Kirjoitetut vastaukset
-
JulkaisijaArtikkelit
-
Katselin tuossa kuvia mittauksista: 7.9 puristus= 10,5–11 kg, 8,5 puristus 11,,5–12,5 kg, uudet renkaat ja venttiilit, moottorit eivät ole olleet vielä käynnissä, mittaus suoritettu 12 voltin jännitteellä ja 6 voltin startilla.
Kotka -25 C, tuuli 12 km/h vastaa -34 C, rapeeta keliä.
Moi, soita nolla5nolla5610905, minulta löytyy.
Eivät ole symmetrisiä eli etu ja takapuolella erilaisia, työntötankojen suojaputkien yläpäähän tulevat “pakokanavaklipsut” sen sijaan sopivat ristiin.
Peltien tarkoitus on estää pakokaasujen sekoittuminen kapiiniin tulevaan” lämmitysilmaan” mikäli kansi on löystynyt ja vuotaa ( muutama tapaus tullut vastaan ),pellit ohjaavat pakokaasut pois lämmitysilman kierrosta, tai ainakin niiden pitäisi tehdä se.
Kiitokset Jasu, jospa näillä ohjeilla onnistuisin.
Moi Mikko, kokeile käyrää A se on tarkoitettu Acadianen moottorille AM2A siinä on tuo lisäilmapuhallus ( turbo ) jo alkuperäisenä.
Moi, jos et muualta saa niin Kotkasta löytyy, useita, hinta 10.+ läh kulut. 0505610905
Kiitokset vastauksista, sieltä kuvastahan se löytyi ” ylimääräinen” suutin, keväällä onkin lähestyttävä kakkoskurkun BÖÖ-ongelmaa tuon suuttimen kautta, voi aloittaa taas suutin ruletin.
Wandamotor.fi myy peukalonlämmittimiä motoristeille , näyttää aika pienikokoiselta, tai tehoiselta ?
Sinulla on lapsia joten vinkki: anna lapsille vapaat kädet syödä ja juoda uudelleen päällystämisen jälkeen niin muutamassa tunnissa ovipaneelit ovat kuin 50-luvulta, kukaan ei huomaa että materiaali on halpahallista.
Minä tässä kirjoittelen oman kokemukseni perusteella, teoriat sikseen, joka tapauksessa olen todennut että 8,4;1 puristeisessa ( männässä olevan merkinnän mukaan ) Visan koneessa ( V06/665 ) johon olen asentanut sytytykseen 123 Evo n , alipainesäätö toimii juuri niin kuin sen tuleekin, selvä ero tavalliseen 123 een, saatuani oikean ennakon ja käyrän Leen Apk lta sytytys alkoi toimia moitteettomasti ja p-aineen kulutuskin pysyi asiallisena, n. 7 ltr / 100 km, eli sama kuin Acan alkuperäisellä koneella, moottori vastaa kaasuun mukavasti ja vääntää riittävästi mäkiin tultaessa, ymmärtääkseni alipainesäädön tehtävä on siirtää sytytystä aikaisemmalle kun kierrokset lisääntyvät, on tosin muutamat suuttimetkin tullut vaihdettua.
Ymmärtääkseni ne Burtonin Big bore- sylinterisarjat on varustettu Visa männillä ( V0 /665 ), mikä malli sinulla on 123sta, Evo- ja blue malleissa voit etsiä sopivaa käyrää sytylle, ainakin Visa-koneessa siitä oli apua,( ennakko 12 astetta ekk. taitaa olla aika lähellä am-moottoreita )) käyrä 9, tämä oli Leen Apk;n eli 123 n valmistajan ohje, ennakkoa et ehkä onnistu säätämään mutta sopivaa käyrää voisi etsiä ja sitä kautta vääntöä yrittää löytää.
Acadiane Visan koneella kulkee kyllä tuon 130 mutta ..en ainakaan henk.koht. pidä nopeuksista yli 100 km /h, paljon nautinnollisempana koen sen että jokaiseen mäkeen ei tarvitse tavoitella vaihdetankoa, uskoisin että Mikon Nutikan veto asiaan voisi löytyä ratkaisu siitä että laittaisit sen yksikurkkuisen tilalle kaksikurkkuisen kaasuttimen , näin suosittelevat ainakin VGS firman kaverit jotka näitä asioita tutkivat ja kokeilevat, ja sitten etsimään sopivia suuttimia.
Eläkeläinen ei ole niin tarkka tuon ajan kanssa ?!
-
JulkaisijaArtikkelit