Kirjoitetut vastaukset

Esillä 15 viestiä, 61 - 75 (kaikkiaan 452)
  • Julkaisija
    Artikkelit
  • vastauksena käyttäjälle: Myyty: 2cv4 moottori #230023

    Moottori meni kaupaksi ensin ehtineelle, hämäläisittäin hakuoperaatio vaan kesti hieman. Harmi kun parempaa hintaakin näköjään jo tarjottiin:)

    vastauksena käyttäjälle: Myyty: 2cv4 moottori #229898

    Lasketaan hinta nollaan, ostaja lupaa asentaa sen tai osia siitä kulkimeen, eikä myytäväksi hae.

    vastauksena käyttäjälle: Nettisivujen ja keskustelupalstan uudistus #229755

    Iso kiitos yksityisviestitoiminnosta!

    Nyt isommin harmittaa enää foorumin armoton hitaus, muihin kummallisuuksiin on kai ehtinyt jo tottua.

    vastauksena käyttäjälle: Etsitään korjaajaa, myydään tai vaihdetaan #229453

    Tämä yksilö sai sinisen värinsä vuonna -96 minua edeltävän omistajan hallussa. Rekisterinumero oli siihen aikaan muistaakseni TJV-alkuinen.

    vastauksena käyttäjälle: Ohjaus #227547

    En tiedä miten valopukki vaikuttaa ohjaukseen, mutta rasvaamattomat olkatapit ainakin vaikuttaa, ja se oire katoaa pyörät ilmaan nostamalla.

    vastauksena käyttäjälle: Nettisivujen ja keskustelupalstan uudistus #227510

    Viimeistä viestiä tai viimeistä sivua vielä parempi olisi päätyä ketjun vanhimpaan lukemattomaan viestiin. Siitähän se lukeminen aloitetaan kuitenkin. Joskus se saattaa olla ihan eri sivulla kuin uusin viesti.

    vastauksena käyttäjälle: katastuksen iskaritesti #227509

    Voisikohan vaikuttaa jos kapearaidevälisen kulkimen pyörät ei osukaan iskaripomputtimen ihan oikealle kohdalle, vaan jää reunalle?

    vastauksena käyttäjälle: Kutosen katto #226886

    Minä suosin Franzosella kaupan olevia puuvillakankaisia kattoja, ero on iso, paitsi hinnassa. Ei tietysti ole alkuperäismallinen jos pussihousut kiristää.

    vastauksena käyttäjälle: Haamuautojen siivoustalkoot #226551

    Toisen (seisonnassa olevan) sätkän kohdalla Trafin systeemi näyttää että olisi ajoneuvoverot maksamatta, vaikka maksoin edelliseltä omistajalta pystyyn jääneet verot pois heti ostettuani. Pitääpä soitella huomenna.

    Vääränmerkkisestä kovakattoisesta Trafin palvelu kertoo että käsijarru ei ole etuakselilla eikä taka-akselilla. Ilmankos ei ole kovin tehokas käkkäri.

    vastauksena käyttäjälle: Nettisivujen ja keskustelupalstan uudistus #225618

    Eli vaihdetaan tilalle koko vanha sivusto ja foorumi?

    vastauksena käyttäjälle: Nettisivujen ja keskustelupalstan uudistus #222631

    Pääsikö se ollenkaan toteutuslistalle että “viimeisin viesti 1 päivä, 4 tuntia sitten” -linkistä painamalla käyttäjä päätyisi ketjun ensimmäiseen lukemattomaan viestiin, eikä ketjun ihan viimeiseen viestiin joka ei ole looginen paikka aloittaa lukemista jos ja toivottavasti kun uusia viestejä on tullut useampi ketjuun?

    “Uudet lukemattomat” -linkkikään ei toimi, kovasti paljon “lukemattomia” se näyttää vaikka juuri ihan varmasti kahlasin läpi kaikki tämänkin ketjun uudet viestit kahteen kertaan.

    vastauksena käyttäjälle: Nettisivujen ja keskustelupalstan uudistus #222404

    Älä missään tapauksessa ainakaan kavenna. Levennä vaikka 50%. Leiskassa on edelleen surureunojakin (mustia ja valkoisia) monta senttiä, hukkaamassa tilaa. Jos minulla olisi iiiiso pöytäkonenäyttö niin käyttäisin selainta läppärinäytön kokoisena pienempänä ikkunana, viereen mahtuisi käyttöä helpottamaan muita ohjelmia ja ikkunoita. Nyt kuitenkin katselen tätä 13″ läppärinäytöltä ruudun kokoiseksi maksumoituna, eikä yhtään neliömillimetriä tilaa ole hukattavaksi ilman että luettavuus kärsii.

    Navigaattorin ohjeita seuraamalla tulee suljettua silmät kaikelta siltä joka on matkan varrella, ja varsinkin suunnitellun reitin vieressä. Karttaa katsellessa oppii aina jotain uutta. Ja navin käskemänä reitti ei jää edes mieleen, manuaalisesti suunnistettuna seuraavalla kerralla osaa ajaa jo lähes ilman karttaa.

    Minä tykkään yleensä tekniikan uudistuksista, mutta tähän mennessä olen ajanut tasan yhden matkan navigaattorin opastamana (piti päästä Belgiasta Travemündeen apinan raivolla ajaen ennen laivan lähtöä). Kännyköissä on ollut kartat ja navit jo vuosikaudet, mutta käytän niitä yleensä kuin paperikarttaa. Hakutoiminnolla haen määränpään ja sitten silmällä katson miten sinne ajetaan. Aikanaan paperikarttojen kanssa (ja maaseudulla ilman niitäkään) tuli työn puolesta suunnistettua paljon

    vastauksena käyttäjälle: Nettisivujen ja keskustelupalstan uudistus #221804

    Olisi kiva jos viestiketjua lukiessakin näkyisi millä alueella se viesti on. Ja siitä klikkaamalla tietysti pääsisi sille alueelle. Jos esim. tämän 16-sivuisen ketjun lueskelee, selaimen peruutusnappikaan ei ole kovin käytännöllinen. Jos ei sattunut avaamaan uusiin välilehtiin viestiketjuja, joutuu palaamaan lähes lähtöruudun kautta löytääkseen taas itsensä takaisin.

    vastauksena käyttäjälle: Mikä on paras Lambda-anturin paikka #221747

    Oikeissa autoissa nykyään lamda-anturi on usein niin lähellä palotilaa kuin mahdollista, eli käytännössä siinä missä pakosarja yhtyy yhteen virtaan. Eli kestänee lämmintä. Jos sätkässä lamda-anturin laittaisi suoraan pakosarjaan, välttyisi ainakin monen liitoksen vuodon häiriöltä. Onkohan sätkän pakokaasut eri lämpöisiä kuin oikeissa autoissa? Ainakin ajetaan useammin täydellä teholla.

Esillä 15 viestiä, 61 - 75 (kaikkiaan 452)