Kirjoitetut vastaukset

Esillä 15 viestiä, 1 - 15 (kaikkiaan 114)
  • Julkaisija
    Artikkelit
  • vastauksena käyttäjälle: Tuulettajan hihnapyörä #287515

Tämän kuvassa näkyvän verkon kerran jätin pois, moottoritiellä Saksassa Neuvostorekasta irtosi pyöränmutteri ja suoraan probelliin se osui, kauhea oli meteli…

vastauksena käyttäjälle: Pari kysymysta vetarin kumin vaihdosta #286799

Moi, suhtaudun hyvin ennakkoluuloisesti noihin liimattaviin juttuihin, mielestäni sinun kannattaa laittaa ihan alkuperäiset kumit, siellä akselissa on niin paljon vaseliinia että olen melko varma että liimapintaan joku roiske osuu ja liimaus on sitä myöten ehkä kyseenalainen, samalla voit laittaa uudet synteettiset vaseliinit niveliin, suosittelen…klemmmareissa kannattaa kiinnittää huomiota sinne olkatapin päähän, klemmarin pitäisi olla mahd ohut siellä on kovin vähän tilaa pyöriä, tämä on minun mielipiteeni… Mitä klappiin tulee niin eipä sitä nivelessä saisi olla yhtään..siellä nivelessä pooritus on eriasia siellä kuuluu vähän ollakin, vaseliini hoitaa sen klapin.

vastauksena käyttäjälle: Lehdistä leikeltyä #285054

Minä muistan tuon tuunatun koriviritelmän, liikkui usein Tampereen seudulla -70 luvulla.kuin myös nuo saunaritilät mattojen alla, itse tosin käytin Turun Sanomia oli todella kuiva lehti…

Juu voin vaihtaa putket ota yhteyttä nolla5nolla5610905

vastauksena käyttäjälle: Mitä teet? #282371

Syksyä täältä Kotkasta myös, kesä meni lähinnä rakennushommissa mutta nyt on taas palattu “rasvanäppi moodiin ” löysin muutaman hyvän aihion , niistä olisi tarkoitus rakennella jollekkin Kiltalaiselle kulkimeen voimakoneita, 602 tai 652 ihan sen mukaan ja niillä varusteilla mitä tarvetta ilmenee, joten ottaa vain rohkeesti yhteyttä jos moottorin tarvetta on. Puh. nolla 5 nolla 5610905, tai postilla raimo.yrjola@kymp.net , hinnoista en osaa sanoa ennen kuin revision tasosta on tilaajan kanssa sovittu.

vastauksena käyttäjälle: öljyn mittatikun putki #279426

Moi, olen tuon putken vaihtanut siten että katkenneeseen putkeen 8 mm ( 10 mm )kierrettä vähän alkuun , niin että saa pitkän pultin siihen kierrettyä sitten vaan kammennut katkenneen osan pois, voi olla tosi tuikassa.. uusi putki sitten kaksikomponiitti liimalla tiivistettynä paikalleen varovasti , katkeaa tosi helposti siitä prässätystä kohdasta. Voi olla että menee hankalaksi ilman pakosarjan irroitusta, taivuttamaan en kyllä lähtisi k.s kuvat
    P.S. Oliskohan tuo pultti kuitenkin 10mm ??

vastauksena käyttäjälle: Mitä teet? #276865

Onnittelut Jasu !!

vastauksena käyttäjälle: Ketään ei tullut vastaan #275812

Retki Ristijärvelle 600 km, ei ainoatakaan 2cv pohjaista ajoneuvoa, synkkää seutua.

vastauksena käyttäjälle: Kampiakselin päittäisvälys? #272179

Tässä Mikalle mittausvinkki.

vastauksena käyttäjälle: AMI moottori, ilmeisesti #270993

Espanjassa tehty Acan moottori, ACADIANEN alkuvuosilta.

vastauksena käyttäjälle: Ventiilijouset #269981

Molempia löytyy.. en tiedä kumpi on parempi, olisko 2 – jousiset vanhan varaston loppuun käyttöä, uusimmissa koneissa on 1 jousi. En ole ihan varma mutta olen tainnut törmätä tupla jousiin AM koneissa.

vastauksena käyttäjälle: Muistanko väärin? #269980

Tänks!

vastauksena käyttäjälle: Kammen takapään laakerit #267868

Minä laittaisin ihan muutaman tipan öljyä…. jos sinne laittaa liikaa esim vaseliinia voi olla että kun asennat konetta vaihteistoon vaseliini pullauttaa Stefan ulos.. yleensä kyllä vaihdan myös tuon laakerin.

vastauksena käyttäjälle: Kammen takapään laakerit #267851

Tulee

vastauksena käyttäjälle: Testipenkki koneelle / vuodon paikallistaminen #267645

Takastefaan ei ole kuin yksi vaihtoehto…. Original.. Kallis mutta toimii.

Esillä 15 viestiä, 1 - 15 (kaikkiaan 114)