Kirjoitetut vastaukset
-
JulkaisijaArtikkelit
-
Kaksi kesää ajelin k.o. renkailla, ihan hyvin toimivat, hinta/laatu kohdillaan, tasapainoitus tarpeen, siitä huolimatta vaikka merkit laittaa paikoilleen.
Visiitti Bosnia Herzegoviaan, kuin matka menneisyyteen.
Tulipahan taas lämpimät muistot entisaikojen “oikeasta matkailusta ” tullit istuivat kopissa passit tarkastettiin neljässä eri luukussa ja rahaa vaihdettiin kuin silloin ennen ( Bosnian markkoja ).
Tuli selväksi heti rajan jälkeen miksi ulkoministeriön matkustusilmoitus sivut kertovat suurimman riskin matkailijalle Bosniassa olevan ei suinkaan miinat tai muu vastaava, vaan liikenne, se oli kuin Virossa 80-luvulla, kaikki haluavat olla jonossa ensimmäisenä ainakin hetken, rajalta ensimmäisen 50 kilometrin matkalla 3 kolaria, tie oli mutkainen serpenttiini ja rekoista piti päästä ohi vaikka riskillä.
Ravintola kokemus vertaansa vailla, koska kyseessä islamin uskontoinen maa ei jägersnitseliä tarjoilla, tarjoilija sen sijaan suositteli ravintolan omistajan 200 lampaan laumasta valittua paras laatuista tuotetta, siihen päädyttiin, hetken odottelun jälkeen tarjoilija saapui noin metrin mittaisen tarjottimen kanssa siinä oli noin puolikas siitä lampaasta, allekirjoittaneesta tuli sillä hetkellä vegaani, oli aika hankalaa syödä kun ei uskaltanut katsoa pöydässä olevaa tarjotinta, oli se niin hurjan näköinen, vaan eipä tuo kallistakaan ollut aterian hinta salaatteineen juomineen ja jälkiruokineen oli noin 6 €.
Hotellihuoneiden hinta vaihtelee 20-50 € välissä tasosta riippuen, 20 huone kelpaa kyllä 2cv matkailijalle.
Hintataso oli edullisempi kuin Kroatiassa diesel noin 85 snt / ltr ja bensa taisi olle euron luokkaa litra, hinnoista huolimatta ihmetyttää autojen suuri määrä koska tuskin paikallisille polttoaine kovin edullista on.
Kaupunkikuvaa hallitsivat moskeijat ja minareetit, niitä näkyi yhdellä silmäyksellä useita, aika outoja näkymiä näin suomalaiselle.
Katujen ja teiden kunto odottaa EU hun liittymistä.Sieltähän se Pub 2cv löytyi ja tupa täynnä ystävällisiä 2cv immeisiä, eivät olleet unohtaneet ( eivätkä kuulema unohda (: ) Akia ja kumppania, pieni oli kylä mutta kuulemma varsinainen 2cv keskittymä, iso osa Kroatian sätkistä kun sattuu majailemaan kaupungissa, sieltä löytyi Engelsmanni, Louis Barbour – nimeltään,( jos jotakuta kiinnostaa niin postia hintatiedustelujen yms muodossa voi laittaa os. louis@barbour4x4.com ) joka rakentelee nelivetoja , niihin runkoja kuin myös BMW moottorisia laitteita entisen kotomaansa käytäjille, automaatti lukkoperiä löytyy myös, ovat kuulema Itävaltalaisten suosiossa, BARBOUR4X4.COM on osoite josta kuulemma löytyy tarkempaa tietoa, esitteli herra verstaansa ja varastonsa ja täytyy myöntää että teki vaikutuksen sekä erikoistyökalut että niillä tekemänsä 2cv osat, oli runkoja, jousipönttöjä, puskureita, tukivarsien vahvikkeita yms..
Nyt ei vaimo ehtinyt väliin moottori on muuttanut uuteen osoitteeseen.
Kukaties keväällä palataan asiaan ?
Siellä on akselilla semmoinen pieni jousi, siinä vivun alla katso onko ehjä, jos poikki niin tekee juuri tuota.
Savossa ilmeni rahoitus vaikeuksia ( vaimo kielsi ostamasta (: ) joten 1 kpl tarkastettuja moottoreita olisi tarjolla. Linkistä näet minkälainen ja hinnan ( joka on edullinen ) saat kysymällä, yhteystiedot löytyvät ilmoituksen lopusta.
Linkki: https://picasaweb.google.com/103534941341404406851/MOOTTORI329?authkey=Gv1sRgCOvpnpKqWgJ613QE#6173475080523897330″ onclick=”window.open(this.href);return false;
Moottori on koeajettu muutama viikko sitten, koeajosta lähetän pyydettäessä videon.
Yhteystiedot:
Raimo Yrjölä, puh. nolla5nolla5610905, mail. 2cv@lammilainen.com tai raimo.yrjola@kymp.netVielä on yksi moottori tarjolla, tämä on viimeinen varastossa, seuraavat valmistuvat kukaties ensi keväänä.
Tässä linkki esittelyyn:
https://picasaweb.google.com/103534941341404406851/PERUSKORJATTU02?authkey=Gv1sRgCNu68ebrkvnxBQ#6165446678678498546″ onclick=”window.open(this.href);return false;
Kuljetus yritetään järjestää jos kaupoista sovitaan.
Raimo Yrjölä
puh. nolla5nolla5610905
mail. 2cv@lammilainen.comJälleen tarjolla uutta tavaraa:
Valmiina 2 kpl moottoreita, kuljetus Karjalan Koukeroihin ( tai matkan varrelle ) onnistuu.
Yhteystiedot k.s yllä
Jo loppui nykiminen ja hermojen viilaus, posti toi uusia suuttimia, 1 – kurkun suutin vaihtui 120 :stä 125: een ja 2- kurkun 120: stä 135: een, seurauksella että kierrokset taittuvat tasaisesti siirryttäessä 1-kurkusta 2- kurkkuun , ehkä pientä tahmeutta voi havaita mutta laitan sen uusien männän renkaiden ja sisään ajon piikkiin. Tyhjäkäyntisuuttimena 46, ehkä aika reilu ?
Kotkasta saa jumittamattomia moottoreita, ja edullisesti.
Kiitos vastauksesta, tänään päätin vielä kerran puhdistaa kaasuttimen ja uusia kannentiivisteen niinpä aamusta hommiin , koska kyseessä on helppo homma niin ajattelin tehdä sen tuossa parkkipaikalla, se oli virhe, juuri kun pääsin hyvään tekemisen tahtiin niin viereisestä vene keskuksesta pöllähti paikalle jollakin hylkeennahka kanootin teko kurssilla oleva Siperian Uiguuri jonka vaimon serkku oli ollut 25 vuotta sitten Ladan Togliatin tehtaalla kaasutin asentajana joten k.o. henkilö tiesi kaiken kaasuttimista, puoli tuntia jaksoin kuunnella venäjä-suomi-englanti-saksa selostusta sitten oli poistuttava, hyvä niin sillä se antoi aikaa ajatella jatkotoimia mikäli puhdistus ei auta, sitten taas asiaan.
Puhdistin huolellisesti laitteen ja paikalleen, toiveita täynnä kokeilemaan, sama nypytys jatkui, seuraava toimi; polttoainelinjan tarkastus, huomasin että uudesta pumpusta huolimatta tulee kuplia suodattimeen, löysin linjasta kaksi vanhaa webaston liitäntä haaraa KANGASpäällysteisellä letkulla, jostakin muistin että nuo letkut eivät kestä nyky bensoja, ei muuta kuin vaihtoon, kun tarkastelin letkuja totesin että kumi oli todellakin hapertunutta, LVI hommista on jäänyt mieleen 70-luvun muoviputket jotka päästivät happea läpi mutta vesi pysyi sisällä, voisko tässä olla siitä kyse, kokeilemaan ja VOT nypytys melkein kokonaan hävinnyt, seuraava koe on sähköpumppu huomenna, jos vaikka jossain muuallakin olisi ilmavuotoja, isompia suuttimiakin on tulossa. Suutin josta kysyin on kannen ja rungon välissäKorjasin linkkiä, jokohan toimii ??
Vielä jäi jotain myytäväksi vaikka kauppa kävi, soita ja tiedustele.
Yllä olevaan ilmoitukseen lisättäköön vielä myytäväksi: kaasuttimia, latureita, peltejä, imusarjoja, kaikki hyvin käytettyjä ja edullisia, lisäksi erikoistarjouksessa alkuperäisiä varaosia.
Sateen sattuessa myynti sisätiloissa.Ongelmien välttämiseksi kannattaa syksyllä laittaa tankki täyteen ja sekaan bensan säilöntäainetta.
30 vuotta Acadianella kulkeneena voin vakuuttaa että huomiosi kulkemisesta ovat aivan paikallaan. Minkä tyyppinen moottori acassa on ? jos AM2A niin se on alkuperäinen.
-
JulkaisijaArtikkelit