Kirjoitetut vastaukset
-
JulkaisijaArtikkelit
-
Näistä nakutus ongelmista juttelimme Kossun pajalla viime sunnuntaina, tuntuvat olevan aika yleisiä 652 muutoksen yhteydessä, onkohan siinä eroa jos 652 sarja on asennettu A06/635- moottoriin tai A06/664 – moottoriin ? Visan koneista sen verran että itselläni on V06/665 – tyyppinen moottori jossa puristus on 8,4 tässä ei ole ilmennyt nakutusta ollenkaan.
Taaville kiitos ystävällisistä sanoista.R.Y.
Tätä se Pohjalainen kärsimättömyys on…mutta ei voi mitään , onnea Turku. (:
KAHVASUOJAT LÖYTYIVÄT …KIITOS TARJOAJILLE.
Tiedän että ostajia on jonoksi asti, laita minut sinne jonoon…jos tulee perumisia…hieno ja käytännöllinen teline.
Tässä mallia, älä tee kuten kuvassa on tehty.
Vähän on ollut puhetta tapahtumaan menosta.
Reilu parikytätonnia on nyt tullut itse ajeltua tällä kuljettimella, eikä kyllä vieläkään osaa katua hankintaa.
Tuo on kyllä kiva lukea.
Kyllä on nuorella miehellä ankeat nuo olosuhteet missä joudut tuota askarta harrastamaan :), harrastus kuitenkin on hyvä ja kasvattava.
Muistaakseni 18 Nm.
Silloin joskus …tuli vedeltyä Combi Campia ympäri eurooppaa, ainakin 4 hengen porukalle se tarjosi ylelliset nukkumisolosuhteet, jos yökyläläisiä oli niin he nukkuivat eteisen lattialla, tämä lähinnä kovien sateiden vuoksi Combi Camp nimittäin piti veden ulkopuolella, ehkä jossain vuoristossa Acad huokasi vedon puutteesta mutta yleensä meno oli varsin rattoisaa…suosittelen, ja kuten Seppo mainitsi niin “yläpetejä” saa lisävarusteena.
Nämä on sitten myyty.
Täällä Kotkassa tutkitaan Euroopan tuliaisia ja valmistaudutaan ankaraan koneiden kunnostus/rakennus talveen, tilauksia on aika kivasti tullut ja tätä vauhtia tuodut moottorit ovat jouluun mennessä jo uusilla omistajilla, muutama kaasutin on tuolla parvekkeen pöydällä kotoilun merkeissä purettu ja odottavat ultrapesuun menoa.
Se on väistämätöntä, tätäkin maisemaa yritin baarista käsin useita tunteja.
-
JulkaisijaArtikkelit