. rengasliikkeet jotka tasapainottavat sätkän pyöriä. Voisiko listata myös yksityishenkilöitä jotka osaavat ja haluavat toisten kulkimiin remontteja tehdä, muutenkin kuin kiltahenkisesti pulasta pelastaakseen.
Vai mitä sanoo nyytistoimituksen ilmoitusmyyntiosasto, astutaanko rahantulon varpaille?
-
JulkaisijaArtikkelit